522 Reacties

één maand geleden

Wat leuk! Ik ben benieuwd of jullie al klachten hebben. Ik namelijk wel…

één maand geleden

Wat een leuk idee!

één maand geleden

Hey! Hier gaat het goed maar erg onzeker.. ik hoop gewoon zo dat alles goed blijft gaan! En bij jou?

één maand geleden

Reactie op Lola00

Hey! Hier gaat het goed maar erg onzeker.. ik hoop gewoon zo dat alles goed ...
Ik heb daar ook heel erg last van… van het onzekere en wachten tot je eerste echo 🥴

één maand geleden

hii, 4 oktober vroege eerste echo. nu erg gevoelige borsten, krampen in onderbruik en veel plassen

één maand geleden

Reactie op Beausmeets

hii, 4 oktober vroege eerste echo. nu erg gevoelige borsten, krampen in ond ...
Ik heb precies dezelfde klachten. Ben je niet bang dat het net iets te vroeg is?

één maand geleden

Reactie op GulleMirage655773

Ik heb precies dezelfde klachten. Ben je niet bang dat het net iets te vroe ...
mijn test is erg positief ben nu 18 dpo maar ben wel nog bang voor vroege miskraam

één maand geleden

Hier nu vooral heel blij (vandaag pas positief getest). Maar snap de onrust ook. Zelf ervaring met 1 miskraam bij 7 weken en 1 biochemische zwangerschap dus ik denk ook nog een beetje ‘eerst zien dan geloven’, maar wil vooral graag van het goede uitgaan. Ik ben nu misselijk, moe en heb af en toe duizelingen. Meer kwalen dan bij m’n vorige zwangerschappen!

één maand geleden

Reactie op Beausmeets

mijn test is erg positief ben nu 18 dpo maar ben wel nog bang voor vroege m ...
Nee niet bang zijn. Juist er lekker positief in staan. Spannend hoor.. ik had ook meteen een knal test.

één maand geleden

Reactie op GulleMirage655773

Nee niet bang zijn. Juist er lekker positief in staan. Spannend hoor.. ik ...
gefeliciteerd !☺️ heb vooral veel zin om het iedereen te verrellen

één maand geleden

Reactie op Veronne_9

Hier nu vooral heel blij (vandaag pas positief getest). Maar snap de onrust ...
oohh wat een spanning zeg! maar wel mooi dat je nu positief hebt getest. We gaan het allemaal gewoon positief manifesteren😆

één maand geleden

Reactie op Beausmeets

gefeliciteerd !☺️ heb vooral veel zin om het iedereen te verrellen
Jij ook gefeliciteerd! Ja dat is het leukste. Ga je het meteen na de echo vertellen of pas na 3 maanden

één maand geleden

Vandaag een positieve test na een hele chaotisch dag gisteren en terwijl we eigenlijk vandaag naar de fertiliteitskliniek zouden gaan voor een intake. Dus nog erg nieuw maar wel al aan familie gezegd omdat ze wisten dat we de afspraak hadden staan 😂 Verder hele zere borsten, misselijk en wat krampjes onder in mijn buik (anders wel dan ongesteldheid)

één maand geleden

Reactie op GulleMirage655773

Jij ook gefeliciteerd! Ja dat is het leukste. Ga je het meteen na de echo ...
meteen na de echo, heb te horen gekregen dat moch het mis gaan dat dat ook heel fijn is als je het met iedereen kan delen dus van ons mag iedereen het weten zodra er een hartslag is

één maand geleden

Haha ik ben ook uitgerekend 3 juni, pas binnen 4 weken afspraak bij de gynaecoloog en wordt nu al gek 🙈

één maand geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 5 juni uitgerekend! Vandaag zit ik op 4 weken. Halverwege juni dacht ik een mk te hebben, maar we kwamen na 4 weken erachter dat ik een bbz had en ben er in eind juli geopereerd. Vanaf het moment dat we mochten proberen gelijk raak! Heb nu veeeel minder klachten dan met de bbz. Nu voel ik alleen heel de tijd een menstruatiekramp, lig iets eerder in bed in de avond en ik heb wisselend gevoelige borsten. De ene keer meer en soms ook nagenoeg niet. Verwarrend 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Juultje05

Ik heb daar ook heel erg last van… van het onzekere en wachten tot je eerst ...
Oh zwijg er mij van eerste echo pas op 23 oktober :(

één maand geleden

Gisteren onze eerste positieve test na 1,5 jaar! 1 jaar zelf proberen, in februari de diagnose PCOS.. 3 maanden Letrozol en Ovitrelle en 3 maanden Ovaleap en Ovitrelle! ❤️🥹 Wat last van gevoelige borsten en rugpijn.. Onze uitgerekende datum is voor nu 4 juni, 16 oktober de eerste echo! 🤍🤍

één maand geleden

Reactie op Ptt91

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 5 juni uitgerekend! Vandaag zit ik op 4 wek ...
Gefeliciteerd! Toevallig ben ik ook op 5 juni uitgerekend.spannend allemaal

één maand geleden

Reactie op GulleMirage655773

Gefeliciteerd! Toevallig ben ik ook op 5 juni uitgerekend.spannend allemaal ...
Ik ook🥰