13 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter is 4 jaar en wij gaan het haar vertellen na de termijnecho , ook omdat ze geen geheimen kan bewaren 🤣

één maand geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Mijn dochter is 4 jaar en wij gaan het haar vertellen na de termijnecho , o ...
Die snap ik heeel goed. M’n zoontje is 3 en ik vertelde hem dat ik een baby in m’n buik heb, met het idee dat ie het zo weer vergeten is 🤣. Nee hoor, meneer komt nu 2839 x per dag naast me staan en legt z’n hand op m’n buik en zegt; ah baby mama’s buik 🥹 M’n man zegt; voorlopig niet naar publieke gelegenheden 🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Jazbc

Die snap ik heeel goed. M’n zoontje is 3 en ik vertelde hem dat ik een baby ...
HAHA🤣🤣🤣 ja ik had dat vorig jaar ook met mijn dochter… toen was ze ook 3 en dacht ik; dat kan wel Toen we met de hele familie uiteten waren en ik zei dat ik een volle buik van het eten had, riep mijn dochter keihard: nee hoor mamma dat komt door de baby!!! 🤣🤣 oeps….

één maand geleden

Hier ook dochter van 6. Ik heb het er nog niet met man over gehad maar wacht sws tot de rest het ook mag weten. Te bang dat ze zich verspreekt😂 maar ik kijk wel heel erg uit naar het moment dat we het kunnen zeggen,dat blije koppie denk ik😊

één maand geleden

Reactie op Riannevleeuwen

Hier ook dochter van 6. Ik heb het er nog niet met man over gehad maar wach ...
Ik denk dat ik tot 10 week wacht met zeggen en dan nog echo laat doen voor extra check

24 dagen geleden

Wij hebben het tegen onze dochter van bijna 4 direct verteld. Nadat ze daarna van de opvang kwam zei ze "mama, ik heb niet verteld dat jij een baby in je buik hebt hoor. Want jij wilde dat nog als verassing houden en zelf vertellen". Dus ze houdt het mega goed geheim! Maar denk dat je ieder kind anders moet inschatten

24 dagen geleden

Wij hebben het de eerste keer wel vrijwel direct verteld, maar helaas was dit uitgelopen op een miskraam bij 11 weken. Dit was in februari. Juli was ik weer zwanger, maar ook dit keer een miskraam en toen hadden we het nog niet gezegd. Het voelde toen ook niet goed. Nu ben ik weer zwanger en we wachten tot het goed voelt om te vertellen. Het was voor ons zoontje van 5 best een teleurstelling toen hij toch geen broertje of zusje kreeg. Bij 7 weken hebben we de eerste echo. Ik denk dat er bij de termijnecho het zullen vertellen aan hem. Kijk er al enorm naar uit!

24 dagen geleden

Ik wacht in ieder geval tot de eerste echo!

20 dagen geleden

Na de eerste echo, mss zelfs wat later.. zo rond de 10 weken

17 dagen geleden

Wij vertellen het pas na een week of 12, voordat we het aan anderen gaan vertellen. Mijn kinderen zijn 6,8 en 10. Toen ik een jaar of 6 was heeft mijn moeder mij al eerder verteld dat ze zwanger was en daarbij ook verteld dat ik het niet mocht doorvertellen. Ik had dat wel gedaan en uiteindelijk heeft mijn moeder een miskraam gekregen. Heb mij daar toen echt lang schuldig over gevoeld. Dat wil ik mijn eigen kinderen niet aan doen. Maar dat is puur mijn idee er achter!

één dag geleden

Ik wil mijn zoon meenemen met de 12 weken echo, zodra je weet dat alles goed zit. Dan kan hij zelf zien met eigen ogen dat er een broertje of zusje groeit in mijn buik😇

één dag geleden

Ik ben leerkracht in de onderbouw en er hebben al ZO vaak kleuters tegen mij gezegd: juf, ik krijg een broertje of zusje, maar het is nog geheim hoor! Dus als je wil dat het echt geheim blijft, zou ik nog even wachten 😅

één dag geleden

Ik wacht zo lang mogelijk. Ze is nu 3. En 9 maanden is echt LANG voor zo een kleine. Het is zo een wereld vreemd concept voor ze. En ze begint 2 maanden voor haar verjaardag al continue. Dus ik hou de spanning voor haar zo lang mogelijk.