412 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oei je begint er wel vroeg mee. Wellicht even met de tandarts bespreken.
Ja, ga maandag langs😑

5 dagen geleden

Reactie op nm87

Ja, ga maandag langs😑
Succes!! Hopelijk kunnen ze je helpen.

5 dagen geleden

Reactie op Nieuwemamafee

zijn jullie ook zo super moe???
Ja echt enorm..

5 dagen geleden

Reactie op Nieuwemamafee

zijn jullie ook zo super moe???
Hier ook super moe! 😅

5 dagen geleden

Overdag zo moe, ‘s avonds val ik ook snel in slaap maar ‘s nachts is het een drama. Vaak wakker tussen 3 en 5. En sinds een paar dagen ook echt een stuk vaker misselijk, wat mijn wondermiddel is: melba toast😅 Na een zo’n toastje gaat het weer en kan ik proberen iets normaals te eten

5 dagen geleden

Ik was echt een super tester deze afgelopen 2 weken haha. Ik teste elke dag, en toch even weer spannend of het streepje kwam. Toen dacht ik en nu stoppen, maar toen had ik nog maar 5 testen over dus dacht... ach, dat is zonde anders, die kunnen er ook nog wel bij 😂 Nu had ik nog 1 digitale liggen, en ik wilde de 3+ zien en dan was dat testhoofdstuk ook voor mij afgesloten. Vandaag zag ik de 3+ ☺️ Nu is het goed in mijn hoofd! Zijn er nog meer van die obsessieve testers?

4 dagen geleden

Reactie op dD_E

Ik was echt een super tester deze afgelopen 2 weken haha. Ik teste elke dag ...
Ik heb wel heel vaak getest met streepjes testen maar test maar 1x met weken indicator. Wordt mij anders te duur 😅 maar had met 4+6 deze test en toen ben ik gestopt. Ben nu 5+4

4 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik heb wel heel vaak getest met streepjes testen maar test maar 1x met weke ...
Ik denk voor mij ook zo iets. Stuk of 7 tests gedaan. Vorige week (weet niet eens exact hoe ver) een knaller. Niet eens een foto gemaakt 😂 wel bewaard voor aankondiging 🤭 En nu al ruim een week niet. En vandaag ook 5.4. Hoe moeilijk het ook is. We have to trust the process! 🙃 En het feit dat achteraf gezien het rond dit termijn fout moet zijn gegaan de vorige x is dat echt wel een uitdaging hoor!!! Nog 12 dagen voor de echo 🙈

4 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

16 juni uitgerekend, 4 weken en 3 dagen zwanger. Echo pas over 3 weken.. ik ...
Duurt lang hè die drie weken!!! Ik ben zelf 15 of 16 juni uitgerekend maar eigenlijk weet ik het pas op het moment dat we de 1e echo gehad hebben. Zo spannend allemaal! Het voelt voor mij wel nog een beetje abstract allemaal al heb ik wel last van de misselijkheid, gevoelige borsten en een hele gevoelige baarmoeder.

4 dagen geleden

Nou ik heb zojuist mijn eerste hormonale huilbui achter de rug lol 🤭😂 ik heb met 5 weken al een hele opgezette buik en pas niet meer in mijn spijkerbroeken. Dus logischerwijs voel ik me lelijk en te dik en weet ik niet meer wat ik aan moet trekken, wat de nodige tranen opleverde haha. Meteen standje einde van de wereld 😂 Ik ben sowieso een gevoelig mens en dat weet ik van mezelf. Maar mijn god er staat me nog wat te wachten hahaha. Inmiddels omarm ik mijn veranderende lijf weer. Ik moet gewoon even een nieuwe grotere spijkerbroek kopen. 💕

4 dagen geleden

Reactie op Lauravh91

Nou ik heb zojuist mijn eerste hormonale huilbui achter de rug lol 🤭😂 ik ...
Aaahhhh soms is er lekker uitgooien ook heerlijk ☺️ Ik ging gisteren huilen van een serie 😂😂😂 Ik heb gelukkig een voorkeur voor stretch broeken waardoor ik nog wel m’n wat pas. Maar die leuke leren broeken kreeg ik al voor positieve test niet aan 🤭 Ik wil nog even de eerste echo afwachten maar dan ga ik zeker een paar leuke broeken er bij halen hoor!!!! Beter nu al zwangerschap broek heb ik ze nog zeker een maand of 8 aan toch? 🙃

4 dagen geleden

Hier ook wel 3 testen gedaan voor ik het geloofde 😂

4 dagen geleden

Daag gewone broeken. Zelfs de gewone jeans maat groter die ik nog had liggen van na de bevalling van de oudste zitten onprettig op m'n buik. Morgen de tas met positiekleding maar tevoorschijn halen. Vandaag heb ik uitgeroepen tot joggingbroekendag. Lekker onderaan m'n buik, hartstikke charmant.

4 dagen geleden

Hier ‘s avonds dat mijn broek niet lekker zit op de bank.. dus trainingsbroek lekker aan! Zijn jullie ook al zo moe? Ik ga maar zo naar bed (21:00 uur op de zaterdagavond) 😅

4 dagen geleden

Reactie op melissaxx

Hier ‘s avonds dat mijn broek niet lekker zit op de bank.. dus trainingsbro ...
Herkenbaar. Na 21.00 uur is mijn lampje ook uit

4 dagen geleden

Reactie op melissaxx

Hier ‘s avonds dat mijn broek niet lekker zit op de bank.. dus trainingsbro ...
Ik ook 😝. Effe nog wat muziek luisteren in bed en dan 🥱 😴

4 dagen geleden

Kom ik aan…. Net thuis van een eettentje met vriendinnen 😂😂😂 Nu wel door naar bed hoor

3 dagen geleden

Reactie op melissaxx

Hier ‘s avonds dat mijn broek niet lekker zit op de bank.. dus trainingsbro ...
Ja echt heel herkenbaar.. gisteravond met vriendinnen wat wezen ‘drinken’ voor mijn verjaardag. Lag om 24.00 uur in bed. Voel me nu echt helemaal rot 😅 net of heb ik een kater.. vanavond weer heeeel vroeg er in haha

3 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ja echt heel herkenbaar.. gisteravond met vriendinnen wat wezen ‘drinken’ v ...
Hahaha wat ben ik blij dat je dit plaatst. Ik ook!!!!! Echt alsof ik heb lopen zuipen 😂😂😂😂😂

3 dagen geleden

Gelukkig slapen de kids nog tussen de middag dus doe weer lekker middagdutje mee