522 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Vierde nacht op rij dat ik maar uit bed kom omdat ik zo lang wakker lig en ...
In juni had ik dat wel en werd ik 's nachts wakker van de trek en had ik het steeds warm. Nu slaap ik best goed al zijn mijn dromen nog levendiger dan anders.

25 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Vierde nacht op rij dat ik maar uit bed kom omdat ik zo lang wakker lig en ...
Ja! En ‘s ochtends meteen aan! Normaal niet uit bed te krijgen haha

25 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Vierde nacht op rij dat ik maar uit bed kom omdat ik zo lang wakker lig en ...
Dit is de eerste nacht na een week dat ik kon slapen 🙈

24 dagen geleden

Niet de enige met die slechte nachten dus, haha. Gedeelde smart! Lekker dat het bij jou juist wel goed is gelukt Steffitjeuh

24 dagen geleden

Wie hebben jullie het al verteld? Van mijn vriend mocht ik het niemand vertellen, maar ik werd daar zo ongelukkig van dat ik de hele dag op hem inpraatte en we het gisteren toch tegen mijn ouders gezegd hebben. Morgen tegen zijn ouders. Mijn zusje weet het al, maar dat weet mijn vriend nog niet 🤭🤣 We zijn via IVF zwanger geraakt, dus veel mensen leefde met ons mee en wisten van de terugplaatsing af. Om dan te moeten liegen dat het zogenaamd niet gelukt zou zijn vond ik zo erg.. ik zag de tranen in de ogen bij mijn moeder en schoonmoeder.. dus ik ben heeel blij dat ik het mag delen!😁

24 dagen geleden

Reactie op SFV1993

Wie hebben jullie het al verteld? Van mijn vriend mocht ik het niemand ver ...
Aah mijn man was ook zo bij de eerste zwangerschap. Ik had het alleen mijn leidinggevende en collega-vriendin verteld omdat het nodig was voor werk. Toen uiteindelijk wel snel m’n zus en vriendin verteld want ik kon niet liegen 😂 Werd helaas al snel een miskraam, toen hadden we het ook onze ouders en andere vrienden verteld. Nu zijn we net weer zwanger en weten veel mensen het. Dat helpt mij enorm want ik voel nu zo veel meer rust dan bij de eerste keer 💜

24 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Zo leuk dat je het wel met elkaar kan delen. Ik heb vanochtend positief getest voor ons derde kindje ♡ Je zou denken; al veel ervaring, maar zo voelt het niet - haha. Ik vind het weer heel spannend en het moet nog even doordringen dat het echt zo is :) Ik vind het heel spannend ook om het te vertellen in de omgeving. Succes iedereen met wachten op de 1e echo's ♡

24 dagen geleden

Ik denk dat ik toch weer een vroege miskraam heb. Heb rood bloedverlies en de testen bleven ook licht en liepen niet op. Jammer, had gehoopt dat 3 x scheepsrecht was...

24 dagen geleden

Reactie op MaybeBaybe3

Ik denk dat ik toch weer een vroege miskraam heb. Heb rood bloedverlies en ...
Meen je niet 😢 Heb je ook buikkrampen erbij?

24 dagen geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Meen je niet 😢 Heb je ook buikkrampen erbij?
Nee heb nog geen krampen. Maar de lichte testen zijn natuurlijk ook geen goed teken in combinatie hiermee 😔

24 dagen geleden

Reactie op MaybeBaybe3

Ik denk dat ik toch weer een vroege miskraam heb. Heb rood bloedverlies en ...
Oh dat meen je niet, wat een nachtmerrie 🥺 Ik duim dat het toch niet goed komt 💜

24 dagen geleden

Reactie op Kaatje1992

Gefeliciteerd allemaal! Zo leuk dat je het wel met elkaar kan delen. Ik heb ...
Gefeliciteerd!! Ik heb hetzelfde met onze verwachting van kindje 3!

24 dagen geleden

Reactie op MaybeBaybe3

Ik denk dat ik toch weer een vroege miskraam heb. Heb rood bloedverlies en ...
Wat akelig zeg!

24 dagen geleden

Reactie op MaybeBaybe3

Nee heb nog geen krampen. Maar de lichte testen zijn natuurlijk ook geen go ...
Oh bah wat naar zeg! Hopelijk zet het niet door. Die blijdschap en dan teleurstelling is killing

24 dagen geleden

Reactie op MaybeBaybe3

Nee heb nog geen krampen. Maar de lichte testen zijn natuurlijk ook geen go ...
Ah wat erg! Ik hoop dat het alsnog goed komt🤍

24 dagen geleden

Nu heb ik ook al de hele dag last van harde buiken ofzo, heel apart

24 dagen geleden

Hi allemaal, ook ik ben 5 juni uitgerekend. Na een miskraam in mei vind ik het allemaal wel spannend. De eerste echt staat op 11 oktober gepland!

24 dagen geleden

Letten jullie nu nog extra op qua eten en drinken? Doe je iets niet of vooral juist wel nu je zwanger bent? Ik wil tot de eerste echo in iedergeval granaatappelsap blijven drinken, we gaan proberen 2x pw vis te eten, we drinken max 1x per dag cafeïne vrije koffie (doen we al maanden). Verder wil ik 2 a 3 stuks fruit per dag eten, veelal volkorenproducten, veel groente en ook tussendoor om te snacken en gewoon gezond blijven eten (deden we al) met af en toe wat lekkers. Roken en alcohol drinken heb ik nooit gedaan dus dat is makkelijk. Eens per week een glaasje cola vind ik wel lekker. Dacht ik vandaag met kibbeling wel goed bezig te zijn, zag ik in zwangerhap dat dit toch minder goed is en max eens per 2 weken mag.

24 dagen geleden

Reactie op MrijeM

Letten jullie nu nog extra op qua eten en drinken? Doe je iets niet of voor ...
Ik let alleen op geen tonijn , geen rauw vlees zoals filet americain of carpaccio en geen brie enzo Ook geen alcohol of roken uiteraard Gezond eten deden we al best goed :)

24 dagen geleden

Zijn jullie ook zo moe? Ik heb echt moeite om de dat door te komen😅