Wie van de dames hier heeft een innestelingsbloeding gehad? Vrijdag is mijn NOD pas en heb nu al een behoorlijk positieve test. Maandag op 10 DPO al positief getest.
Nu heb ik vandaag in de middag ineens heel licht bruine afscheiding. Dit heb ik normaal nooit voor mijn menstruatie. Ik merk dat ik gelijk onzeker ben of het wel goed gaat of dat het mis gaat. Ik heb mijn vorige zwangerschap ook bloedverlies gehad, maar dat was pas met 6 en 7 weken. Toen had ik overigens ook heel veel stress ervan. Maar wel gezonde zoon van 19 maanden nu. Dus toen was het niets. Maar omdat het nu al zo vroeg is. Test vandaag is wel veel donkerder dan maandag en het zou ook wel vroeg zijn voor bloedverlies als het mis zou zijn gezien mijn NOD pas vrijdag is. Nouwja ik weet dat niemand mij het antwoord kan geven, maar ik vroeg me af of er meer mensen hier een innestelingsbloeding hebben gehad. Dat stelt mogelijk een beetje gerust dat het normaal is. Hele negatieve verhalen hoef ik misschien even niet te horen, ik zoek juist even de positieve verhalen.
Liefs, een ongeruste mama.