9 Reacties

13 dagen geleden

Innestelingsbloeding lijkt mij vreemd, dat zou toch al veel eerder al moeten zijn? Maar de verloskundige heeft er meer verstand van dan ik.. 😅 volgens mij is bruine afscheiding in deze fase heel normaal!

13 dagen geleden

Reactie op KS49

Innestelingsbloeding lijkt mij vreemd, dat zou toch al veel eerder al moet ...
En van harte gefeliciteerd 🤰🏼🍀

13 dagen geleden

Hier exact het zelfde verhaal. Eindelijk iemand waar ik herkenning bij vind. De VK zei tegen mij ook dat het nog van de innesteling kan zijn. Ik had nog een clearblue gedaan met 5 weken die gaf toen 2-3 weken aan wat kan kloppen. Wanneer is jouw eerste echo?

13 dagen geleden

Ik had dit bij mijn eerste kindje en dat is nu een gezond vrolijk ventje van 1,5! 😍 Snap je zorgen maar een innestelingsbloeding kan week erna nog eruit komen (juist bruin bloedverlies is oud bloed) en het kan ook zijn omdat er gewoon veel in je lijf nu gebeurd en oprekt. Liefs!

13 dagen geleden

Hier wel ervaring maar dat liep bij mij niet goed af. Vorig jaar november heb ik een miskraam gehad bij 6 weken en bij mij begon het dus met bruin bloedverlies af en toe vanaf 5+4. Echt rode begon dus met 6 weken.. ik heb nog weken lang knaltesten gehad. Ik wil je niet bang maken en in heeeel veel gevallen hoeft licht bloedverlies helemaal niks te zeggen! Dus duim voor jou dat het gewoon goed komt 🍀

13 dagen geleden

Ik had ook twee keer een bloeding bij mijn dochter rond 5 en 6 weken. Een keertje bruinig en een keertje helder rood met kleine stolseltjes. Gelukkig gewoon een goede zwangerschap gehad! Sommige vrouwen hebben een baarmoedermond die wat beter doorbloed is, als je dan een gekke beweging maakt ofzo kan je een kleine bloeding krijgen.

13 dagen geleden

Reactie op Mial

Hier exact het zelfde verhaal. Eindelijk iemand waar ik herkenning bij vind ...
Lastig he die onzekerheid.. vreselijk vind ik het! Ik heb 22 oktober de eerste echo, en jij? Hoe gaat het nu bij jou? Bij mij heeft het niet doorgezet en lijkt het gestopt te zijn 🙌🏽 ben wel bang voor wat morgen eventueel komen gaat

10 dagen geleden

Ik volg ook even hier :) Helaas 3 miskramen gehad en nu opnieuw zwanger. Vanavond ook bij het afvegen bruin met licht roze bloedverlies. Meteen in paniek maar valt helaas niks aan te doen. zit zelf nu net iets over week 4

10 dagen geleden

Reactie op Jootje88

Lastig he die onzekerheid.. vreselijk vind ik het! Ik heb 22 oktober de eer ...
Ja vreselijk die onzekerheid.. het heeft bij mij ook niet door gezet en is na 1 week ongeveer gestopt.. Dat stelde me wel wat gerust. Ik mag iets eerder komen, omdat ik 3 jaar terug een BBZ heb gehad. Ik heb vrijdag m’n eerste vroege echo.