523 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op Lola00

Meer dames hier met zo verschrikkelijk veel trek😅
Abnormaal

22 dagen geleden

Reactie op Stinapa

Pfff ik heb alweer bruinverlies met afvegen en een beetje in m’n onderbroek ...
Begrijpelijk. Wanneer heb je een echo? Kan me voorstellen dat je daar naartoe leeft.. 🍀🙏🏻

22 dagen geleden

Reactie op SFV1993

Begrijpelijk. Wanneer heb je een echo? Kan me voorstellen dat je daar naart ...
Lief je reactie! Heb nog geen verloskundige gebeld want zo pril. Maar bij m’n eerste zwangerschap mocht ik pas met 10 weken langskomen 🫠

22 dagen geleden

Wat leuk dat ik me hier mag melden, leuk om herkenbare dingen te lezen! Iets meer dan 5 weken geleden besloten te stoppen met de pil en nu volgens mijn berekening 4+5 zwanger van de eerste. Ik moet er nog even aan wennen, zo snel... Sinds vorige week wat aanhoudende zeurende buikpijn maar dit is volgens de verloskundige normaal. Eerste echo staat gepland voor 22 oktober. Spannend! Hebben jullie het al verteld? Aan de ene kant wil ik het iedereen vertellen aan de andere kant wil ik wachten op bevestiging ofzo haha, het is nog zo onwerkelijk

22 dagen geleden

Hooi, ik haak ook in bij dit groepje. Ik kijk alleen niet zo vaak op de app 😅 ik ben zover ik vermoed nu, op 3 juni uitgerekend. Eerste echo staat op 17 oktober ☺️

22 dagen geleden

Reactie op FantastischeEland662706

Wat leuk dat ik me hier mag melden, leuk om herkenbare dingen te lezen! Iet ...
Ik heb het al wel iedereen verteld. We hebben helaas al 2 miskramen meegemaakt en vond het een fijne gedachte dat als het nu weer fout gaat, iedereen er wel vanaf weet 🙈

22 dagen geleden

Reactie op Lola00

Meer dames hier met zo verschrikkelijk veel trek😅
Ik juist veel minder! Soms dat ik echt 3 happen eet en denk: poh nu heb ik genoeg gehad. Maar dan wel 1 uur later het raar vinden dat ik honger heb 🤣

22 dagen geleden

Reactie op Lola00

Meer dames hier met zo verschrikkelijk veel trek😅
Ja zeker en gek genoeg kan ik dan ook “ineens” mega honger hebben en dan wil ik echt zsm eten terwijl ik doorvoor nog geen eens trek had

22 dagen geleden

Reactie op Stinapa

Pfff ik heb alweer bruinverlies met afvegen en een beetje in m’n onderbroek ...
Bloedverlies tijdens de zwangerschap is zó rot hè. Ik heb het nu nog niet gehad, maar bij mijn vorige twee zwangerschappen wel, dus het is volgens mij een kwestie van wachten. Mijn eerste werd een miskraam, de tweede een gezonde baby, dus het hoeft inderdaad niks te betekenen, maar het zorgt zeker voor onrust. Het zou heerlijk zijn als het je bespaart blijft. Maar goed, wij zullen wel extra goed doorbloedde baarmoeders hebben dan

22 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Ik juist veel minder! Soms dat ik echt 3 happen eet en denk: poh nu heb ik ...
Dit heb ik ook inderdaad! Ik durf wel te zeggen dat ik normaal veel eet... maar nu heel de dag het gevoel dat ik vol zit/te veel heb gegeten 😂

22 dagen geleden

Reactie op Stinapa

Lief je reactie! Heb nog geen verloskundige gebeld want zo pril. Maar bij m ...
Echt even de verloskundige bellen voor een afspraak en aangeven over je bloed verlies

22 dagen geleden

Hoi hoi, Wat leuk allemaal jullie ervaringen! Zo divers en een grote gemeenschappelijke deler… 👶 Qua klachten, veeeeel naar de wc en gevoelige borsten. Verder valt het nog mee, was bij vorige zwangerschappen ook niet misselijk dus hopelijk blijft dat zo. 😅

22 dagen geleden

Hi, Ik heb nog steeds (naar mijn mening) een zeer licht streepje wanneer ik test. Wel inmiddels een andere test gebruikt, maar toch zit het mij niet helemaal lekker. Ik ben nu 4+5 dagen. Test in mijn hand is van de Kruidvat. Nog dames die dit herkennen?

22 dagen geleden

Reactie op BehulpzameMelodie631692

Hi, Ik heb nog steeds (naar mijn mening) een zeer licht streepje wanneer i ...
Heb je al een digitale cb wekenindicator gedaan? En het is slim om dezelfde testen te blijven doen, om de 2/3 dagen. Dan hoor je oploop te zien. Dit streepje is best licht, maar ik weet niet hoe licht hij eerst was? Heb je een foto van meerdere testen van hetzelfde merk?
Hallo dames, zo bijzonder. Ben in verwachting van het eerste kindje. Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan en we rond 6 juni het wondertje mogen verwelkomen. 23 oktober 1e echo :)

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Hebben jullie ook last van wisselende emoties/gedachten? Dan ben ik weer he ...
Heel herkenbaar. Dan zie ik het helemaal voor me en dan denk ik ohjee als ik alles maar aan kan 🫤

22 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Ik juist veel minder! Soms dat ik echt 3 happen eet en denk: poh nu heb ik ...
Ja dat heb ik ook!

22 dagen geleden

Hallo allemaal!! Allereerst gefeliciteerd! 🥳 en zo herkenbaar alle berichtjes en de spanning of het allemaal goed gaat! Ik probeer er vol vertrouwen in te gaan 😊 Ik ben trouwens Yv, 34, uitgerekend 7 juni denk ik (rekening houdend met gemiddelde cyclus van 31 ipv 28 dagen). Wordt ons eerste kindje! We kijken er echt naar uit. Vorig jaar een mk gehad en daarna een stressvol jaar met werk, verhuizing naar t buitenland etc. Nu veel rustiger vaarwater, minder stress en 2 positieve knaltesten 😊 Qua klachten valt t nog mee, vooral grote borsten/tepels en heel gevoelig voor geuren. Hebben jullie dat al? Lees in de berichtjes hierboven veel over miskramen en fertiliteitstrajecten, wens iedereen heel veel succes en geniet ervan! 🥰

22 dagen geleden

Lieve dames, even een vraagje.. ik ben nu (denk ik) 4+4, en heb sinds vanochtend bloedverlies.. verloskundige al gebeld, maar kan natuurlijk van alles zijn. Het is een beetje slijmerig bloed (helder), voelt net als menstruatie. Heeft iemand hier ervaringen mee? (Zowel goede als slecht) Wordt een beetje ongerust, die niet weggenomen kan worden😢 ik heb 16-10 de eerste echo.

22 dagen geleden

Reactie op FraaieKristal514620

Lieve dames, even een vraagje.. ik ben nu (denk ik) 4+4, en heb sinds vanoc ...
Het is helaas even afwachten🤞🏻sommige mensen hebben bloedverlies alsof ze ongesteld worden en hebben alsnog een gezonde zwangerschap, maar andere mensen zoals ik hadden dit en dat eindige helaas in een miskraam😢