523 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Hoi Meiden! Ik vandaag mijn eerste echo gehad, waar ik dacht na eerste dag ...
Weet je je datum van de eisprong? Heb je dat getest? En heb je erg wisselende cyclus? Als je eisprong 1,5 week later was dan kan dit.. maar het is wel veel verschil! Ik wil je niet bang maken maar Ik heb dit ook gehad en toen werd het een missed abortion.. krijg je nu wel snel weer een volgende echo? Ik zou dat anders vragen.. als het in een week tijd wel groeit tot 6+3 dan is het goed en ben je gerust gesteld..

19 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Hoi Meiden! Ik vandaag mijn eerste echo gehad, waar ik dacht na eerste dag ...
Was het een inwendige echo?

19 dagen geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Was het een inwendige echo?
Ja.. hopelijk de 23e een betere echo.

19 dagen geleden

Reactie op Ji11

Weet je je datum van de eisprong? Heb je dat getest? En heb je erg wisselen ...
Dat klinkt niet heel positief! Dankjewel. Het zou inderdaad kunnen dat de eisprong later was. En dus niet kan rekenen met eerste dag laatste menstruatie. Al zie ik nu ook af en toe berichten voorbij komen dat meiden bij 5+3 al een hartje horen. Dat maakt het wel spannender. Ik ga maar uit van het negatieve denk.. 馃槙

19 dagen geleden

Mijn vk zei dat je in de meeste gevallen pas vanaf 7 weken een hartje kunt horen. Ik zou zelf uitgaan van wat een professional zegt. Zij zijn getraind in hun vakgebied en zouden het ook tegen je zeggen als er reden tot zorgen zou zijn. Daarnaast denk ik dat je mag vertrouwen op je lichaam. Jij en je kindje zijn erbij gebaat om je geen zorgen te maken. En als je je nu wel extra zorgen gaat maken, ga je niet eerder weten of het goed of fout is. Succes 鉂わ笍

19 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Hoi Meiden! Ik vandaag mijn eerste echo gehad, waar ik dacht na eerste dag ...
Hi! Dit heb ik ook gehad mijn eerste zwangerschap en het is toen helaas niet meer geworden dan die vruchtzak. Het werd een missed abortion. Maar als je verloskundige het niet gek vond dan is het bij jou misschien wel goed. Bij mij zei hij wel gelijk dat ik geen 8 weken kon zijn en als ik dat zeker wist, dat het dan niet goed zat. Dit bleek een week later ook toen het nog steeds hetzelfde beeld was. Mijn HCG was wel heel hoog en liep ook nog op.

19 dagen geleden

Reactie op Lola00

Hey! Hier gaat het goed maar erg onzeker.. ik hoop gewoon zo dat alles goed ...
Dat heb ik ook ontzettend. Dat afwachten, vreselijk!

19 dagen geleden

Hi Danes, ik heb al de heledag z鈥檔 last van krampen en steken maakt iemand dit ook mee het doet zo een pijn. Tot nu toe geen bloed verlies gelukkig

19 dagen geleden

Reactie op Koosje1998

Hi Danes, ik heb al de heledag z鈥檔 last van krampen en steken maakt iemand ...
Ja ik heb zeker ook last van krampen, had ik de die eerste zwangerschap ook. Vergelijkbaar met menstruatie krampen. Is normaal en een goed teken! Je baarmoeder groeit!

19 dagen geleden

Reactie op mamacam90

Ja ik heb zeker ook last van krampen, had ik de die eerste zwangerschap ook ...
Och jeetje ik heb er echt veel last van. Het maakt mij juist onzeker. Dankjewel voor je advies!!

19 dagen geleden

Hallotjes , ik heb sinds 3 dagen pijn in m鈥檔 darmen en opgezette buik (gevoel van menstruatie klachten) tis alleen maar goed natuurlijk! Normaal gesproken zal ik een feminax nemen maarja dat gaat niet 馃槀馃槄 Tips zijn welkom !

