410 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op nm87

Ik ben zo bang om te sporten terwijl ik weet dat dit allemaal niet uitmaakt ...
Ik heb precies hetzelfde!! Ben er echt bang voor. Helemaal na mijn miskramen maar er is echt 0 relatie met mijn sporten toen en de miskramen. Maar toch durf ik nu niet alle lessen te doen. En ik ben echt heel sportief 😅 ik heb nu net wel gebootcampt.. maar blijft twee strijd in mijn hoofd

7 dagen geleden

Reactie op nm87

Ik ben zo bang om te sporten terwijl ik weet dat dit allemaal niet uitmaakt ...
Ik heb dus wel gesport van de week, maar het viel mij zo slecht. Ik ben zo ontzettend moe de hele tijd. Ik had zondag en maandag krachttraining gedaan en corr training... maar hield het bijna niet vol. Anderen die ook zo snel buiten andem zijn en echt even een pas terug moeten doen?

7 dagen geleden

Ik wandelde gemiddeld 15km per week, maar nu echt moeier dan eerst. En zit pas op 5+2…. Maar wil nog wel proberen om toch in beweging te blijven, hoop er minder moe door te worden ook.

7 dagen geleden

Ik probeer 3 x in de week te sporten. Vandaag ipv krachttraining in de sportschool thuis voor de tv een proef lesje van fitzwanger. Voor de gene die nog niet zo lang sporten en toch wat extra’s willen is dit wellicht een idee. Duidelijke uitleg en diverse moeilijkheid graad. Ik heb voor me zelf besloten voorlopig liever de deur uit te gaan naar de sportschool. Maar ik doe al ruim 10 jaar krachttraining (en ook overgewicht overigens 🙃) Dus dit is wat ik gewend ben. Net als dat ik heus wel meer dan 5 kg til aangezien ik ook op 60% van mijn training daar nog wel boven zit 😅😅 Enige irritante vind ik dat als het wel wat zwaarder wordt ik meteen zo licht in me hoofd wordt 🙈

7 dagen geleden

Reactie op WonderManon

Ik heb dus wel gesport van de week, maar het viel mij zo slecht. Ik ben zo ...
Ja hier ook hoor. Ademhaling super snel hoog en hartslag trouwens ook. Was zonet bij bootcamp bij bepaalde oefeningen ook snel duizelig

7 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik heb precies hetzelfde!! Ben er echt bang voor. Helemaal na mijn miskrame ...
Ja precies bij mij ook.. moeilijk maar ga het toch weer proberen op te pakken..

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik probeer 3 x in de week te sporten. Vandaag ipv krachttraining in de spor ...
Ohh dat is wel een idee, ik zal het ook eens opzoeken.. Knap dat je zo de deur uit gaat on te sporten, ik vind dat zelf echtheel erg moeilijk..

7 dagen geleden

Gefeliciteerd dames! Ik heb 6 november m’n eerste echo, duurt nog veel te lang😅 Gelukkig nog niet misselijk zoals bij de vorige, maar wel erg last van opgeblazen gevoel, gevoelige borsten en krampen. Een fijne en voorspoedige zwangerschap allemaal! 🤗

7 dagen geleden

Oh damesss, ik heb zo ontzettend veel last van mijn onderrug en lichte krampen in mijn buik…. Is dit normaal?🥹

6 dagen geleden

Reactie op GoedhartigeBij978999

Oh damesss, ik heb zo ontzettend veel last van mijn onderrug en lichte kram ...
Im weet natuurlijk niet hoe heftig het bij jou voelt, gisteren had ik het ook wel, leek beetje menstruatieklachten. Het heeft een aantal uren aangehouden, maar dat was later ook weer weg. Kan zijn vanwege de baarmoeder die zich nu aan het uitbreiden is. Zolang er geen bloeding is, zit het wel goed denk ik dan maar. Maar als je twijfelt zou ik gewoon je verloskundige bellen.

6 dagen geleden

Reactie op GoedhartigeBij978999

Oh damesss, ik heb zo ontzettend veel last van mijn onderrug en lichte kram ...
Vervelend hè?! Ik heb dat ook! Maar zoals dD_E zegt, als we niet bloeden moeten we misschien gewoon vertrouwen hebben 🫶

6 dagen geleden

De eerste echo staat gepland.. 4 november! Ik merk idd ook meer vermoeidheid, kortademigheid bij sporten & gevoelige borsten Ik voetbal 2/3 x per week. Ik merkte zondag dat ik zo zat te hijgen tijdens warmingup. Dinsdagochtend dus test gedaan en positief. Dinsdagavond wel gaan trainen maar durfde gelijk niet echt de duels meer aan te gaan🫣

6 dagen geleden

Reactie op nm87

Ohh dat is wel een idee, ik zal het ook eens opzoeken.. Knap dat je zo d ...
Het geeft een fijn gevoel normaal. Nu is het of saai of te zwaar 😂😂😂😂 Maar ik weet ook dat proberen iets te doen ook belangrijk is en mogelijk heel wat klachten kan schelen. Vorige week wilde ik nog bij de huisarts aankloppen omdat mijn hartslag bizar raar deed nu is die nog steeds hoger dan normaal maar niet te extreem hoog waardoor een wandeling al als een marathon voelt 🤭

6 dagen geleden

Reactie op dD_E

Im weet natuurlijk niet hoe heftig het bij jou voelt, gisteren had ik het o ...
Ik heb het voornamelijk savonds… overdag ben ik bezig dus dan voel ik het niet echt. Geen bloeding idd gehad maar wel fijn om te horen dat meer vrouwen er wel last van hebben.

6 dagen geleden

Reactie op liekle12

Vervelend hè?! Ik heb dat ook! Maar zoals dD_E zegt, als we niet bloeden mo ...
Jaa erg vervelend. En wil absoluut niet klagen. Maar toch fijn dat meer vrouwen dit hebben

6 dagen geleden

Reactie op nm87

Ik doe 2-3x wandelen, dat vind ik geen probleem maar ik doe ook krachttrain ...
Het is ook soms een momentopname. Ik had dinsdag lekker gesport en gisteravond tijdens het wandelen was ik helemaal buitenadem en super heet.

6 dagen geleden

Hebben jullie dat ook. Zoveel moeier dan normaal?

6 dagen geleden

Reactie op Frunmeltje

Hebben jullie dat ook. Zoveel moeier dan normaal?
Ja dat is echt een van de bekende zwangerschapskwaaltjes!! Extreem moe zijn kan er echt bij horen. Hier wordt het ook met de dag erger, vandaag 5+2

6 dagen geleden

Reactie op Frunmeltje

Hebben jullie dat ook. Zoveel moeier dan normaal?
Ja heb ik ook echt, merk het vooral einde van de middag en 's avonds dat ik echt moe ben. Ben nu 5+3

6 dagen geleden

Reactie op xNanet

Ja heb ik ook echt, merk het vooral einde van de middag en 's avonds dat ik ...
Ja echt hè! Eind van de middag ineens zo'n inzinken dat je nergens meer zin in hebt, behalve op de bank liggen. Ik merk ook dat ik iedere dag blij ben, het idee zwanger te zijn 😊