402 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Zo blij dat ik niet de enige ben!
Gewoon lekker vrolijk blijven🥰

8 dagen geleden

Reactie op Mandy.

Ik sluit graag aan 🥰 Volgens eigen berekening uitgerekend op 18 juni van o ...
Gefeliciteerd! Ik heb het ook elke meer zo mega koud..

8 dagen geleden

Maandag positief getest! 👶🏻 Vrijdag 15/11 eerste echo; kan niet wachten! Volgens mijn eigen berekening 20 juni uitgerekend.

8 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik ben ook volgens mij menstruatie kalander op 17 juni uitgerekend! Ik had heel erg last van mn tepels en borsten.. pff en test was knallend rood. Ik heb alleen heel erg last van onderbuikpijn. Heb vandaag met verloskundige gebeld, ze geeft aan dat dit normaal is en dat ik rustig aan moet doen. Ben bang voor een miskraam die ik paar weken terug heb gehad.. maar probeer positief te blijven en minder te googlen

8 dagen geleden

Ik ben 4+1 week; had gisteren een 2-3 clear blue in handen; Best vroeg of niet?

8 dagen geleden

Hoi allemaal, ik ben 17 juni uitgerekend en kwam er ook al heel vroeg achter! Voor de gemoedstoestand niet altijd beter 😂 Ik heb eigenlijk nauwelijks symptomen, zijn er meer vrouwen die dit hebben? Ik merk dat het me een beetje onzeker maakt dat ik er zo weinig van merk…

8 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Ik ben 4+1 week; had gisteren een 2-3 clear blue in handen; Best vroeg of n ...
Dit had ik ook :)

8 dagen geleden

Gefeliciteerd!! Ik ben 18 juni uitgerekend ( eigen berekening) nu 4+6 weken zwanger🥹❤️

8 dagen geleden

Reactie op BloeiendeSpar354502

Hoi allemaal, ik ben 17 juni uitgerekend en kwam er ook al heel vroeg achte ...
Ook 17 juni. Morgen weet ik het al twee weken 🤭🙈 Naast opgeblazen buik nauwelijks iets. Van weekend pijnlijke borsten. Nu alleen als de bh uitgaat einde van de dag. Voel me echt bizar goed in vergelijking met vorige x

8 dagen geleden

Reactie op BloeiendeSpar354502

Hoi allemaal, ik ben 17 juni uitgerekend en kwam er ook al heel vroeg achte ...
Ik voel me ook nog niet erg zwanger. Enkel wat meer vermoeid, maar kan ook zijn omdat ik wat verkouden ben. Wel al wat last van winderigheid 🤣. Heel af en toe eens steekje in mijn borsten en lichte menstruatiekrampen, maar niets geks. Vorige keren kwamen de eerste echte kwaaltjes pas rond 6weken.

8 dagen geleden

Reactie op BloeiendeSpar354502

Hoi allemaal, ik ben 17 juni uitgerekend en kwam er ook al heel vroeg achte ...
Hier ook weinig symptomen! Alleen wat vermoeider en m'n borsten zijn iets gevoeliger. M'n huid is ook onrustiger (bekend met eczeem) en ik denk dat dat ook door alle hormonen komt. Dus die onzekerheid was hier ook echt totdat ik gisteren echt een knaltest had. Nu gaan vertrouwen op m'n lichaam 🍀🙏

8 dagen geleden

Wanneer hebben jullie je eerste echo?! Ik al bij 6+1 ( volgende week donderdag) is dat niet een beeeetje snel? 😳

8 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Wanneer hebben jullie je eerste echo?! Ik al bij 6+1 ( volgende week donder ...
Ik 4 november bij 8 weken… Duurt lang 🤣

8 dagen geleden

Reactie op Frunmeltje

Ik 4 november bij 8 weken… Duurt lang 🤣
Oef ja dat duurt nog lang 🥲..

8 dagen geleden

Oeeh 24 oktober eerste echo

8 dagen geleden

Mijne is met 7.3 Tussenn6.5 en 8 is vrij normaal

8 dagen geleden

In het kader van beter te goed dan niet voorbereid ben ik alvast een lijstje aan het maken van alles wat we nog nodig hebben voor ons tweede kindje. Ben al even prijzen aan het noteren zodat we met Black Friday hopelijk wat leuke kortingen kunnen meepakken.

8 dagen geleden

Reactie op Billie24

In het kader van beter te goed dan niet voorbereid ben ik alvast een lijstj ...
O slim om nu de prijzen te noteren! Ga ik ook doen!

8 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Wanneer hebben jullie je eerste echo?! Ik al bij 6+1 ( volgende week donder ...
Ik bij 8 weken en 1 dag, op 5 november.. duurt voor m'n gevoel nog zo lang 🙈

8 dagen geleden

Reactie op xNanet

Ik bij 8 weken en 1 dag, op 5 november.. duurt voor m'n gevoel nog zo lang ...
Zo lang.. ja ik kon kiezen in november of volgende week