144 Reacties

20 dagen geleden

Klinkt allemaal erg herkenbaar! Ik heb veel menstruatie achtige krampen in mijn buik en last van obstipatie 🫠

20 dagen geleden

Reactie op J.v.d

Klinkt allemaal erg herkenbaar! Ik heb veel menstruatie achtige krampen in ...
Ohh obstipatie, lijkt me echt vreselijk! Ik heb daar sowieso geen last van, ik kan altijd al 4 of 5 keer naar de toilet op een dag 🙈 Maar merk nu wel met de zwangerschap dat het minder is geworden, het is nu ongeveer 2 keer per dag. Kun je misschien niet de pruimen ranja gebruiken van carivan cevitam? Dat werkt enigsinds laxerend (gebruiken we in de zorg voor mensen die geen lactose of macrogol/movicolon willen gebruiken) 😘

20 dagen geleden

Reactie op J.v.d

Klinkt allemaal erg herkenbaar! Ik heb veel menstruatie achtige krampen in ...
PFFFF DE ELLENDE. Ik voel ook zo kramp rondom mn schaambeen op en af. En mijn darmen zijn overdag echt vreselijk.. ik moet juist vaak naar het toilet.

20 dagen geleden

Ja hier ook snel moe en weeig in m'n buik, niet extreem misselijk ofzo

20 dagen geleden

Ik heb ook last van krampen in mijn buik. Daarnaast ook last van mijn onderrug en last van maagzuur. De symptomen zijn wel heel mild aanwezig, dus dat is fijn! :)

20 dagen geleden

Reactie op Lisalisalisa98

Ik heb ook last van krampen in mijn buik. Daarnaast ook last van mijn onder ...
Last van maagzuur valt bij mij mee, ik krijg zo'n leeg gevoel, ondanks ik nog niet lang daarvoor heb gegeten en zit soms in de nacht rechtop omdat ik zoveel boeren moet laten en daardoor een misselijk gevoel ervaar 🤣 Wat doet je lichaam toch rare dingen als er iets kleins in je groeit, maar, alles voor een goed doel! ❤️

20 dagen geleden

Ik heb last van krampen (wat zegt dat eigenlijk zo vroeg in de zwangerschap?), veel plassen, al dagen wakker om 5;00 en gevoelige borsten.. Ik voel mij ook echt anders, de emoties gaan alle kanten op.

20 dagen geleden

Hebben jullie het ook zo ontzettend koud 🥶

20 dagen geleden

- Gevoelige borsten - Krampen in buik, lijkt op menstruatieklachten - Darmen werken niet goed. Soms diarree of juist constipatie. - Misselijkheid overdag en s avonds. - S avonds worden de klachten erger!! - S nachts slaap ik slecht, word vaak wakker… Veel sterkte iedereen! Heel herkenbaar wat jullie beschrijven.

20 dagen geleden

Ik ging eigenlijk best prima aan het begin maar inmiddels toch wat kwaaltjes: - ik slaap heel slecht, word middenin de nacht wakker en lig dan 2,5 uur wakker. - gevoel van menstruatiepijn - migraine :( - soms duizelig/misselijk - weinig trek in eten En ben momenteel ook grieperig, maar volgens mij heeft dat niet per se te maken met de zwangerschap.

20 dagen geleden

Ik heb sinds week 4 last van; - elke dag wat “buikpijn”, dit maakt mij het meeste onzeker. - in bed erg duizelig. Met het draaien in bed moet ik voorzichtig zijn. Als ik wil opstaan vanuit bed moet ik eerst 1 minuut op het randje zitten voor de duizeligheid weg is.. - niet misselijk maar af en toe boeren, kon dit voorheen niet 😂 - moe - chagrijnig 😕

19 dagen geleden

Ik ben nog heeeel pril zwanger. 3+3 Menstruatie achtige krampen soms wat over de dag verspreid. Maagzuur. Gister in de Sportschool kwam het ook ineens echt omhoog. 😅 Een hele opgezwollen buik, nu heb ik ook spastische darmen. Voor nu is dat het gelukkig nog wel. Wel bijzonder. Mei was ik ook zwanger wat niet goed afliep. Maar was ik enorm intens moe en gelijk enorm gestresst dat vanalkes geregeld moest worden. Wel pas bij 4 weken erg misselijk. Dus hoop dat dat deel uitblijft nu. Maar het voelt wel anders dan toen ☺️

19 dagen geleden

Fijn dat ik niet de enige ben met (rare) klachten! Ik ben vandaag vrij van het werk en heb het idee dat de vermoeidheid nu pas merkbaar is, het voelt alsof ik de bank word ingezogen zeg maar. Verder is de gevoeligheid op mijn huid nu wat minder geworden maar doen mijn borsten wat meer pijn 🙈 Ik ben weer allerlei 'doem' scenario's door mijn hoofd aan het halen dat dit weer een miskraam word. Maar probeer mezelf in te praten dat een vrouwelijk lichaam hiervoor gemaakt is en een miskraam kan voorkomen maar niet een 'gewoonte' is. Ik hoop echt oprecht dat niemand een miskraam krijgt, en vooral geen twee of meer! ❤️ Zet 'm op dames, nog even wachten tot de eerste echo 😘

17 dagen geleden

Phhf, mijn huid is zo gevoelig, vooral die op mijn rug/zij/heup🥺

17 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Fijn dat ik niet de enige ben met (rare) klachten! Ik ben vandaag vrij van ...
Wat vervelend dat ge huid zo gevoelig is!! Wat gebruik je voor bodylotion? Ik zelf gebruik natuurlijke producten van loveli de poppy love heeft een lekker subtiel geurtje. Ik had voor mijn vorige zwangerschap altijd al hele gevoelige tepels beetje eczeem achtige en dat is nu ook helemaal weg Misschien helpt hun douche en bodylotion of oil ook voor jou

17 dagen geleden

Misselijk en vermoeidheid voeren hier ondertussen de boventoon. Je krijgt er zoveel voor terug 🙈🩷💙

17 dagen geleden

Ik heb heel veel last van misselijkheid elke dag voelt het alsof ik brak ben. Op werk heel vervelend. Heb nu als tip van de HA gekregen om gember capsules te slikken. Deze vandaag gekocht bij de Holland &Barret en het werkt verrassend goed!

17 dagen geleden

Reactie op Zoetzoet

Ik heb heel veel last van misselijkheid elke dag voelt het alsof ik brak be ...
Jaaa in mijn vorige zwangerschap wist ik ook niet waar ik het zoeken moest. Tot ik die ging slikken maakte echt zoooo een verschil!

17 dagen geleden

Ben een beetje oververmoeid door rot nachten. Na een drukke dag en nog moeten koken verander ik in een heks die niks kan hebben. Het is zo erg dit x..

17 dagen geleden

Ik heb weinig ‘typische’ symptomen eigenlijk. Ik heb voortdurend een bloedneus, elke keer de zelfde kant. Zal wel een zwak bloedvat zijn. Eerst met snuiten en nu ook spontaan. Verder vaker honger en gisteravond moest ik opeens huilen om het vlees op mijn bord 🤣