386 Reacties

18 dagen geleden

Gefeliciteerd! OMG, ik dus precies hetzelfde!! Ik ook 17 Juni😁 Ik had in Mei een miskraam dus hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan🙏🙏🙏 Maar probeer gewoon positief en blij te zijn!! Ik heb ook echt menstruatie klachten!! Pijnlijke borsten en af en toe een krampje!! Ik vandaag me positive test met 11dpo!!

18 dagen geleden

Reactie op MichelleMooy

Gefeliciteerd! OMG, ik dus precies hetzelfde!! Ik ook 17 Juni😁 Ik had in ...
Jaaaa jij ook gefeliciteerd!!! Hier ook mei zwanger en juli miskraam. Dit was de 3e cyclus erna. Enorm blij dat het eigenlijk niet eens heel doelbewust gelukt was. Mijn vriend ging precies op mijn ovulatie een lang weekend weg 😂😂😂 De ochtend voor vertrek nog goed afscheid genomen donderdags en maandag was mijn ovulatie. Dus ook echt aardig wat tijd tussen 🙃🙃 Dus wel heel erg gehoopt maar alsnog zeer onverwachts dat het raak was 🥰 Nu wilde ik nog wel een duidelijke test hebben voor de foto en een weken indicator. Maar de test is nog steeds een vrij licht 😫 Nu voel ik me suf dat ik weer getest heb en hier druk om ga maken🙈

18 dagen geleden

Ik weet precies wat je bedoelt, mijn test was vanmorgen ook nog steeds super light... en had toch gehoopt dat hij al iets donkerder zou zijn🙏 Maar ik blijf goede hoop hebben😬🙏🩷💙

18 dagen geleden

Dit was woensdag

18 dagen geleden

Vanmorgen

18 dagen geleden

Wel ietsjes donkerder. Ik wil nu eigenlijk stoppen met testen 😝😝 Wordt je alleen onzeker van terwijl het geen garantie is 🤷🏼‍♀️

17 dagen geleden

Hier ook 17 juni! Ik heb nog een early test en een gewone liggen, die maak ik wel op. Lijntje was gister wel heel licht. En daarna de verloskundige maar eens bellen🥰

17 dagen geleden

Reactie op Kim1088

Hier ook 17 juni! Ik heb nog een early test en een gewone liggen, die maak ...
Gefeliciteerd!!! Het is nu ook nog hartstikke pril natuurlijk Wel grappig alle 3 zelfde datum 🥰 Ik wil nu eigenlijk stoppen met testen. Maakt allen maar onzeker of het goed zit.

17 dagen geleden

Reactie op Kim1088

Hier ook 17 juni! Ik heb nog een early test en een gewone liggen, die maak ...
Zo leuk!!! Ik heb gistere een afspraak geplant voor 5 November... Duurt nog zooo lang maar hopefully gaat alles goed🙏🙏

17 dagen geleden

Reactie op MichelleMooy

Zo leuk!!! Ik heb gistere een afspraak geplant voor 5 November... Duurt nog ...
Oohh ik al 31 okt 🤭 Moet wel zeggen dat sinds die afspraak inplannen ik me onrustiger voel. Was natuurlijk bij de echo dat ik er achter kwam vorige x dat het niet goed zat. En nu voel ik me tot nu toe al heel anders dan in mei…. Maar ja het zit wel in je hoofd 🤷🏼‍♀️

17 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Vanmorgen
Mijne is ook ietsje donkerder maar bijna niet!!! Ik zou morgen ongesteld moeten worden dus 😬😬😬 Heb wel rare steekjes en krampjes af en toe!! Hopefully blijft het goed gaan💙🩷💙🩷

17 dagen geleden

Ik ook 17 juni!! Ik geloof het nog niet helemaal 🥺 al waren er wel meteen 2 streepjes te zien. morgen nog een test doen!

17 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Ik ook 17 juni!! Ik geloof het nog niet helemaal 🥺 al waren er wel meteen ...
Gefeliciteerd!!🥳 Hihi ook gewoon allemaal 17e hè haha Maar ik snap je. Ik zou ook nog 1 doen om fals positief uit te sluiten. Ik heb deze week ook paar x gedacht van hoe dan?!?! Altijd korte cyclus en de menstruatie komt echt niet en zelfs ook geen kraampjes meer nu. Voelt toch heel raar 🤭

16 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oohh ik al 31 okt 🤭 Moet wel zeggen dat sinds die afspraak inplannen ik m ...
Dat is fijn al zo snel!! Maar ik snap je helemaal!! In Mei had ik eigenlijk niet echt gedacht dat het fout zou gaan... En daarom ben ik nu denk ik juist wel meer bang imdat we het zo graag willen🙏🙏 Maar er is ook niks wat je kan doen, dus probeer wel zo positief mogelijk te blijven!! Ik hoor veel verhalen dat na de eerste miskraam heel veel vrouwen gewoon een gezind kindje kregen!! Dus we moeten positief blijven!! Ik heb vandaag wel een zwangerschap dagboek gekocht!! Put it in the universe😅💙🩷

16 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Ik ook 17 juni!! Ik geloof het nog niet helemaal 🥺 al waren er wel meteen ...
Gefeliciteerd💙🩷 wat fijn dat het gelijk heel positief was!!! Is dit je eerste zwangerschap?

16 dagen geleden

Reactie op Kim1088

Hier ook 17 juni! Ik heb nog een early test en een gewone liggen, die maak ...
Gefeliciteerd💙🩷 Mijn Llijntjes blijven ook nog erg licht!! Maar pas 3-6 vandaag dus dat zou normaal moeten zijn!!

16 dagen geleden

Reactie op MichelleMooy

Gefeliciteerd💙🩷 Mijn Llijntjes blijven ook nog erg licht!! Maar pas 3-6 v ...
Bedankt!! Jij ook gefeliciteerd! 😊 dit is mijn 2e! Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen 🙈

16 dagen geleden

Ik op 16 juni, durf het nog niet zo goed te geloven, omdat het streepje erg licht is. Maar dit zal dan onze eerste zijn na 3 jaar proberen, waar ook nog een maagverkleining tussen zat! 🤗

16 dagen geleden

Reactie op MichelleMooy

Dat is fijn al zo snel!! Maar ik snap je helemaal!! In Mei had ik eigenlijk ...
Ja is ook zo…. Bij pannenkoeken bakken mislukt de eerste ook vaak 🤭😝 Ik hoop in in iedergeval wel dat dit het is. Want ik weet ook niet of ik hierna nog een poging durf te wagen. Ik heb nu ook 39 en dus 40 als ik beval. Dit wordt onze eerste. En tot 4 jaar geleden had ik eigenlijk gedacht dat het gewoon goed zo was. Nu vannacht zo beroerd geslapen. Er waren vrienden spelletjes doen en ik ben wel naar bed gegaan maar hun maakte wel heel veel herrie 🙃 toen eindelijk rustig weer hele levendige dromen. Had ze nog niet gehad dus ergens blij. Weer een symptoom maar vind deze heel naar nare gevoel blijft enorm hangen

16 dagen geleden

Reactie op Aldewi

Ik op 16 juni, durf het nog niet zo goed te geloven, omdat het streepje erg ...
Aaah gefeliciteerd!🩷🩵 Inderdaad heeel licht streepje over paar dagen kan je nog een test doen om false positief uit te sluiten. Jemig een maagverkleining en dan nu zwanger. Zijn daar extra dingen waar men rekening mee moet houden of? Welkom in ons week groepje 🥰🥰