528 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op mk1234

He dames, ik ben beniewd hoe jullie mannen omgaan met de zwangerschap. Mijn ...
Herkenbaar! Mijn vriend wacht ook nog even op de tweede echo af(eerste echo bij 5 weken nog geen kloppend hartje). Wilde ook nooit kinderen tot onze relatie. Daardoor vind ik het af en toe ook nog best lastig om heel blij te zijn. En vooral eenzaam. Ook ben ik de afgelopen week best misselijk en moe geweest, en krijg je meer ‘stel je niet zo aan en als dat nu al begint..’ zeg maar.. 😅

13 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Herkenbaar! Mijn vriend wacht ook nog even op de tweede echo af(eerste echo ...
Oeh 😔 wat jammer maar ik snap wel dat de echo het wat echter maakt ❤️ Ja als vrouw zit je er gelijk in met alle kwaaltjes dat vergeet je niet snel als je constant misselijk en moe bent 😅

13 dagen geleden

Reactie op Marlou2023

Die van mij zegt ik wil er niet te veel mee bezig zijn en zegt tegen mij la ...
Heel begrijpelijk! Wij hebben ook 2 miskramen gehad en ook mijn vriend zegt: het zal vast wel goed zijn, je testen zijn nog steeds positief. En dan denk ik.. ja maar de testen blijven positief tot alles word verdreven als het fout is gegaan. Maar vriendlief doet het ook uit zelfbescherming en probeert mij ook te beschermen. Maar dat is inderdaad onmogelijk. Ik wil zo graag genieten van de zwangerschap, precies zoals bij de eerste.. en de tweede maar wel een beetje minder.. maar ik durf niet 😞 Gelukkig maandag eerste echo ❤️

13 dagen geleden

Reactie op mk1234

He dames, ik ben beniewd hoe jullie mannen omgaan met de zwangerschap. Mijn ...
Het zelfde hier, Het liefst rijd ik gewoon lekker de winkeltjes af maar mijn partner daarin tegen wilt het liever niet tot de echo.. dit is bescherming voor hemzelf en is bang dat als hij ergens op verheugd dan teleursteld wordt… en daar kan die van mij erg lang mee zitten..

13 dagen geleden

Ik heb de laatste 3-4 dagen veel dromen en nachtmerries die heel echt zijn over van alles en nog wat en me soms zelfs bang maken. Soms alsof ik vanaf de zijlijn het mee maak echt bizar zelden dit mee gemaakt zo heftig als nu. Na bijv serie kijken dat het herbeleef ofzo. Hebben jullie dat ook of herkennen jullie dat het met de zwangerschap te maken heeft?

13 dagen geleden

Reactie op Marlou2023

Ik heb de laatste 3-4 dagen veel dromen en nachtmerries die heel echt zijn ...
Zo vroeg in de zwangerschap had ik het niet, bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook echt heel erg vanaf 25 weken ongeveer.. ook gewoon huilend wakker worden en even niet beseffen wat nu werkelijkheid was.. ik vond het heel vervelend

13 dagen geleden

Reactie op Marlou2023

Ik heb de laatste 3-4 dagen veel dromen en nachtmerries die heel echt zijn ...
Ja hier ook 🙈

13 dagen geleden

Reactie op Marlou2023

Ik heb de laatste 3-4 dagen veel dromen en nachtmerries die heel echt zijn ...
Ja ik heb dat ook. En bij mijn vorige zwangerschap ook. Echt zo vervelend! Lig dan vervolgens zo een uur wakker

13 dagen geleden

Gisteren uit eten geweest met een groepje collega’s. Dacht een beetje subtiel aan een serveerster verderop te vragen wat er precies in de kazen zit ivm de zwangerschap. Nu denkt een collega-vriendin (die ervan weet) dat een van de collega’s het door heeft 🙈 Naja beter dat heel m’n werk het weet dan dat ik verkeerde dingen eet. Maar jammer is het wel 😅

