6 Reacties

10 dagen geleden

Als je andere mensen hun mening moet vragen dan is niks goed. Je gezin is te groot... Het is te klein... Je werkt teveel, maar ook weer niet genoeg. De 1 vind dat er meer kinderen op de wereld moeten komen, en de ander vind weer van niet. Ik snap dat de mening van je familie en vrienden belangrijk is. Maar ik denk dat zij willen dat je gelukkig bent. Ookal snapt misschien niet iedereen jullie keuze. En dat is prima. Ze zien hoe blij jij bent. En dat is alles waar het om gaat. Geniet er lekker van. Je doet het super!

10 dagen geleden

Ik sluit me helemaal aan bij de reactie hiervoor. Het is toch nooit goed naar de buitenwereld. Zolang jullie een veilig en liefdevol nest kunnen zijn voor jullie kinderen is dat toch juist heel mooi 💜 Vooral niet voor schamen en genieten van hopelijk een mooie nieuwe zwangerschap 🫶🏻

10 dagen geleden

Het klinkt misschien egoïstisch wat ik zeg maar zo bedoel ik het niet. Maar het gaat er om wat jullie eigen wens is en wat jullie wordt gegeven. Een ander heeft altijd een mening, hetzij positief of negatief. Tussen onze eerste en tweede zit 20 maanden en als alles goed blijft gaan zit er tussen de tweede en derde 18 maanden. Ik denk dan ook al aan de reacties: ‘nu alweer, zo kort op elkaar?’ Maar het is onze wens zo, dus wij zijn er blij mee en daar gaat het om.

8 dagen geleden

Iemand zei laatst tegen mij; er zit een gigantische vergrijzingsgolf aan te komen en als en nu geen kindjes gemaakt zouden worden, is er straks niemand om al die mensen te verzorgen. Dús voor alle mensen die mogelijk een mening hebben over jullie kindjes; wie veegt straks hun billen af? Precies ;) 👋🏻💕

8 dagen geleden

Reactie op ridb

Iemand zei laatst tegen mij; er zit een gigantische vergrijzingsgolf aan te ...
Je laatste zin deed me echt lachen 😂💗

8 dagen geleden

Reactie op ridb

Iemand zei laatst tegen mij; er zit een gigantische vergrijzingsgolf aan te ...
Zo is het, haha! Al is die vergrijzingsgolf al bezig en zijn die baby’s van ons voorlopig nog niet in staat om hun eigen billen af te vegen, laat staan die van iemand anders 😉 In de aankomende 10-20 jaar zal daarom vooral van de huidige volwassenen enorm veel worden gevraagd omdat wij zowel de grijze (oudere mensen die zorg nodig hebben en niet werken) als de groene (jonge mensen die zorg nodig hebben en niet werken) druk moeten opvangen. Dus juist petje af voor wie eraan durft te staan om voor een groot gezin te gaan in deze turbulente tijden