399 Reacties

8 dagen geleden

Ohhhh die kleine buiksteekjes, zo irritant en op m’n zenuwen werkend.😂 iemand hier ook last van?

8 dagen geleden

Reactie op liekle12

Ohhhh die kleine buiksteekjes, zo irritant en op m’n zenuwen werkend.😂 iem ...
Ja!

8 dagen geleden

Ik sluit mij ook aan. Volgens mijn eigen berekening 18 juni uitgerekend van ons 2e kindje🥰 Zo spannend allemaal weer. Kan niet wachten tot de 1e echo (6 nov.)

8 dagen geleden

Reactie op liekle12

Ohhhh die kleine buiksteekjes, zo irritant en op m’n zenuwen werkend.😂 iem ...
Oh jaaa en zere tepels 😯

8 dagen geleden

Reactie op Ellebel23

Oh jaaa en zere tepels 😯
Jaa erg he?! En wat zeurderig onderbuikgevoel. Het zal er allemaal bij horen, herinner het me niet goed meer van m’n 1e. Verdrongen denk ik😂

8 dagen geleden

Ik sluit graag aan 🥰 Volgens eigen berekening uitgerekend op 18 juni van ons derde kindje. 29 oktober eerste echo. Tot nu toe alleen ontzettend moe en ik heb het zoooo koud 😬

8 dagen geleden

Ik 22 juni 🎈!!!

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Ik heb dus helemaal niet meer getest na de 1-2 weken. Heb dus ook geen knal ...
Vandaag 4+4 Clear blue zegt nog steeds 1-2. De vorige clear blue had ik ook op vrijdag gedaan. Kan ik dan nu het beste de vrijdag aanhouden?

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Vandaag 4+4 Clear blue zegt nog steeds 1-2. De vorige clear blue had ik ook ...
Denk niet zozeer dat het met een dag te maken heeft. Ik had zondag nog 1-2 en zou dus nog een dag of 4 willen wachten (ik wil ook de 2-3 en 3+ zien 😂), maar gisteren had ik ineens een hele dikke streep, nog net geen knalstreep, dus ik dacht ga toch maar testen voor de 2-3 en ja hoor, daar was ie! Zondag was ik 4,3 weken en gosteren dus 4,4. Ik heb nu nog maar 1 digitale en wil volgende week zondag/maandag ermee testen.

8 dagen geleden

Reactie op dD_E

Denk niet zozeer dat het met een dag te maken heeft. Ik had zondag nog 1-2 ...
Moeilijk Moeilijk Moeilijk 🫠🫣

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Welke test heb jij gekocht voor de knaltest?
Ik had de eerste paar keer steeds van clear blue, maar ben overgegaan op die van de action en die zijn net zo goed. Heb alleen 2x en test gehad die 'kapot' was, dan liep de roze vloeistof niet door. Van de clear blue testen zijn de streepjes al niet meer zichtbaar nu, waren destijds licht aanwezig.

8 dagen geleden

Reactie op xNanet

Ik had de eerste paar keer steeds van clear blue, maar ben overgegaan op di ...
Dan rij ik straks ff langs de action 😉

8 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal, Ik hoop dat iedereen een zorgeloze en voorspoedige zwangerschap mag hebben 🍀 Ik ben vooral een meelezer, maar ik sluit mij ook aan. Nu 4.2 zwanger, dus 22 juni uitgerekend. 6 november heb ik de 1e echo gepland staan. Wegens meerdere miskramen het afgelopen jaar ben ik best angstig. Er zijn wel momenten dat ik blijdschap voel, maar dan krijg ik al snel het gevoel dat ik niet te blij moet zijn, omdat de teleurstelling alleen maar groter is als het mis gaat... Ik hoop dat de aankomende weken heel snel voorbij zijn 😅

8 dagen geleden

Zijn jullie ook zo extreem vrolijk? Ik voel mij bijna euforisch.

8 dagen geleden

Reactie op 90sbaby

Gefeliciteerd allemaal, Ik hoop dat iedereen een zorgeloze en voorspoedige ...
Wat leuk! Ik ben 21 juni uitgerekend en 7 november de 1e echo! De 3.5 week lijkt nog eeuwig te duren... heel veel succes met het afwachten❣️

8 dagen geleden

Reactie op 90sbaby

Gefeliciteerd allemaal, Ik hoop dat iedereen een zorgeloze en voorspoedige ...
Welkom!!! Ik deel je gevoel enorm!! In juli ma gehad. Vandaag 5 weken en zag dat kloppend hartje in de week update en dat vond ik toch even heel moeilijk. De vraag of het ooit heeft geklopt de vorige x. Het moet met 5-6 weken gestopt zijn 3 mm. Dus enorm blij ben ik ook niet. Hoop over ruim twee weken op een goede eerste echo dan zou dat al een groot verschil maken

8 dagen geleden

Ik sluit mij ook aan! Afgelopen vrijdag mijn eerste positieve test(en) gehad. Naast de zorgen ook ontzettend dankbaar dat ik dit mee mag maken. Als het goed is ben ik op 17 juni uitgerekend, ik heb 24 okt mijn eerste vroege echo😊

8 dagen geleden

Heyy hoi ik sluit me graag aan ben vandaag 5+1 dus uitgerekend op 16-06-2025 Na 2 prachtige dichters ben ik erg benieuwd wat ons volgende wondertje gaat zijn. Ik heb wat last van misselijkheid en ben erg moe en last van brandend maagzuur maar verder gaat het tot nu toe vrij goed

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Zijn jullie ook zo extreem vrolijk? Ik voel mij bijna euforisch.
Hahaha ik ook!! Mijn collega zei ook want ben je toch positief hahahaa

8 dagen geleden

Reactie op nm87

Hahaha ik ook!! Mijn collega zei ook want ben je toch positief hahahaa
Zo blij dat ik niet de enige ben!