13 dagen geleden

Reactie op VWJ

Gisteren uit eten geweest met een groepje collega’s. Dacht een beetje subti ...
Oh ja zo begrijpelijk. Ik heb over een paar weken ook een etentje en normaal ben ik enorm van de biefstuk dus moet even een goede smoes verzinnen waarom ik dat dit keer niet neem 😅

13 dagen geleden

Reactie op VWJ

Gisteren uit eten geweest met een groepje collega’s. Dacht een beetje subti ...
Hahaha heel herkenbaar, maar goed gedaan toch! Ik heb ook een collega die normaal de heerlijkste koffie voor me maakt. Zo kom je een dag voor de klas wel door… maar die wist genoeg toen ik haar een pak decaf gaf 🙈 ach ergens ook fijn dat iemand weet waarom je elk halfuur gaat plassen

13 dagen geleden

Reactie op AdembenemendeHart596403

Oh ja zo begrijpelijk. Ik heb over een paar weken ook een etentje en normaa ...
1 november is de veganisme dag, misschien kan je daarop inhaken? Of zeggen dat je een weekje vegetarisch probeert?

13 dagen geleden

Reactie op Juffie1507

Hahaha heel herkenbaar, maar goed gedaan toch! Ik heb ook een collega die ...
Haha dat gaat dan wel opvallen. Collega van mij maakt ook heerlijke koffie. Heb het vriendelijk aangenomen en doorgespoeld door de gootsteen als hij het niet door had🙈 Haha dat is waar. Is geen ramp, maar liever is het nog even een geheimpje

13 dagen geleden

Reactie op VWJ

Gisteren uit eten geweest met een groepje collega’s. Dacht een beetje subti ...
Wauw haha. Ik werd gisteren aangesproken door m'n gastouder! Zij vroeg fluisterend: zeg, ben jij zwanger? Ik: uhh, hoezo denk je dat? Zij: nou, ik zie dat je net erg duizelig werd en je ziet er moe en getekend uit en een andere moeder had jou in Monkeytown gezien met je dochter en je had een beetje een bol buikje. Ze kwam bij mij vragen of je zwanger bent.. omg..what the fuck. Nou..maar gevraagd of dat ze het stil wilt houden..want m'n dochter weet ook nog van niks en we wachten de eerste echo af.😂 wel gek dat die moeder mij niks heeft gevraagd toen ik even met haar praatte (met bewust een wijde blouse aan)..

13 dagen geleden

Reactie op VWJ

Haha dat gaat dan wel opvallen. Collega van mij maakt ook heerlijke koffi ...
Hahaha dat had ook gekund ja! Goed gedaan. Ik heb wel heel veel steun aan haar gelukkig. Zelf mijn moeder twee jaar geleden verloren en vind dit heel spannend zonder haar. En deze collega is echt een heerlijk moederlijk type en fijn advies en heel lief

13 dagen geleden

Reactie op Juffie1507

Hahaha dat had ook gekund ja! Goed gedaan. Ik heb wel heel veel steun aan ...
Wat super fijn voor je! Vreselijk dat je je moeder hebt moeten verliezen, lijkt me best wel heftig zo tijdens je zwangerschap. Dus heel fijn dat je toch een moederlijk figuur in je omgeving hebt ❤️

13 dagen geleden

Reactie op Amomb

Wauw haha. Ik werd gisteren aangesproken door m'n gastouder! Zij vroeg flui ...
Ohh jeetje. Ja dan kan je het ook niet echt meer voor je houden 😅 Wel apart dat het die andere persoon ook opgevallen was en ze het blijkbaar met de gastouder besproken heeft 🙈 hopelijk houden ze het nu goed voor zich

13 dagen geleden

Reactie op Marlou2023

Ik heb de laatste 3-4 dagen veel dromen en nachtmerries die heel echt zijn ...
Dat komt echt door de zwangerschap en kan de hele zwangerschap aanhouden😊

13 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat super fijn voor je! Vreselijk dat je je moeder hebt moeten verliezen, ...
Lief 🥰

13 dagen geleden

Reactie op Amomb

Wauw haha. Ik werd gisteren aangesproken door m'n gastouder! Zij vroeg flui ...
Nou wat bijzonder ook haha!