15 Reacties

19 dagen geleden

Oef dat moet schrikken zijn geweest! Hoe gaat het met je? Heb je het al iemand verteld?

19 dagen geleden

Reactie op Didjaa

Oef dat moet schrikken zijn geweest! Hoe gaat het met je? Heb je het al iem ...
Ja echt wel🙈, het gaat wel goed alleen veel stress en zorgen.. ga ik hem houden? Haal ik hem weg? Wat heeft het voor me toekomst te betekenen en hoe ga ik het me ouders vertellen + wat gaat hun reactie zijn? Ik heb het al wel verteld aan me zus en me beste vriendin maar verder nog geen familie of iets

19 dagen geleden

Reactie op Jongemamauit2007

Ja echt wel🙈, het gaat wel goed alleen veel stress en zorgen.. ga ik hem h ...
Gelukkig heb je nog even om hier goed over na te denken. Heb je een vriend of weet de vader van je mini het al? Hoe reageerde je zus en beste vriendin? Hoe is de band met je ouders? Misschien een idee om het met 1 van hun aan je ouders te vertellen? Lastig hoor, ik hoop oprecht voor je nadat de schrik (en waarschijnlijk boosheid) is gezakt bij je ouders, dat jullie er samen over kunnen praten. Je kunt ook altijd met de huisarts of verloskundige een afspraak maken om eens dit op een rijtje te zetten! Uiteindelijk komt het goed, maar maak geen overhaaste beslissing, daar krijg je echt spijt van! Dikke knuffel voor jou!

19 dagen geleden

Reactie op Didjaa

Gelukkig heb je nog even om hier goed over na te denken. Heb je een vrien ...
Yes, ik heb de test samen met me vriend gedaan dus hij wist er ook gelijk. Me zus en beste vriendin reageerde er erg goed op gelukkig. Ik heb 15 oktober de eerste afspraak bij de verloskundige dus dan zal ik daar vast nog vragen over krijgen. Mijn eerste beslissing gaat zeker uit naar houden!

19 dagen geleden

Ik wil je alleen mee geven, denk wat je zelf wilt.. Het is jouw lichaam en jij bepaalt.. 🤍 ik zeg je eerlijk ik heb ook in jouw schoenen gestaan alleen ik heb er wel voor gekozen om er een einde aan te maken. Omdat ik wist dat ik nu geen toekomst kon geven.. Nu heb ik mijn basis gezet en heb ik vastigheid. Wil je alleen mee geven kies wat je zelf wilt en waar jij je goed bij voelt 🧿🤍

19 dagen geleden

Ik was 19 toen ik zwanger raakte van mijn eerste kindje. Ik woonde nog thuis en zat nog op school. Inmiddels ben ik bijna 24, zwanger van de tweede, diploma & rijbewijs en woon ik samen. Het is heel erg spannend als je er niet op voorbereid bent maar mocht je willen praten mag je mij een berichtje sturen 💗

19 dagen geleden

Reactie op Jongemamauit2007

Yes, ik heb de test samen met me vriend gedaan dus hij wist er ook gelijk. ...
Fijn dat je in ieder geval een paar mensen aan jou kant hebt staan! Wacht niet te lang om het aan je ouders te vertellen, wordt alleen maar spannender denk ik... Uit eindelijk is het jou keuze, en als dat inderdaad is om je kindje te houden, dan vind je daar echt wel een weg in! ♥️

19 dagen geleden

ik ben ook bijna 17, ik ben er gister ook achtergekomen🤗

19 dagen geleden

Reactie op @quincy_7

ik ben ook bijna 17, ik ben er gister ook achtergekomen🤗
Gefeliciteerd! Hoe ga je het aanpakken? Houden weg doen etc

19 dagen geleden

Reactie op Jongemamauit2007

Gefeliciteerd! Hoe ga je het aanpakken? Houden weg doen etc
dankjee,jaa ik houd het! vind ik zelf fijn en ik denk dat ik het wel zou kunnen. heb genoeg goeie vrienden en familie om me heen☺️

19 dagen geleden

Reactie op @quincy_7

dankjee,jaa ik houd het! vind ik zelf fijn en ik denk dat ik het wel zou ku ...
Hoe heb je het aan je ouders verteld, en wat was hun reactie ?

19 dagen geleden

Reactie op Jongemamauit2007

Hoe heb je het aan je ouders verteld, en wat was hun reactie ?
ik woon niet meer thuis dus het was stuk makkelijker voor mij, maar ik heb mijn vader een appje gestuurd met een mooie foto met zwangerschapstest met een knuffel, met de tekst ‘je word opa🤍’ hij schrok wel even maar hij gaat me met alles steunen dus hij vond het niet erg.

19 dagen geleden

ik ben toen ik net 17 was geworden ook zwanger geraakt, op m’n 17e ook bevallen maar ze is helaas overleden. nu ben ik net een maandje 18 en zwanger van de 2e. 🥰 snap dat het lastig kan zijn maar het is zo’n mooi geschenk.

19 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

ik ben toen ik net 17 was geworden ook zwanger geraakt, op m’n 17e ook beva ...
als je erover wilt hebben stuut me gerust een berichtje