410 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Zo lang.. ja ik kon kiezen in november of volgende week
Oh dat is wel fijn! Groot gelijk dat je dan voor de eerste mogelijkheid kiest! Ik had geen keuze haha, maar had al gelezen dat het vaak rond de 8 weken gebeurd. Las daarna hier dat er al meer veel eerder een echo hadden, dus toen baalde ik ergens wel, maargoed nog even geduld hebben 😊 Het is onze eerste, dus allemaal sowieso nieuw en spannend!

8 dagen geleden

Reactie op xNanet

Oh dat is wel fijn! Groot gelijk dat je dan voor de eerste mogelijkheid kie ...
Snap ik helemaal! Nou is 6 weken wel erg vroeg hoor.. kan goed zijn dat er nog geen hartslag is

7 dagen geleden

Ik denk dat ik in deze groep ga thuis horen qua uitgerekende datum. Ik had vandaag positieve testen

7 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Snap ik helemaal! Nou is 6 weken wel erg vroeg hoor.. kan goed zijn dat er ...
Dat is ook weer zo, hopen dat ze wel iets kunnen zien! 🤞

7 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Wanneer hebben jullie je eerste echo?! Ik al bij 6+1 ( volgende week donder ...
Ik heb hem donderdag 31ste dan ben ik 7+3🤍 ben zo benieuwd

7 dagen geleden

Reactie op Laura 2001

Ik heb hem donderdag 31ste dan ben ik 7+3🤍 ben zo benieuwd
Ik maandag 4 november. Ook bij 7+3! (8+3 als je begin menstruatie aanhoud haha)

7 dagen geleden

Ik had de hele tijd wat buikkrampen en rugkrampen. Nu is dat verdwenen en dan maak ik mij eigenlijk juist wat zorgen of het wel goed zit. Zijn er meer die dit hebben? Ik ben 4+4.

7 dagen geleden

Reactie op momsince2023

Ik had de hele tijd wat buikkrampen en rugkrampen. Nu is dat verdwenen en d ...
Ik voel al vanaf 3.5 geen kramp meer 🤷🏼‍♀️ Nu alleen steeds opgeblazen harde buik van mijn darmen. Mijn baarmoeder voel ik niet…. Misschien omdat er nog tot zo ver genoeg ruimte is vanuit de miskraam in juli? 🤷🏼‍♀️ Sowieso nu deze zwangerschap minimale klachten

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik voel al vanaf 3.5 geen kramp meer 🤷🏼‍♀️ Nu alleen steeds opgeblazen h ...
Ja, dat heb ik dus ook. Ik hoop eigenlijk gewoon weer misselijk te worden zoals de eerste zwangerschap bij 5 weken 🫣 Ookal zeg ik dat dan waarschijnlijk niet meer.

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik voel al vanaf 3.5 geen kramp meer 🤷🏼‍♀️ Nu alleen steeds opgeblazen h ...
Ik voel precies hetzelfde.. stiekem hoop ik 's ochtends wel wakker te worden en dan misselijk te zijn... juist omdat ik dan iets voel en nu helemaal niks voel🥺🙈 alleen helemaal zere borsten en rugpijn

7 dagen geleden

Hoi, ik volgens de berekening 22 juni! Tegen ons was gezegd dat alleen icsi mogelijk was. Na 1.5 jaar nu plots toch zwanger. Zo onwerkelijk Wat gevoelige borsten en 2 dagen wat lichte menstruatie klachten gehad nu af en toe nog wat zeurend. De onzekerheid is spannend . Tot eerste echo duurt nog zo lang voor mijn gevoel.. kennen jullie dit ook? Nu nog licht zeurend af en toe in mijn buik en soms mijn borsten verder geen klachten

7 dagen geleden

Reactie op Carlijn.,

Hoi, ik volgens de berekening 22 juni! Tegen ons was gezegd dat alleen ic ...
Wat mooi dat je nu dan zwanger bent❣️ Heel herkenbaar.... ik loop 1 dag voor op jou volgens berekening.. mijn 1e echo is pas 7 november 😭

7 dagen geleden

Reactie op Hallo19

Wat mooi dat je nu dan zwanger bent❣️ Heel herkenbaar.... ik loop 1 dag voo ...
Wat toevallig. Ik heb ook 7 november mijn echo. Hopelijk is alles dan goed 🍀 het voelt zo kwetsbaar.. Ik heb 4 testen gedaan en bloed laten prikken. Toen kon ik het pas een beetje geloven 🙈🙈

7 dagen geleden

Reactie op Carlijn.,

Wat toevallig. Ik heb ook 7 november mijn echo. Hopelijk is alles dan goed ...
Wat toevallig! Ik heb zelf ook 4 testen gedaan.. voelt ook nog heel ongeloofwaardig. Veel succes met het wachten tot 7 november 🍀

7 dagen geleden

Reactie op Hallo19

Wat toevallig! Ik heb zelf ook 4 testen gedaan.. voelt ook nog heel ongeloo ...
Haha precies hetzelfde verhaal. Wat zijn jouw klachten ? Dankjewel jij ook!

7 dagen geleden

Reactie op momsince2023

Ja, dat heb ik dus ook. Ik hoop eigenlijk gewoon weer misselijk te worden z ...
Ik snap je!! Onzekerheid door eerdere miskraam maakt het ook groter. Maar ergens geniet ik er maar van en probeer ik relaxed te blijven. Dat schijnt tenslotte het beste te zijn voor het kindje en de ontwikkeling ☺️ Iets veranderen kunnen we toch niet. Dus maar nemen zoals het is 🤷🏼‍♀️ 31 okt eerste echo. Daar kijk ik ook met mixed emoties na toe…. Ik hoop gewoon heel erg dat alles goed zit en het dit x wel lukt ☺️

7 dagen geleden

Reactie op Hallo19

Wat toevallig! Ik heb zelf ook 4 testen gedaan.. voelt ook nog heel ongeloo ...
Hihi hier ook meerdere tests door de weken omdat ik zo weinig klachten heb ga je twijfelen of het wel echt zo is 😂😂😂😂😂 Maar ze blijven positief 🤷🏼‍♀️ dus het zal wel zo zijn dan hè? 😂

7 dagen geleden

Reactie op Carlijn.,

Haha precies hetzelfde verhaal. Wat zijn jouw klachten ? Dankjewel jij oo ...
Ik kan hele dagen slapen... last van m'n onderrug en soms steken in de onderbuik.( die is ook opgezwollen) en hele zere borsten.. En als ik een tijdje loop worden m'n benen heel erg moe.

7 dagen geleden

Ik ben nu 4+5 en begin me toch langzamerhand steeds een klein beetje meer zwanger te voelen. Ben echt heel erg moe! Kan meer dan 10 uur slapen, nog steeds moe! En in de middag iets lichamelijks doen/huishoudelijk klusje is niet het beste idee haha. Meteen heel erg maagzuur en voelt alsof ik een marathon aan het lopen ben 😅 en heb dus een fysieke baan als verpleegkundige, dus benieuwd als ik weer een avonddienst heb 😅 In het begin voelde ik helemaal niks, maar nu steeds meer! Ik heb trouwens de eerste echo al 31 oktober, dan ben ik volgens mij 6+6, maar dan nog in het ziekenhuis vanwege iui traject. Vandaag maar eens even een verloskundige uitzoeken!

7 dagen geleden

Reactie op momsince2023

Ik had de hele tijd wat buikkrampen en rugkrampen. Nu is dat verdwenen en d ...
Ik ook rond de 4+3 niet meer. Die baarmoeder krampen waren in een keer weg