19 dagen geleden

Reactie op Majdic

Hallotjes , ik heb sinds 3 dagen pijn in m鈥檔 darmen en opgezette buik (gev ...
Ik heb ook een enorm opgezette buik, lijk echt al 6 maanden zwanger op sommige momenten en pas sommige broeken niet meer. Heb ook last van mn darmen (verstopt), maar de pijn valt gelukkig mee. Ik kreeg als tip om roosvisee pruimen te drinken twee keer per dag en heb wel het idee dat dat een beetje helpt

19 dagen geleden

Reactie op 1992KM

Ik heb ook een enorm opgezette buik, lijk echt al 6 maanden zwanger op somm ...
Precies dat!! Hmm ok茅 ga het eens proberen dankje

18 dagen geleden

Reactie op 1992KM

Ik heb ook een enorm opgezette buik, lijk echt al 6 maanden zwanger op somm ...
Wat bij mij ook helpt is bij m鈥檔 onbijt 2 plakjes peperkoek. Ik had bij m鈥檔 vorige zwangerschap enorm last dat ik niet naar de wc kon maar peperkoek is de beste tip die ik toen kreeg. En veel drinken

18 dagen geleden

Hoi meiden, Ik heb mega last van misselijkheid vanaf de nacht t/m begin van de middag. Ik word er helemaal gek van. Ik blijf nu steeds de hele ochtend liggen maar zie dat graag anders. Zit nu net op 6 weken. Ik heb Antimetil gember pillen genomen maar die lijken niet te helpen. Zijn er andere tips? Mijn ha wil geen medicatie voorschrijven en daarom ben ik daar ook huiverig over. Ik zoek het dan liever in natuurlijke oplossing.

18 dagen geleden

Reactie op FraaieKristal514620

Lief dat je vraagt.. helaas nog niet gestopt. Het is ook niet veel, maar we ...
Hoe gaat het nu met je bloedverlies? Ik heb het 6 dagen gehad (van zondag - vrijdag), het is sinds gisteren gestopt. Over 2 weken pas echo, pfff.

18 dagen geleden

Reactie op OptimistischeMeeuw258178

Hoi meiden, Ik heb mega last van misselijkheid vanaf de nacht t/m begin van ...
Wat vervelend! Ik heb mijn vorige zwangerschap HG gehad en dacht ook dat medicatie beter te vermijden was. Tot ik doorverwezen werd naar de gynaecoloog die me uitlegde welke medicijnen echt geen risico hadden: suprimal en emesafene. Huisartsen zijn niet altijd goed op de hoogte van de behandeling van extreme misselijkheid (omdat het niet zo vaak voorkomt), maar je zou even bij stichting zegh kunnen kijken. Hier staan de laatste inzichten. Ik heb hier samen met de huisarts even naar gekeken en een plannetje gemaakt voor als het bij mij weer mis gaat deze zwangerschap. Succes 馃挭馃徎

18 dagen geleden

Reactie op Lieke0805

Wat vervelend! Ik heb mijn vorige zwangerschap HG gehad en dacht ook dat me ...
Bedankt voor je steunende woorden. Ik heb net de vk gebeld en die raadde ook suprimal aan. M鈥檔 man is dat nu halen, hopelijk geeft dat verlichting

18 dagen geleden

Reactie op OptimistischeMeeuw258178

Hoi meiden, Ik heb mega last van misselijkheid vanaf de nacht t/m begin van ...
Emesafene bood voor mij de oplossing vanaf 5,5 week bij mijn dochter. Tot ongeveer 20 weken heb ik het geslikt. Ik heb van die zwangerschap nog 14 pilletjes liggen, dus mocht het over een paar dagen weer beginnen, dan neem ik het meteen. Echt op aandringen bij de huisarts, het geeft je een beetje je leven terug! Veel sterkte!

18 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Hey moms to be! Ik sluit me ook graag aan. Ben 5w + 5d zwanger van onz ...
Ja zeker heel herkenbaar! Elk toiletbezoek weer die spanning. Kan niet wachten tot ik de 23e mijn eerste echo heb om te weten of het allemaal goed gaat!