Hoi allemaal,
Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje! Eerste kindje is momenteel 19 maanden.
Volgens de app berekeningen ben ik uitgerekend op 8 juni 2025 en ben ik nu 5 weken en 5 dagen (wisselende cyclus van gemiddeld 31 dagen). De dag na mijn verwachtte menstruatie testte ik ‘s avonds (zondagavond 29 september) rond 19:00 uur en had ik een duidelijke, maar nog wel lichte streep). Ik heb die dag erna (30 september) een clearblue gedaan (weer in de avond, welke toen aangaf 1-2 weken). Ook heb ik toen nog een Action test gedaan welke mooi opliep. De zwangerschapssymptomen werden ook steeds duidelijker.
Afgelopen dinsdag (8 oktober) heb ik nog een test gedaan en toen was het echt een knaller (toen dus 5 weken en 4 dagen). Ik was mega blij en durfde het een beetje los te laten. Nu heb ik sinds vanmorgen 2x last gehad van bruine afscheiding na het afvegen. Ik heb de vk gebeld en die gaf aan voor nu geen zorgen te zien, omdat het nog vroeg is en een innestelingsbloeding het geval kan zijn. Hebben jullie hier ervaring mee? Heb het bij mijn eerste zwangerschap niet gehad.. voor die zwangerschap heb ik wel een miskraam gehad wat maakt dat ik helaas super angstig ben.
De afscheiding heeft niet toegenomen in de loop van de dag en is bruin gebleven, niks helderroods. Ik ben vooral even op zoek naar herkenning..
Ps. Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap 🥰 hopelijk verloopt het voor ons allemaal voorspoedig