410 Reacties

7 dagen geleden

Weet iemand wat een hcg waarde van 103 (IU)/L kan zeggen in het bloed ?

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik snap je!! Onzekerheid door eerdere miskraam maakt het ook groter. Maar ...
Daar heb je helemaal gelijk in, zo veel mogelijk positief blijven! Ik hoop met je mee 🍀😊

7 dagen geleden

Reactie op Hallo19

Wat toevallig! Ik heb zelf ook 4 testen gedaan.. voelt ook nog heel ongeloo ...
Ik ook 7 november de echo 😄

7 dagen geleden

Reactie op momsince2023

Ik ook 7 november de echo 😄
Wat toevallig haha spannend allemaal 🍀

7 dagen geleden

Reactie op Carlijn.,

Weet iemand wat een hcg waarde van 103 (IU)/L kan zeggen in het bloed ?
Sorry ik heb geen idee ik heb geen bloed onderzoek. Is ook niet gebruikelijk in Nederland ?

7 dagen geleden

Denk je ik doe een wijd shirt aan met 5 weken zie je niet zo veel 🤭😂

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Denk je ik doe een wijd shirt aan met 5 weken zie je niet zo veel 🤭😂
Ohh wauww zo vroeg al!!! Echt ene mooi rond buikje

7 dagen geleden

Haiii, Wat leukk!! Allemaal dames in de zelfde periode. Volgens mij berekening ben ik 16 juni uitgeteld🥹 erg spannend wordt als alles mee zit onze eerste❤️

7 dagen geleden

Dit was afgelopen maandag avond😍

7 dagen geleden

Reactie op nm87

Ohh wauww zo vroeg al!!! Echt ene mooi rond buikje
Ook veel darmen hoor!!! Maar wel enorm opgezet. Geen idee hoe ik het nog 8 weken minimaal verborgen moet houden 🙃

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Sorry ik heb geen idee ik heb geen bloed onderzoek. Is ook niet gebruikelij ...
Klopt maar ons was verteld dat ik alleen zwanger kon worden door icsi. Dus na positieve test wilde ik graag bloed laten prikken om het echt zeker te weten .

7 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben 19 juni uitgerekend (als ik naar m’n laatste menstruatie kijk). Super spannend. Ik voel van alles in mn lijf. Steekjes, zeurende buik soms, pijnlijke borsten haha. Ik ben heel benieuwd! Zijn jullie nog top fit? Of al wat moeier.

7 dagen geleden

Reactie op Hallo19

Ik kan hele dagen slapen... last van m'n onderrug en soms steken in de onde ...
Buik en borsten herken ik. De vermoeidheid niet . Spannend !

7 dagen geleden

Hallo allemaal ♡ Ik ben 17 juni uitgerekend en heb 24 oktober al een 6 weken echo, 30 oktober een vitaliteitsecho en daarna nog wat in november staan. Vind het ondanks dat het de 5e is, super spannend! Ik denk omdat ik 'al' 41 (en een half) ben 🤭.

7 dagen geleden

Reactie op MandyRoelvink

Hallo allemaal ♡ Ik ben 17 juni uitgerekend en heb 24 oktober al een 6 weke ...
5?!! 🤭 dat is vast gezellig thuis! Volgens mij blijft het hoe dan ook spannend 🤭 Voor mij de eerste maar ben wel al 39. Vind het ook mega spannend want ja straks niet meer met z’n tweetjes 🤪🤪🤪

7 dagen geleden

Ik sluit me hier bij aan ik ben uitgerekend volgens menstruatie 22 juni als alles goed mag gaan word dit ons 2de kindje ik heb nog een dochtertje van 10 maand ☺️

7 dagen geleden

Nu 5+1 maar de vermoeidheid is sinds gister weer flink aanwezig 😅 kan de hele dag wel slapen. Was nog aan het reïntegreren op mijn werk na de miskraam en curretage in augustus. Zat bijna weer op volledig maar vraag mij af hoe het opbouwen nu verder gaat 🙈

7 dagen geleden

Ik ben zo bang om te sporten terwijl ik weet dat dit allemaal niet uitmaakt en dat het hierdoor niet mis kan gaan, maar ik heb zelf overgewicht en ben bang dat ik dan weer te veel ga doen tijdens het sporten.. ik sport ook eigenlijk nog maar 5-6 weekjes.. zo raar dit.. bij mijn eerste was ik ook wel bang maar dat was snel over en bij mij 2e kindje was ik echt nuchter.. nu helemaal niet ..

7 dagen geleden

Reactie op nm87

Ik ben zo bang om te sporten terwijl ik weet dat dit allemaal niet uitmaakt ...
Ik heb het zelfde! Toevallig 3 weken voor mijn test 4x per week aan het sporten. Vindt het nu ook zo spannend..

7 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Ik heb het zelfde! Toevallig 3 weken voor mijn test 4x per week aan het spo ...
Ik doe 2-3x wandelen, dat vind ik geen probleem maar ik doe ook krachttraining en conditie groepslessen en dat vind ik eng.. heb het voor vanavond al afgezegd maar wil het vrijdagochtend even proberen.. hoop dat ik niet terugkrabbel