414 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op Carlijn.,

Lief van je . Hoeveel weken ben je nu? Dat probeer ik ook zeker te doen h ...
Eens. Ik mag 31ste nu 5.6 en dus even gevloerd door klachten. Of griep of beetje van beide 😝😝😝 En ik begrijp je volledig hoor. Juli een missed abortion gehad. En nu voel ik me in het algemeen veel rustiger. Minder steekjes in mijn buik lang geen klachten. En nu een week echt alsof iemand mijn borsten heeft geprobeerd te verpletteren zo beurs voelen ze 😂😂😂😂 en vooral licht in me hoofd. Hoop dat dit snel weer minder wordt 🙈

2 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Eens. Ik mag 31ste nu 5.6 en dus even gevloerd door klachten. Of griep of b ...
Ah oké. Hopelijk zakt t snel af voor je !🍀 Ja vorige week wel wat krampen gehad hoor en borsten wat gespannen maar buikpijn nu zo goed als weg. We gaan uit van het beste ! 🍀

2 dagen geleden

Reactie op Carlijn.,

Ah oké. Hopelijk zakt t snel af voor je !🍀 Ja vorige week wel wat krampen ...
Blijft altijd eng wisselende krachten hè 🙃 Ik heb tot 5 weken niets gehad en vorige x was al mega snel van alles. Nu afgelopen week wel aardig wat kwaaltjes maar ik blijf me afvragen hoe het daarbinnen gaat 😅 Nog 9 dagen wachten

2 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Blijft altijd eng wisselende krachten hè 🙃 Ik heb tot 5 weken niets gehad ...
Ja precies het blijft hoe dan ook spannend! Aftellen 🍀🍀

2 dagen geleden

Echt zin spierpijn in m’n benen! Iemand ook?

2 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Echt zin spierpijn in m’n benen! Iemand ook?
Geloof niet dat ik nu een goede graad meter ben spierpijn overal. Geloof dat ik gewoon een griepje er bij heb gekregen 😝

2 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Echt zin spierpijn in m’n benen! Iemand ook?
Ja dat heb ik ook! Al wel sinds ik hormonen moest spuiten voor mijn iui, maar ik blijf dat hebben! Ik kan bijvoorbeeld niet lang in dezelfde houding blijven zitten, dan branden mijn benen alsof ik net een marathon heb gelopen haha 😅

één dag geleden

Vanochtend voor het eerst mijn ontbijt er uit gegooid 🥲 Bij mijn eerste geen last van gehad (wel misselijk, maar niet overgeven). Morgen 6 weken dus ben benieuwd hoe het verder gaat 😅

één dag geleden

Zijn er mensen die een vroege echo hebben gehad 6+2 dagen en waarbij het hartje al kloppend te zien was??

één dag geleden

Reactie op EvaNoordanus

Zijn er mensen die een vroege echo hebben gehad 6+2 dagen en waarbij het ha ...
Ik in mijn vorige zwangerschap op 5+6!

één dag geleden

Even frustraties uit hier, zou maandag 9.15 uur echo hebben. Moet al bij andere praktijk want eigen verloskundige dan vakantie. Nu bellen ze dat ze het moeten verplaatsten. Nu kan het maandag op een andere locatie alleen op een onmogelijke tijd voor ons 😭 dus nu 2 andere afspraken verplaatsten. Na al die miskramen kijk ik hier zo na uit en nu elke keer gezeur om de echo’s 😭

één dag geleden

Reactie op MK-89

Even frustraties uit hier, zou maandag 9.15 uur echo hebben. Moet al bij an ...
Aaahh neee!!!! Wat een tegenvaller weer 😫😫 Ik geloof dat er bij mijn praktijk 3 zijn die echo’s kunnen afnemen dus dat scheelt wel. Nu wel gelukt om de afspraak te hebben???

één dag geleden

Reactie op EvaNoordanus

Zijn er mensen die een vroege echo hebben gehad 6+2 dagen en waarbij het ha ...
Bij mijn vorige zwangerschap op 5+6 een hartje zien kloppen 😄

één dag geleden

Bij een vorige zwangerschap met 6+2 kloppend hartje gezien 🥰

één dag geleden

Ik vind het ook maar weer lang duren tot de eerste echo hahaha (4 november hier) Denk dat ik hier van die kistjes ga doen om het bekend te maken bij familie

één dag geleden

Reactie op melissaxx

Ik vind het ook maar weer lang duren tot de eerste echo hahaha (4 november ...
Wel goedkopere optie zoeken trouwens.. 5x15,95 beetje te 😂

één dag geleden

Reactie op GirlyGirlx

Aaahh neee!!!! Wat een tegenvaller weer 😫😫 Ik geloof dat er bij mijn pra ...
Ja uiteindelijk wel, reageerde volgens mij echt heel hormonaal 😂 ze belde rond iets voor 18 uur nog terug. Ze konden toch een plekje vrij maken op maandag om 9.45 uur

één dag geleden

Reactie op MK-89

Ja uiteindelijk wel, reageerde volgens mij echt heel hormonaal 😂 ze belde ...
Gelukkig maar!!!!

één dag geleden

Reactie op GlimlachendeEls418498

Ik heb uit eigen ervaring meegemaakt dat je mega misselijk kan zijn en het niet goed zit. Dus ja ik heb zeker onzekerheid en kan niet wachten om een kijkje te nemen en tergelijkertijd zie ik er enorm tegen op 🙈 Wel of geen klachten zegt niets helaas. Enige wat we kunnen doen is goed voor ons zelf zorgen en geduld hebben 😫😫😫

één dag geleden

Hoi! Gefeliciteerd allemaal 🤍 Echt heel leuk dit. Ik ben de 19e uitgerekend. Ik hoop enorm dat het dit keer goed gaat!