10 Reacties

8 maanden geleden

Yup, ik heb heel de zwangerschap al stress, stress en nog eens stress😮‍💨 volgens de VK op het randje van zorgelijk😅

8 maanden geleden

Reactie op Its_just_me

Yup, ik heb heel de zwangerschap al stress, stress en nog eens stress😮‍💨 ...
Ah echt naar! Krijg je ook elke 2 weken een echo? Hopenlijk gaat het wel vooruit..

8 maanden geleden

Reactie op Roseanne_

Ah echt naar! Krijg je ook elke 2 weken een echo? Hopenlijk gaat het wel vo ...
Ja klopt, ik heb best veel echo's idd. Hopelijk komt het allemaal goed, ik heb nog 6 weekjes te gaan😊

8 maanden geleden

Ik kreeg bij de groeiecho te horen dat de kleine op P7 zat (buikje en beentje) We moesten toen naar het ziekenhuis, en daar werd kwam die uiteindelijk toch op P14 uit voor het buikje en P7 voor het beentje. Afgelopen week terug moeten komen in het ziekenhuis en werd P39 en P33 gemeten! Dus die van ons heeft die groeispurt inderdaad gehad! Succes! 🤞🏼

8 maanden geleden

Ik had vandaag bij 32+2 weer een groeiecho en vandaag zeiden ze dat ze in de afgelopen 4 weken minder hard is gegroeid dus ik mag volgende week weer terug. Ben benieuwd wat ze dan zeggen. Ze weegt nu tussen 1800 en 1900 gram

8 maanden geleden

Hier ook een klein kindje met afbuigende groei van het buikje nu op de p6, andere metingen zijn wel goed. Nu ook elke 2 weken groeiecho’s…. Hoop heel erg dat de volgende groei weer wat normaler is 🙏

8 maanden geleden

Hoi! M’n eerste woog 1600 gram, geboren met 35+1, tweede 2640 gram met 39+1, derde 3304 gram 40+2, nu groeiecho gehad met 32 weken en ze woog toen 1700 gram ongeveer! Mag ik je vragen wat je precies spannend vind? Mijn ervaring is echt dat, behalve de eerste, het een kwestie is van warmte, buidelen en voeden, en dat ze er dan best gezond overheen groeien en snel bij trekken! T is wel dat de ingeleide bevallingen altijd de eerste week een flinke dip in gewicht gaven….

8 maanden geleden

Hi, onze baby is ook erg klein… Ons eerste kindje was met 39 weken geboren en woog rond de 2100 gram.. Hier ook elke week een groeiecho. Ik ben erg blij dat ze ons nu goed in de gaten houden, want dat was niet zo met mijn eerste zwangerschap. Hij is nu gelukkig een gezonde peuter van 2,5. Nog steeds wel klein, maar wel gezond dus ik maak me heel eerlijk gezegd nu nog geen zorgen om weer een kleine baby te verwelkomen 🥰

8 maanden geleden

Mijn eerste dochtertje is geboren met 39+5 en was 2730 gram. Nu medisch hierdoor, maar nu een gemiddeld kindje in de buik. Mijn eerste is nu een peuter van 2,5 en absoluut niet klein meer. Ze is iets bovengemiddeld groot. Uiteindelijk komt het allemaal goed 🥰

8 maanden geleden

Hier was mijn dochter bij de geboorte op 39+6 2830gram. Ze zat op P5. Ze zijn hier eigenlijk helemaal niet over begonnen bij de vk. Ik kaartte dit zelf aan, dus toen stelde ze voor om groeiecho's te doen. Dit meisje wordt rond de P92 geschat🫣 dus dat is even schakelen. Ik moet er wel bij zeggen dat onze dochter een ernstige chronische ziekte heeft, dus achteraf gezien zou dat er mee te maken kunnen hebben gehad. Maar dat is nooit echt vastgesteld en zal ook nooit gebeuren. Inmiddels is het gewoon een stuiterballetje van 3,5 dat keurig haar groeilijntje volgt. Ondanks dat ze minstens een maand nog onder haar geboortegewicht bleef. Misschien niet nodig om te zeggen, maar maak je geen zorgen dat je kindje deze ziekte zou kunnen hebben, want dan had je dat al geweten. Ik wil niet mensen onnodig bang maken 🫣