144 Reacties

5 dagen geleden

Misselijk. Vanochtend om 5u nog wat gegeten. Doe nu al een uur over een bakje yoghurt. Zou het liefst boven de pot gaan hangen en alles eruit gooien.

5 dagen geleden

Ik heb er nu ook zo veel moeite mee om de hele tijd misselijk te zijn. Ik heb nog niet gekotst, maar ik voel de hele tijd een naar gevoel in mijn maag.. op een lege maag, op een volle maag, zoet, zout, vocht, alles werkt gewoon niet. Je komt hierdoor ook de dag niet door, het liefst slaap ik de hele tijd 🤢 Ik ga denk ik ook maar aan de bel trekken bij de huisarts..

5 dagen geleden

Reactie op Amomb

Nee dat is jammer hè.. nou ik hoop dat het met 12 weken over is🤞🏼 graag g ...
Hoop het ook🙃 nog 5 weken te gaan dan in dat geval. En jij?

5 dagen geleden

Reactie op Amomb

Oh jongens.... m'n vorige zwangerschap van m'n dochter 0 keren misselijk en ...
Precies dit.. ik heb me zoooo verkeken op hoe het dus blijkbaar ook kan gaan, omdat ik met mijn eerste zwangerschap bijna nergens last van had 😅 Valt me nu dus echt super zwaar haha

5 dagen geleden

Reactie op MevrouwtjeOngeduldig

Precies dit.. ik heb me zoooo verkeken op hoe het dus blijkbaar ook kan gaa ...
Oh hier ook en ook nog een niet fitte peuter rondlopen vandaag dus ik tel de uren af 😣

5 dagen geleden

Reactie op MevrouwtjeOngeduldig

Precies dit.. ik heb me zoooo verkeken op hoe het dus blijkbaar ook kan gaa ...
Ik had dat dus vorige x mijn eerste ervaring met zwangerschap…. Ik snapte er niets van dat iemand het kan missen dat ze zwanger zijn 😂😂😂😂 Hopelijk wordt het snel minder ❤️❤️

5 dagen geleden

Reactie op W0928

Hoop het ook🙃 nog 5 weken te gaan dan in dat geval. En jij?
Ook!🥰 morgen geschat 7 weken

5 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik had dat dus vorige x mijn eerste ervaring met zwangerschap…. Ik snapte e ...
Ik had oprecht zin in weer zwanger zijn en kom daar nu wel een beetje op terug haha. Ik houd me maar voor dat het voor een goed doel is en dat het niet eeuwig duurt haha, met een beetje mazzel wordt het beter in het 2de trimester 🤞🏻 Vandaag 6+3 weken, dus duurt nog wel even 😅

5 dagen geleden

Ik dacht dat het aardig meeviel bij mij. Tot nu toe wel misselijkheid en vermoeidheid, maar verder niet zoveel klachten. Nu vandaag 7+4 en vanochtend opeens 2x moeten overgeven.. ik las op internet dat de piek misselijkheid gemiddeld rond de 9 weken ligt. Dus ik word weer een beetje humble ;)

5 dagen geleden

Reactie op Amomb

Ook!🥰 morgen geschat 7 weken
Toevallig! Ik ook morgen 7 weken😊

5 dagen geleden

Reactie op MevrouwtjeOngeduldig

Ik had oprecht zin in weer zwanger zijn en kom daar nu wel een beetje op te ...
Haha ik had dus anders om dat ik wat huiverig was. Hopelijk wordt het snel beter ❤️❤️ Nu 5.3 en wel wat klachten maar echt zooo niet te vergelijken met de vorige x.

5 dagen geleden

Overmatig veel speeksel, mega moe en pijnlijke borsten

4 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Hi! Ik ben dus niet perse misselijk, maar moest vandaag ineens onder de dou ...
Dit had ik precies die dag ook dus denk dat het normaal is. Ik ben doorgaans wel heel misselijk maar hier was het in de avond ineens chaos in de douche…

4 dagen geleden

Ik ben nu al 2 weken heel heel misselijk. Word elke nacht wel een paar keer wakker. Meestal rond 3/4 uur en moet dan echt even wat gaan eten. Niets smaakt me meer heb iedere dag een ander ding dat safe lijkt om te eten. Ik ben zo verschrikkelijk moe 😩 Heb rug pijn en ben heel de tijd aan het piepen “ik voel me niet lekker”

2 dagen geleden

Nou inmiddels met 5.6 toch echt duidelijk een lijst met klachten. -niet echt misselijk maar weeïg. Geen zin in eten maar wel idee dat er soms wat in moet - Boobs voelen beurs. Echt alsof ze bont en blauw zijn. (Tepels wel duidelijk donkerder en meer aanwezig) - meest vervelende wel. Licht in me hoofd alsof alles wattig is. Ik heb het idee dat ik in slowmotion functioneer 😅 hiermee dus ook maar besloten thuis te werken vandaag maar pfffffff denk dat ik toch weer ziek meld 😔

2 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Nou inmiddels met 5.6 toch echt duidelijk een lijst met klachten. -niet e ...
Herkenbaar hoor! Hoe verder de dagen/weken hoe meer klachten. Ik ben zelfde als jou, 5.6 en sinds 5.1 wordt de misselijkheid met de dag erger 😅 nog niet overgeven gelukkig.

2 dagen geleden

Iedere ochtend misselijk van de honger en als ik gegeten heb misselijk van het eten & een opgeblazen buik (kan mn buik gewoon niet aanspannen). Tevens vandaag echo gehad en die was goed, worden 7 weken en 4 dagen geschat ❤️

2 dagen geleden

Reactie op MK-89

Herkenbaar hoor! Hoe verder de dagen/weken hoe meer klachten. Ik ben zelfde ...
Opzich fijn dat het verklaar baar is en ik niet alleen ben. Maar ik moet ook echt werken 😅😅😅 Misselijkheid is nog wel te doen dan maar het licht gevoel in me hoofd is erg lastig

2 dagen geleden

Hi, ik ben morgen 7 weken, maar klachten lijken ineens af te nemen… iemand ervaring?

2 dagen geleden

Gevoelige borsten, in de ochtend voordat ik wat eet misselijk, als ik wat eet is het over en ontzettend moe haha. Nu slaap ik snachts ook slecht dus dat helpt niet mee.