998 Reacties
één maand geleden
Extreem moe zijn is heeeeel normaal je bent tenslotte een mensje aan het creëren 🥰
Deze weken wordt iedere week het minimaal 2x groter dan het al is!!!!
Dus zeker niet gek dat je extreem moe bent.
Langzaam wordt ik ook weer blijer maar wil echt eerst een goede echo zien 🙈
één maand geleden
Hallo iedereen,
Ik lees al enige dagen met jullie mee. Proficiat aan iedereen en ik hoop dat het voor eenieder een voorspoedige zwangerschap gaat zijn!
Ik meld mij bij deze ook aan, uitgerekend 16 juni 2025 🥰
Begin dit jaar heb ik een Mola zwangerschap van een tweeling gehad die met 8 weken via curratage beëindigd is. Dit was een ongeplande zwangerschap en alles is nieuw voor mij.
Voor nu staat mijn eerste echo in het ziekenhuis gepland.
Echter heb ik sinds gister continue een lichte pijn rechts onder in mijn buik. Het zit vrij laag. Is er iemand die dit herkend? Moet ik mij zorgen maken voor een buitenbaarmoederlijke?
één maand geleden
Hey hey! Ik was 4 dagen over tijd, toen ging ik testen en na 10 min zag ik nog niets op de test dus toen gooide ik hem ergens weg in m’n kamer (ik ben soms een rommelkont hahahahaha) toen de volgende dag werd ik ongesteld. Dus toen dacht ik zie je ik ben niet zwanger. Maar gister was ik aan het opruimen en daar lag ineens die oude test met 2 streepjes. Echter geloofde ik het niet dus meteen naar de kruidvat gerend, weer getest, weer twee streepjes. Terug gerend naar die rot kruidvat, clear blue gehaald. Stond er zwanger 2/3 weken. Dus ik heb de verloskundige gebeld toen legde ze me uit dat je moet tellen vanaf je laatste ongesteldheid (maar dus niet die van afgelopen week) en toen zei ze dat ik 19 juni ben uitgerekend. (1 dag voor mijn verjaardag) vet leuk
één maand geleden
Reactie op Nieuwemamafee
zijn jullie ook zo super moe???
Helaas wel…
Verder gelukkig weinig echt dingen waar ik last van heb
één maand geleden
Reactie op nm87
Hebben jullie ook zo last van het gebit? Ik heb tandvleesontsteking en dit ...
Oei je begint er wel vroeg mee. Wellicht even met de tandarts bespreken.
één maand geleden
Reactie op Nieuwemamafee
zijn jullie ook zo super moe???
Het valt me nog mee. Maar na dagje werken kom ik vanavond niet van de bank af 🙃
één maand geleden
Ik hoor dat iedereen zo vermoeid is en ik heb hier eigenlijk nog geen last van. Ik weet dat elke zwangerschap anders is, maar mijn vorige zwangerschap voelde ik mij zo anders.
één maand geleden
Reactie op momsince2023
Ik hoor dat iedereen zo vermoeid is en ik heb hier eigenlijk nog geen last ...
Ja ik ook!!! Daar wist ik soms niet waar ik het zoeken moest van moeheid.
Nu ben ik blij dat ik niets meer hoef vandaag maar ik ga zeker nog niet naar bed 🤪
één maand geleden
Hi allemaal
Gefeliciteerd! 🤩
Hier nu op 16 juni uitgerekend van ons 2e wondertje 🩵
Ik val ook ineens weer 's avonds op de bank in slaap 😜
één maand geleden
Oh wel een aparte. Ik ben altijd een lichte slaper ik wordt snel wakker als me vriend bv laat thuis komt. Of later in bed stapt. Maar sinds mijn positieve test ongeveer slaap ik diep.
Ik heb nu al meerdere malen niet gemerkt dat hij mij een knuffel gaf als hij in bed bij mij komt liggen. Of onze vreselijk luidruchtige kat keihard mauwt. Ik ben echt compleet out 🙃🤪