8 Reacties

12 dagen geleden

Evt. een WT linkje https://we.tl/t-VfT2Nk9v2D

12 dagen geleden

Ik snap waar dit gevoel van controle vandaan komt (door je eerdere ervaring).. maar lieve vrouw🩷.. ik denk dat je jezelf helemaal gek maakt zo..zeker door 2x op een dag te testen.. 14 dpo licht positief is helemaal niet gek. Bij mijn eerste zwangerschap werd ik pas 2 dagen na NDO licht positief, lichter dan wat jij hebt. En nu weer pril zwanger en ik had pas bij 5 weken een knalfeest.. Licht positief is positief en je weet nooit hoe het loopt.. probeer deze keer te vertrouwen op je lichaam en minder te testen..en alvast zachtjes gefeliciteerd!🥳

12 dagen geleden

Reactie op Amomb

Ik snap waar dit gevoel van controle vandaan komt (door je eerdere ervaring ...
Knalfeest niet gehouden hoor 😂 ik had een knaltest bij 5 weken bedoel ik

12 dagen geleden

Reactie op Amomb

Knalfeest niet gehouden hoor 😂 ik had een knaltest bij 5 weken bedoel ik
een klein knalfeestje mag toch 😄😉

12 dagen geleden

Reactie op Amomb

Knalfeest niet gehouden hoor 😂 ik had een knaltest bij 5 weken bedoel ik
🤣🤣 Ik had ook pas een knaltest bij 5 weken. Zou als ik jou was sowieso niet elke dag gaan testen, dan maak je je alleen maar gek mee denk ik en misschien (onnodig) zorgen. Misschien toch over twee dagen nog eens testen?

12 dagen geleden

Ik had een aantal dagen na mijn NOD ook pas knal testen!

12 dagen geleden

Ik had ook lichte testen. Maakte mezelf gek en ben toen gestopt een paar dagen na NOD. Met 5+6 toch weer een keer getest omdat het nog in mn hoofd zat en ik zo weinig symptomen had. Toen pas echt een mega knaltest, en vanaf toen liet ik het los en merkte ik pas dat ik me wel degelijk zwanger voel maar de angst het gewoon overnam. Eigenlijk is vroeg testen helemaal niet fijn was mijn conclusie 🤭. Laat die testen even liggen, je bent echt zwanger en ik zie echt oploop! Pak er over een week weer eentje en ik hoop dat je gerustgesteld zal worden met een knaller en het los kunt laten 💖

12 dagen geleden

Ook ik heb nu pas een knaltest met 5 weken. Probeer het los te laten en te genieten van je zwangerschap. Gefeliciteerd!!!