412 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op melissaxx

Jullie al ideeën voor de bekendmaking?
Wij willen kerst gaan vieren met onze ouders en mijn broertje in onze nieuwe woning, dus dan willen we voor hen cadeautjes neerleggen. Dan hebben ze het hopelijk niet direct door. Zijn dan rompertjes met elk een andere tekst. 😊

3 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben volgens de app nu 5+1, mijn eerste zwangerschap.Ik heb sinds vandaag een beetje en branderig gevoel bij mijn vagina, herkent iemand dit? Geen pijn bij het plassen oid. Verder voel ik me over het algemeen heel goed. Leuk om jullie berichtjes te lezen!

3 dagen geleden

Reactie op sacredcreation

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben volgens de app nu 5+1, mijn eerste zwangersc ...
Ik had dat van de week ook gelijk urine laten checken bij de huisarts kwam niks uit toen nog een kweek afgenomen kwam ook niks uit 🤷🏽‍♀️ geen idee wat het nou was 😅 duurde ook maar een dag

3 dagen geleden

Leuk jullie ideeën! Ik dacht eerst ook leuk met Sinterklaas verrassen.. maar dat vind ik wel echt nog veelste lang duren haha.. 4 november eerste echo en ga dan niet nog een maand wachten. Plus het is derde kindje en weet niet hoe erg mijn buik dit keer gaat groeien 😂

3 dagen geleden

Reactie op sacredcreation

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben volgens de app nu 5+1, mijn eerste zwangersc ...
Misschien schimmel infectie? Als meer dan 1 dag ff laten checken bij huisarts.

3 dagen geleden

Reactie op Mini-Igam

Hi all, gefeliciteerd! Wat mooi om zo’n community aan te treffen! Ik sluit ...
Bij ons was het ook eerste iui uitgerekende datum lijkt erop 19e

3 dagen geleden

Reactie op Hallo19

Wat spannend! Hier 7 november 1e echo en 21e uitgerekend 🙈🥰
Oh, wat leuk! Jaa, zeker spannend.

2 dagen geleden

Helaas stap ik uit deze groep. Zojuist is bevestigd dat ik afgelopen weekend een miskraam heb gehad. Ik wens jullie allemaal een gezonde zwangerschap toe ❤️🍀

2 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Helaas stap ik uit deze groep. Zojuist is bevestigd dat ik afgelopen weeken ...
Aaah wat erg!! Heel veel sterkte. Dikke knuffel

2 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Helaas stap ik uit deze groep. Zojuist is bevestigd dat ik afgelopen weeken ...
Aah nee .. heel veel sterkte gewenst !

2 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Helaas stap ik uit deze groep. Zojuist is bevestigd dat ik afgelopen weeken ...
Wat ontzettend vervelend! Heel veel sterkte

2 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Helaas stap ik uit deze groep. Zojuist is bevestigd dat ik afgelopen weeken ...
Wat vreselijk, ontzettend veel sterkte toegewenst🙁

2 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Helaas stap ik uit deze groep. Zojuist is bevestigd dat ik afgelopen weeken ...
Ohhh 😔😔 wat verschrikkelijk! Ik wens je veel sterkte ❤️‍🩹

2 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Helaas stap ik uit deze groep. Zojuist is bevestigd dat ik afgelopen weeken ...
Heel veel sterkte! 🍀

2 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Helaas stap ik uit deze groep. Zojuist is bevestigd dat ik afgelopen weeken ...
Ohh nee.. veel sterkte en een dikke knuffel🌹

2 dagen geleden

Hoi! Ik ben 11 juni uitgerekend. Bijna 7 weken dus, 28e eerste echo. Sinds ik 6 weken ben toch wel stuk meer symptomen, met name misselijkheid en van die moeheidsaanvallen. Compleet andere zwangerschap dan mijn eerste. Zo bizar is dat.. ervaart iemand dat ook? Maar misschien is het ook gewoon anders met een springende peuter in huis 😅 werken, peuter en dit eerste trimester, zo kapot aan het einde van de dag!

2 dagen geleden

Reactie op EleganteBliksem630113

Hoi! Ik ben 11 juni uitgerekend. Bijna 7 weken dus, 28e eerste echo. Sinds ...
Welkom! Geen idee ik ben sinds donderdag ziek gemeld. Vrijdag middagje in mijn eigen bedrijf. Zaterdag avond met vriendinnen uiteten. En daarna er weer helemaal af. Vanmorgen vanuit huis proberen te werken maar misselijk en vooral duizelig en zware armen 🤷🏼‍♀️ Morgen 6 weken dus hoop ook vooral dat dit niet zo blijft 🙈

2 dagen geleden

Ik heb voor mijn gevoel maar weinig klachten, wat ook wat zorgen geeft. Ik ben nu 5.1 weken. Hoe ervaren jullie dit? Of hebben jullie dit ervaren rond deze tijd? Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk 7 november staat de eerste echo gepland 🍀

2 dagen geleden

Reactie op Carlijn.,

Ik heb voor mijn gevoel maar weinig klachten, wat ook wat zorgen geeft. Ik ...
Tot vorige week ook bijna nergens last van. Maar veel of weinig klachten zegt niets of het een gezonde zwangerschap is of niet. Dus probeer er vooral van te genieten dat het goed met je gaat ☺️ En ontspan!!! Voor ons allemaal het is zo belangrijk om te ontspannen. En dat is eigenlijk de enige invloed die we kunnen uitoefenen (en gezond eten ) ❤️❤️

2 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Tot vorige week ook bijna nergens last van. Maar veel of weinig klachten z ...
Lief van je . Hoeveel weken ben je nu? Dat probeer ik ook zeker te doen hoor maar wachten duurt nu ineens zo lang tot de echo haha 🤣 ♥️♥️