37 Reacties Nieuwste boven Heyy ik kom uit den helder je zou me kunnen toevoegen op Facebook 😁
Ik woon in edam, maar ben niet echt jong meer haha. In hoorn heb je pret kids café, die is echt super! Leuk zwembad met groot peutergedeelte in Purmerend ook!
Hey, Broek op Langedijk. Dus isredelijk in de buurt.
Ik woon vlakbij Hoorn maar is 33 jong? 😂😂
Hey, wat leuk! Ik ben 25, nu 19 weekjes zwanger en woon in Alkmaar
Ik ben 33 en woon in Zwaag. Ga nu vaak met mijn zoontje naar Pret Kidscafe. Echt een aanrader 🤍
26 jaar oud, 19 weken zwanger en kom uit Hoorn! We zouden misschien een groep whatsapp kunnen starten? Lijkt me ontzettend leuk!!!
Wat leuk! Ik ben 31, woon in Purmerend en ben 19 weken zwanger.
Reactie op Mommyjune98 26 jaar oud, 19 weken zwanger en kom uit Hoorn! We zouden misschien een gro ...
Wat leuk. Ik ben morgen ook 19 weken zwanger 🤰 ja dat kunnen we doen toch?
23 jaar uit Medemblik met al een zoontje van 1,5 en nu 20 weken zwanger van een meisje! Ik zou het ook leuk vinden om in een groep te komen!
Hi,
Ik ben Kim bijna 30, 22 weken zwanger van een meisje en al een dochter van 2,5 rondlopen.
Wat leuk zeg! 18+ weken zwanger van een meisje 🩷 ook omgeving Hoorn
Reactie op celianani 23 jaar uit Medemblik met al een zoontje van 1,5 en nu 20 weken zwanger van ...
Wat grappig! Ik ben 24, zoontje van ander half en 21 weken zwanger 🤣
Reactie op M3rrr_ Wat grappig! Ik ben 24, zoontje van ander half en 21 weken zwanger 🤣
Wat leuk ook omgeving hoorn?
28 jaar, 18+ weken zwanger en uit Heerhugowaard 🩵
Reactie op celianani Wat leuk ook omgeving hoorn?
Zaandam.
Ik woon in Schagen! Ik ben vorige week 30 geworden. Uitgerekend op 17 juni 😊
Reactie op RoseM Ik woon in Schagen! Ik ben vorige week 30 geworden. Uitgerekend op 17 juni ...
Hier ook uitgerekend op 17 juni!!! Vorige week erachter gekomen dat wij een meisje krijgen 💖
Reactie op Mommyjune98 Hier ook uitgerekend op 17 juni!!! Vorige week erachter gekomen dat wij een ...
Wat leuk 🥰🥰 wij krijgen een jongetje 🩵 klopt die Chinese geslachtskalender toch niet bij iedereen haha