5 Reacties

9 dagen geleden

Hoi hoi!! Ik ben nu 22, ik was 21 toen ik mijn 1e kindje kreeg en nu bewust ervoor gekozen om voor een 2e te proberen! Ik had ook best wel wat angsten, maar vooral doen wat goed voelt voor jou is het aller beste! 馃槉 Anderen willen misschien adviesen geven omdat ze denken dat ze het beter weten, maar lekker niks van aantrekken als jij iets anders denkt.

9 dagen geleden

Hoi, gefeliciteerd! Ik ben nu 5 weken in verwachting (niet gepland). Ik ben ook 21 en vind het ook allemaal erg spannend, dus je bent niet alleen. Maar ik denk dat we ons niet al te druk hoeven te maken, het komt allemaal wel goed!馃

9 dagen geleden

Reactie op Emmy2002

Hoi hoi!! Ik ben nu 22, ik was 21 toen ik mijn 1e kindje kreeg en nu bewust ...
Je hebt helemaal gelijk! 鈽猴笍 hoe hebben jij en je vriend het gedaan met jullie werk diensten?

8 dagen geleden

Reactie op Julia|21

Je hebt helemaal gelijk! 鈽猴笍 hoe hebben jij en je vriend het gedaan met jull ...
Ik werk niet meer, wilde wel weer een studie oppakken volgend jaar. De kleine kan lekker de hele dag bij mij blijven en mijn vriend werkt 34 tot 40 uur in de week! En zo redden wij het prima! 馃槉

8 dagen geleden

Gefeliciteerd mama's Hier een wat oudere moeder nu (38) Maar ik was 20 toen ik zwanger was van mijn oudste dochter. (Wordt alweer 18) En het is erg spannend om jong moeder te worden. En dat blijft je ook. 馃槈 Ik ben de jongste moeder van haar vriendinnen, op ouderavonden denken ze vaak dat ik een zus ben etc. Maar het heeft ook erg veel voordeel. Ik heb echt genoten van dat ik zo jong was en moeder werd. Hoewel wij het toen niet helemaal op een rijtje hadden(huisvesting, werk) komt het uiteindelijk helemaal goed zolang je positief blijft bewegen en ondernemen. En vooral veel praten en communiceren met je partner 鈾ワ笍