410 Reacties

6 dagen geleden

Extreem moe zijn is heeeeel normaal je bent tenslotte een mensje aan het creëren 🥰 Deze weken wordt iedere week het minimaal 2x groter dan het al is!!!! Dus zeker niet gek dat je extreem moe bent. Langzaam wordt ik ook weer blijer maar wil echt eerst een goede echo zien 🙈

6 dagen geleden

Reactie op Liesl3

Ja echt hè! Eind van de middag ineens zo'n inzinken dat je nergens meer zin ...
Dat blije gevoel heb ik ook zeker! Ben wat dat betreft elke keer bijna bang dat het van m'n voorhoofd af te lezen is 😅🙈 Ik vind het ook allemaal heel bijzonder 🥰

6 dagen geleden

Hallo iedereen, Ik lees al enige dagen met jullie mee. Proficiat aan iedereen en ik hoop dat het voor eenieder een voorspoedige zwangerschap gaat zijn! Ik meld mij bij deze ook aan, uitgerekend 16 juni 2025 🥰 Begin dit jaar heb ik een Mola zwangerschap van een tweeling gehad die met 8 weken via curratage beëindigd is. Dit was een ongeplande zwangerschap en alles is nieuw voor mij. Voor nu staat mijn eerste echo in het ziekenhuis gepland. Echter heb ik sinds gister continue een lichte pijn rechts onder in mijn buik. Het zit vrij laag. Is er iemand die dit herkend? Moet ik mij zorgen maken voor een buitenbaarmoederlijke?

6 dagen geleden

Reactie op C.1.2.3

Hallo iedereen, Ik lees al enige dagen met jullie mee. Proficiat aan ieder ...
Ook last van gehad! Trekt nu eindelijk wat weg. Alleen ochtend en avond last van.

5 dagen geleden

Hey hey! Ik was 4 dagen over tijd, toen ging ik testen en na 10 min zag ik nog niets op de test dus toen gooide ik hem ergens weg in m’n kamer (ik ben soms een rommelkont hahahahaha) toen de volgende dag werd ik ongesteld. Dus toen dacht ik zie je ik ben niet zwanger. Maar gister was ik aan het opruimen en daar lag ineens die oude test met 2 streepjes. Echter geloofde ik het niet dus meteen naar de kruidvat gerend, weer getest, weer twee streepjes. Terug gerend naar die rot kruidvat, clear blue gehaald. Stond er zwanger 2/3 weken. Dus ik heb de verloskundige gebeld toen legde ze me uit dat je moet tellen vanaf je laatste ongesteldheid (maar dus niet die van afgelopen week) en toen zei ze dat ik 19 juni ben uitgerekend. (1 dag voor mijn verjaardag) vet leuk

5 dagen geleden

Reactie op Nieuwemamafee

Hey hey! Ik was 4 dagen over tijd, toen ging ik testen en na 10 min zag ik ...
Oh wauuw! Wat leuk gefeliciteerd!!

5 dagen geleden

Reactie op nm87

Oh wauuw! Wat leuk gefeliciteerd!!
Dankjeeee

5 dagen geleden

zijn jullie ook zo super moe???

5 dagen geleden

Reactie op Nieuwemamafee

zijn jullie ook zo super moe???
Vreselijk ja

5 dagen geleden

Reactie op Emrey

Vreselijk ja
Enorm

5 dagen geleden

Reactie op Nieuwemamafee

zijn jullie ook zo super moe???
Helaas wel… Verder gelukkig weinig echt dingen waar ik last van heb

5 dagen geleden

Hebben jullie ook zo last van het gebit? Ik heb tandvleesontsteking en dit kan dus ook blijkbaar door de hormonen komen😑😑

5 dagen geleden

Reactie op nm87

Hebben jullie ook zo last van het gebit? Ik heb tandvleesontsteking en dit ...
Oei je begint er wel vroeg mee. Wellicht even met de tandarts bespreken.

5 dagen geleden

Reactie op Nieuwemamafee

zijn jullie ook zo super moe???
Het valt me nog mee. Maar na dagje werken kom ik vanavond niet van de bank af 🙃

5 dagen geleden

Ik hoor dat iedereen zo vermoeid is en ik heb hier eigenlijk nog geen last van. Ik weet dat elke zwangerschap anders is, maar mijn vorige zwangerschap voelde ik mij zo anders.

5 dagen geleden

Reactie op Nieuwemamafee

zijn jullie ook zo super moe???
Jep! Was ik vorige zwangerschap ook.. wordt alleen maar erger hier 😅

5 dagen geleden

Hi iedereen en gefeliciteerd🤗! Als mijn berekening een beetje klopt ben ik ook 17 juni uitgerekend van ons tweede kindje🥰.

5 dagen geleden

Reactie op momsince2023

Ik hoor dat iedereen zo vermoeid is en ik heb hier eigenlijk nog geen last ...
Ja ik ook!!! Daar wist ik soms niet waar ik het zoeken moest van moeheid. Nu ben ik blij dat ik niets meer hoef vandaag maar ik ga zeker nog niet naar bed 🤪

5 dagen geleden

Hi allemaal Gefeliciteerd! 🤩 Hier nu op 16 juni uitgerekend van ons 2e wondertje 🩵 Ik val ook ineens weer 's avonds op de bank in slaap 😜

5 dagen geleden

Oh wel een aparte. Ik ben altijd een lichte slaper ik wordt snel wakker als me vriend bv laat thuis komt. Of later in bed stapt. Maar sinds mijn positieve test ongeveer slaap ik diep. Ik heb nu al meerdere malen niet gemerkt dat hij mij een knuffel gaf als hij in bed bij mij komt liggen. Of onze vreselijk luidruchtige kat keihard mauwt. Ik ben echt compleet out 🙃🤪