7 Reacties

8 uur geleden

Het meis, allereerst lijkt me deze situatie echt vreselijk waar je nu doorheen moet. Maar wat je vriendin zegt klopt gedeeltelijk. Het kan zijn dat je minder ver bent dan dat je denkt te zijn. Bij de verloskundige wordt je altijd een week later nog een keer uitgenodigd voor een echo. Ik zou toch nog even bellen naar ze. Dikke knuffel 🤍

7 uur geleden

Reactie op Poppetje123

Het meis, allereerst lijkt me deze situatie echt vreselijk waar je nu doorh ...
Dit is precies wat zij ook zei inderdaad, heel erg bedankt voor je lieve reactie 🩷

7 uur geleden

Ik heb dit in April gehad en mocht toen na 2 weken terug komen, omdat ik zelf zeker wilde weten dat het echt zo was. Ook had ik toen ergens de hoop dat als het mis zou zijn mijn lichaam iets zou gaan doen.. uiteindelijk is het wel een miskraam geweest met medicatie. Maar wij waren onwijs dankbaar dat we de echo later nog hebben gehad omdat dit voor ons als een extra bevestiging voelde.

7 uur geleden

Reactie op dagmarr98

Ik heb dit in April gehad en mocht toen na 2 weken terug komen, omdat ik ze ...
Heel erg bedankt voor het delen van je verhaal, het is werkelijk waar een verschrikkelijk eng gevoel 🫂🩷 Ik zie wel steeds meer in dat het wellicht toch een goed idee is om het nog even een keertje te checken ook al ben ik zo bang voor die tweede negatieve confrontatie.

7 uur geleden

Met een termijn van 6+2 is er inderdaad kans dat er nog geen kloppend hartje te zien is. Wat gek dat je niet over een week of 2 weken terug moet komen. Volgens mij wordt ik altijd gedaan als er twijfel is 😮 Wellicht heeft het te maken met dat de apparatuur in het ziekenhuis beter is, dus dat ze het daarom zo zeker konden zeggen… maar zou als ik jou was gewoon nog een echo aanvragen! Ook al is het alleen ter bevestiging.. voor je eigen gemoedsrust. Sterkte!! 🍀 Ik hoop voor je dat ze ernaast zitten! 🤍🤍

6 uur geleden

Reactie op Marelena

Met een termijn van 6+2 is er inderdaad kans dat er nog geen kloppend hartj ...
Het gekke is dus dat zij totaal niet twijfelde, waardoor het voor mij gewoon definitief leek. Dit is wat mijn vriendin en later ook mijn schoonmoeder zorgen baarde. Mijn vriendin claimt dat het vóór 7 weken vaak een schatting is en dat ze een miskraam beter na 7/8 weken kunnen constateren om er écht zeker van te zijn. Dit laat mij zo erg twijfelen maar ik wil mezelf ook niet rijk rekenen ivm de klap op mijn mentale gesteldheid. Toch ga ik het morgen bespreken met mijn vriend want hij wilde het sowieso nog een keertje checken. Ik wil het uit bescherming naar mezelf liever niet nog een keer doormaken maar ik besef me dat dat dom zou zijn al is er maar 1% kans dat hun een fout maken. Ik hoop zo met je mee. Dank voor je inzicht en lieve woorden 🩷🙏🏻

4 uur geleden

Hai lieve Gamerg1rl, Mocht je nog niet slapen: het is een wijs besluit om nog een echo aan te vragen. Niet te snel, dus niet morgen al, maar minstens een week na deze echo. Als er dan nog niets te zien is, heb je meer zekerheid. Maak je geen zorgen over je hart die dan nog een keer breekt. Dat kun je aan, dat beloof ik. Met hulp, of samen met je man. Ik heb zelf vier zwangerschappen meegemaakt, één gezond zoontje, en zit nu momenteel in afwachting van deze zwangerschap, want ook terug gezet bij de echo, maar wel een (niet zo stevig kloppend) hartje. Ik heb het alles verslindende liefdesverdriet meegemaakt bij mijn eerste, en ik ben er nog. "Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest": ouderwets, maar waar. Zoveel liefs en sterkte gewenst.