523 Reacties

17 dagen geleden

Hoi dames! Hier zit de angst er ook steeds in hoor. Gisteren een bloedafname gehad, mijn waarde zat op 2450, ik had het hoger verwacht rond deze periode.. woensdag vroege echo, dus nog even in spanning afwachten.

17 dagen geleden

Reactie op roosje26

Hoi dames! Hier zit de angst er ook steeds in hoor. Gisteren een bloedafn ...
Hoe ver ben je?

17 dagen geleden

Hallotjes , Ik ben vannacht een plasje gaan doen en toen ik klaar was had ik zo’n heftige steek / buikpijn waardoor ik echt schreeuwde van de pijn.. ook zodra ik kracht begon te zetten om mezelf omhoog te halen begon het erger te worden… Ben niet overtuigd dat het een miskraam is.. aangezien ik ze al een keer zelf heb gehad.. Voelde als een blaasontsteking maar dan 10x erger 😅 Ik ben nu +- 6 wkn (pas 15ste echo) Maar dit vondt ik zo eng.. Iemand er ervaring mee of wellicht over gehoord? wil nog niet verloskundige hierover bellen daar wacht ik nog even tot na het weekend tenzij het nog een keer gebeurd..

17 dagen geleden

Reactie op Majdic

Hallotjes , Ik ben vannacht een plasje gaan doen en toen ik klaar was had ...
Nierbekken ontsteking? Ik zou toch even bellen

17 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Hoe ver ben je?
Ik dacht 6 weken, mar het kunnen er ook 5 zijn. De vorige ronde draaide uit op een miskraam dus ik ben niet 100 % zeker van de termijn. Allesinds, bij onze eerste zoon zat ik voor 5 weken al op meer dan 7000 waarde. Uiteraard is elke zwangerschap anders maar het brengt toch wat onzekerheid met zich mee ;)

17 dagen geleden

Reactie op Majdic

Hallotjes , Ik ben vannacht een plasje gaan doen en toen ik klaar was had ...
Heb je nog steeds pijn? Waarom zou je geen verloskundige bellen of huisartspost om het te controleren? Wil je niet bang maken maar het kan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. Succes!

17 dagen geleden

Reactie op roosje26

Ik dacht 6 weken, mar het kunnen er ook 5 zijn. De vorige ronde draaide ui ...
Oh spannend! Het enige wat je kan doen is afwachten op een echo om te kijken of het goed zit. Ik heb bewust geen bloed laten prikken om stres te voorkomen. Lekker afwachten op m'n eerste echo. En zoals je zegt elke zwangerschap is anders en hcg spiegel. Hoop voor je een voldragen zwangerschap! 🍓

17 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Heb je nog steeds pijn? Waarom zou je geen verloskundige bellen of huisarts ...
Contact gehad morgen even een potje inleveren voor onderzoek naar blaasontsteking.. als dit het niet is dan zijn het banden / baarmoeder 🍀

17 dagen geleden

Hier denk ik uitgerekend rond 4 juni. Heb a.s. donderdag eerste echo! Spannend dames♥️ ik hoop op veel positieve nieuws ondanks dat het spannende weken zijn 🍀

17 dagen geleden

Zijn jullie ook zo mega opgeblazen?

17 dagen geleden

Reactie op VWJ

Zijn jullie ook zo mega opgeblazen?
Ja hier ook. Soms voelt het alsof ik al 30 weken ben... Gevoelsmatig dan he 🤭

17 dagen geleden

Hee vraagje! Ik ben nu 5weken en 4 dagen. Ik heb sinds een paar dagen ontzettende dorst. Herkennen jullie dit?

17 dagen geleden

Reactie op Miss X

Ja hier ook. Soms voelt het alsof ik al 30 weken ben... Gevoelsmatig dan he ...
Hier ook ja, belooft wat 😂

17 dagen geleden

Reactie op Baby0434

Hee vraagje! Ik ben nu 5weken en 4 dagen. Ik heb sinds een paar dagen ontze ...
Ja… ik drink normaal heel makkelijk echt te weinig en nu schenk ik makkelijk 2,5/ 3 liter naar binnen 🤣

17 dagen geleden

Reactie op EstelleTM 24

Ja… ik drink normaal heel makkelijk echt te weinig en nu schenk ik makkelij ...
Ik ook ja 🙈

16 dagen geleden

Reactie op Baby0434

Hee vraagje! Ik ben nu 5weken en 4 dagen. Ik heb sinds een paar dagen ontze ...
Ja hoor, zeker herkenbaar. Vanwege mijn werk vergeet ik tussendoor altijd genoeg te drinken, maar heb nu een constante reminder dat het echt nodig is 😅

16 dagen geleden

Zijn jullie ook zo misselijk? Heb het vanochtend maar aan mijn baas verteld. Ik kan me zo slecht op mijn werk concentreren door die misselijkheid

16 dagen geleden

Het veel drinken herken ik! Fijne bijkomstigheid, nog vaker plassen🤪 Ik ben (nog) niet misselijk. Merk wel dat als ik echt moe ben. Bijvoorbeeld aan het eind van de werkdag of zoals zaterdag op een feestje ik ineens uit het niets misselijk wordt of sta te kokhalzen, maar dat is na een dutje gelukkig over tot op heden!

16 dagen geleden

Nu helderder bloedverlies, pffff. Zal wel slecht nieuws zijn vermoed ik. Echo is pas over kleine 2 weken (volgende week vrijdag). Bruinverlies was net 3 dagen gestopt 😔

16 dagen geleden

Reactie op Stinapa

Nu helderder bloedverlies, pffff. Zal wel slecht nieuws zijn vermoed ik. Ec ...
Ahh sterkte. Had je eerder ook al krampen of komt dit echt plotseling 😔