7 Reacties

6 dagen geleden

Ik heb wel een innestelingsbloeding gehad maar wel een aantaal dagen voordat ik positieve teste, zonder innesteling geen hcg en innestelingsbloeding zegt het al dat komt door innesteling... Wel heb ik bij mijn oudste meermaals bloedingen gehad ook bruin wat niet te verklaren was maar wel goed afliep want in november word ze 3 jaar

6 dagen geleden

Ik heb een innestelingsbloeding gehad op een dinsdag. Maar pas op zondag testte ik positief. Ik weet eigenlijk niet of je überhaupt positief kan testen voor een innesteling. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de hele zwangerschap gebloed. Veel extra onderzoek gehad en niks bijzonders uitgekomen. Bloed is niet altijd direct negatief. Bij twijfel vk bellen

6 dagen geleden

Mijn verloskundige noemde mijn bloedverlies bij de vorige zwangerschap wat ik had met 6 en met 7 weken nogsteeds een innestelingsbloeding. Ze legde uit dat het proces van innestelen namelijk vrij lang doorgaat. Het eitje boort zich als het ware steeds verder in de baarmoederwand en vervolgens met de aanleg van de placenta gebeurt dit ook. Je maakt dan dus al wel HCG aan, maar het eitje nestelt zich steeds verder en dieper in. En ook de placenta dus kan bij de aanleg daarvan bloedvaatjes raken en dan kan er dus bloedverlies zijn. Dat hoort dus dan bij het (verder) innestelen gaf ze aan. Dus ik weet dat het erbij kan horen maar het maakt me toch onzeker. Je ziet liever toch gewoon helemaal niets wat ook maar met bloed temaken heeft. Ook niet heel licht.

6 dagen geleden

Ik heb een innestelingsbloeding gehad! Dacht dat het een beginnende ongesteldheid was, maar gelukkig was dit niet zo! 🥰

6 dagen geleden

Ik had op een vrijdag een positieve test en de maandag erop verloor ik oud, bruin bloed (en dinsdags ook nog). Dat was ook de periode dat ik waarschijnlijk ongesteld had moeten worden (gekeken naar ovulatietest). Ik had dus waarschijnlijk een innestelingsbloeding nadat ik een positieve test had.

6 dagen geleden

Reactie op AVC21

Ik had op een vrijdag een positieve test en de maandag erop verloor ik oud, ...
Thanks voor je toevoeging, weer wat geleerd :D

5 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Thanks voor je toevoeging, weer wat geleerd :D
Ik wist dat ook niet haha. Ik was eerlijk gezegd ook bang dat het zou doorzetten en ik weer een miskraam zou hebben. Komende dinsdag hebben we een eerste echo, hopelijk zit alles goed 🍀🌈