144 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Ik heb weinig ‘typische’ symptomen eigenlijk. Ik heb voortdurend een bloedn ...
Hahahah dat huilen, ik moest vanmiddag in ene huilen toen ik mijn vriend vertelde dat de waterijsjes waar ik zo gek op ben uit het schap gaan (waarschijnlijk vanwege de kerstijsjes die komen) dus janken. Kwam geen eind aan. Love hormones hahahah

17 dagen geleden

Verder nu alleen last van vaker plassen, weinig trek in eten en vermoeid door de dag heen. Slaap ook als een blok in elke avond. Ben benieuwd wat er volgen gaat. Zijn jullie ook een beetje aan het verschieten soms als je een kramp hebt? Blijf dat wel spannend vinden

17 dagen geleden

Reactie op Disk91

Hahahah dat huilen, ik moest vanmiddag in ene huilen toen ik mijn vriend ve ...
Hahahahah en het voelt zo normaal om er dan over te huilen hè

17 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Hahahahah en het voelt zo normaal om er dan over te huilen hè
Snap niet dat hij het niet normaal vind hahaha 🤣🤣😅

17 dagen geleden

Vandaag 3-6 dus nog heel pril!! Heb al sinds 3-2 super gevoelige borsten (normaal ook als ik ongesteld moet worden) Maar toch maar getest en Yes!! Ik heb ook last van krampen af en toe en dat vond ik idd eng omdat ik in Mei een miskraam heb gehad!! Verder ben ik snel moe!! Nog niet misselijk gelukkig!!

17 dagen geleden

kben volgens mn eigen berekening vandaag 4+4. mn klachten zijn nog best minimaal mn vorige zwangerschap was k zo ziek. 😅 tot nu toe heb ik echt heeel veel last van super vaak plassen, zere onderrug & tepels.. als dr dames zijn die wl heel misselijk zijn Suprimal wordt echt je beste vriend voor de ochtenden, deze in de avond slikken in de ochtend heb je dan haast geen last 🩷.

17 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

kben volgens mn eigen berekening vandaag 4+4. mn klachten zijn nog best min ...
Fijn dat je nu nog geen klachten ervaart, hopelijk blijft dat minimaal een kun je lekker genieten. Zonder je te willen aanvallen wil ik je er wel attent op maken dat het aanbevelen van medicatie niet wenselijk is. Dat moet altijd eerst met een arts overlegd worden wat wijsheid is. Dit middel bevat bijvoorbeeld lactose, wat voor sommige meiden een nadelig effect kan hebben. Verder snap ik wel dat je het goed bedoeld 🌝

17 dagen geleden

Reactie op Poppetje123

Fijn dat je nu nog geen klachten ervaart, hopelijk blijft dat minimaal een ...
jaa had het eig meer over eigenervaring maar als ik het nu terug lees snap ik indd wat je bedoelt..😅 klopt helemaal!

17 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Wat vervelend dat ge huid zo gevoelig is!! Wat gebruik je voor bodylotion? ...
Geen idee, heb al van alles geprobeerd maar het zijn echt specifieke plekken, heel bijzonder 😅

17 dagen geleden

Hoi hoi, Sinds vandaag een positieve test wel al een week last van mijn borsten en zo moe maar niet kunnen slapen wat een ramp. Ook sinds woensdag op en af misselijk en totaal geen zin in eten of snacken.

15 dagen geleden

Reactie op EnergiekeVos413362

Hoi hoi, Sinds vandaag een positieve test wel al een week last van mijn bo ...
Ik snap je! Ik heb momenteel alleen in de ochtend en middag honger, daarna niet meer 🤣 ik verplicht mezelf wel om een beetje te eten maar toch haha

15 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Geen idee, heb al van alles geprobeerd maar het zijn echt specifieke plekke ...
Anders even bij de huisarts langs??

15 dagen geleden

Morgen 4 weken en eigenlijk nergens last van 😳 Behalve bij inspanning dat me hartslag omhoog vliegt net klein rondje gewandeld en zat tegen de 150 slagen pm Wel iets om in de gaten te houden🙈🙈 Verschilt zo erg van de vorige keer

15 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Anders even bij de huisarts langs??
Nouja, ik denk dat het weer voorbij is. Mijn borsten doen geen pijn meer, geen gevoelige plekken meer.. ik denk dat het weer einde oefening is. Heb toen straks al een mail gestuurd naar de verloskundige met of ik eerder terecht kan in verband met onzekerheid en 2 eerdere miskramen.. En dat terwijl vanmorgen mijn borsten nog pijn deden en de clearblue weken indicator 3+ aangaf... Ik word gek..

15 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Nouja, ik denk dat het weer voorbij is. Mijn borsten doen geen pijn meer, g ...
Hmmm hoeft niets te zeggen hè….. 🥺 Ik hoop enorm voor je dat het goed zit

15 dagen geleden

Nu 4+6 ik had eigenlijk al heel vroeg paar dagen na mn ovulatie al pijnlijke borsten en ik ben heel snel moe en heel erg moe 🫣 af en toe beetje misselijk gevoel, maar niet heel erg. Emoties gaan alle kanten op🤣

15 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Nouja, ik denk dat het weer voorbij is. Mijn borsten doen geen pijn meer, g ...
Pff wat een vreselijke onzekerheid. Echt die echo afdwingen. Zeker als je geen bloedverlies meer hebt, hebben ze geen excuus om je te weigeren. En anders een andere praktijk proberen. Je verdient de zekerheid die je nu juist zo erg nodig hebt 💜

15 dagen geleden

Hee lieve meiden! Van het weekend had ik veel last van kwaaltjes: hoofdpijn, pijnlijke borsten, opgeblazen buik, af en toe misselijk, emotioneel… maar ik heb het idee dat de kwaaltjes sinds gister minder worden. In augustus helaas een miskraam gehad, dus het maakt me erg onzeker dat de klachten afnemen ipv toenemen. Verder geen buikpijn of bloedverlies. Zijn er meer meiden bij wie de kwaaltjes juist minder worden?

15 dagen geleden

Hee lieve meiden! Van het weekend had ik veel last van kwaaltjes: hoofdpijn ...
Alleen rond de nod kramp. Vanaf vandaag ietsjes misselijk. Verder nauwelijks wat….. Vorige zwangerschap dat niet goed ging echt giga last kon niet normaal functioneren

15 dagen geleden

4+4 en ene dag steken. Andere dag niet. Vandaag wel weer en maak mezelf alweer helemaal gek 🥴