386 Reacties

16 dagen geleden

Hier ook voorzichtig blij na twee licht positieve testen. Deze maand later getest, omdat ik het niet durfde 🙈 Als dit goed mag gaan, dan wss uitgerekend op 16 juni van onze eerste 🥰🥰 Was er heilig van overtuigd dat het dit keer ook niet gelukt was, omdat ik eigenlijk geen klachten heb. Alleen erg moe en veel koud 😅 Jullie ook gefeliciteerd allemaal! 🩷🩵

16 dagen geleden

Zo leuk en bijzonder jou hier tegen te komen! Wist natuurlijk al dat jij zwanger was. Maar ik sluit gewoon aan. Op 11 dpo vandaag een positieve test. Blijft echt heel erg spannend na 4 miskramen. Morgen met de gynaecoloog bellen voor progesteron

16 dagen geleden

Hier ook voor alsnog 17 juni uitgerekend! Nog wel echt een super licht lijntje. Dinsdag mijn nod ivm iets langere cyclus sinds een miskraam in mei/juni.

16 dagen geleden

Aaaah zo leuk!!! De groep groeit snel 😍😍 Gefeliciteerd en welkom allemaal 🙏🏼

16 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Aaah gefeliciteerd!🩷🩵 Inderdaad heeel licht streepje over paar dagen kan ...
Dankjewel! In principe niet. Ik moet gewoon dezelfde leefregels aanhouden die ik heb gekregen voor de maagverkleining en je moet gestabiliseerd zijn met je gewicht. Doordat ik minder dan een ander kan eten moet ik sws meerdere keren op een dag kleine porties eten en heb ik aanvullende vitamines voor de maagverkleining die veel hoger gedoseerd zijn, waardoor ik niet extra vitamines voor de zwangerschap hoef te slikken.

16 dagen geleden

Ik sluit me ook aan 🥰😍. 19e uitgerekend als het goed mag gaan. NOD is pas dinsdag maar toch wel echt een streepje al sinds vrijdag. Ik had mezelf al tien keer gezegd dat de symptomen die ik had (steken, gevoelige borsten, veel hogere hartslag met sporten etc) echt weer tussen mn oren zat 🥹. Lijkt erop dat we toch een derde kindje mogen krijgen als het goed mag gaan❤️

16 dagen geleden

Reactie op Aldewi

Dankjewel! In principe niet. Ik moet gewoon dezelfde leefregels aanhouden d ...
Ooh misschien zelfs dus makkelijker? Weinig aanpassingen 🙃 Ik ben echt van de 3 grotere maaltijden en twee tussendoortjes tot zo ver lukt dat nu nog wel….. maar even afwachten hoe dat ontwikkelt 🤭

16 dagen geleden

Wat leuk steeds meer mensen!! Gefeliciteerd allemaal!!

16 dagen geleden

Reactie op runningmom

Ik sluit me ook aan 🥰😍. 19e uitgerekend als het goed mag gaan. NOD is pas ...
Ik loop gelijk met je

16 dagen geleden

App zegt 19 juni uitgerekend wanneer alles goed gaat. Met 1e iui gelukt!

15 dagen geleden

Reactie op Ellebel23

App zegt 19 juni uitgerekend wanneer alles goed gaat. Met 1e iui gelukt!
Ooh wat fijn ook eerste x gelukt!!! Gefeliciteerd

15 dagen geleden

Hier vooralsnog 18 juni! Vanaf mijn 12e de pil non stop geslikt, nu 25 jaar en 2 maanden gestopt met de pil. En ja hoor, gister een best duidelijke streep te zien! we hadden beiden niet gedacht dat het zó snel zou gaan, maar ergens dus ook extra bang dat het nog misgaat. Gefeliciteerd allemaal! 🥰

15 dagen geleden

Toch fijn deze bevestiging 🥰 voor nu uitgerekende datum 17 juni. Ik wordt vandaag door de gynaecoloog terug gebeld of ik mag starten met progesteron

15 dagen geleden

Reactie op MK-89

Toch fijn deze bevestiging 🥰 voor nu uitgerekende datum 17 juni. Ik wordt ...
Oohhh je hebt ook nog de zelfde uitgerekende datum als ik! 🥰 Zo leuk! Ik ben echt blij dat je je bij deze groep mag voegen en dit keer gaat het goed komen!!!

13 dagen geleden

Hoe is het met iedereen?? De meeste nu de 4 weken aangetikt 🥳🥳 Hier ook sinds gister weer het gevoel dat ik wat meer zwanger ben. Daar voor voelde ik me eigenlijk wel normaal haha Mijn eerste echo staat 31 oktober wanneer mogen jullie?

13 dagen geleden

Ik heb vanochtend een test gedaan en op 16 juni uitgerekend! 👶🏻 Een complete verrassing. Zeker gezien het feit dat we over 8 weken gaan trouwen…

13 dagen geleden

Reactie op Moedervangeen

Ik heb vanochtend een test gedaan en op 16 juni uitgerekend! 👶🏻 Een compl ...
Gefeliciteerd!!! Oei trouwen is natuurlijk leuk maar….. je jurk!!!!! 😳😳😳 Hoe voel je je?

13 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Hoe is het met iedereen?? De meeste nu de 4 weken aangetikt 🥳🥳 Hier ook ...
Hier 4 weken en 2 dagen, maar voel nog niks, behalve zo nu en dan een beetje misselijk en vermoeider. Hopelijk blijft het zo qua kwaaltjes 🤞 Wij hebben 5 november onze eerste echo 🥰

13 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Hoe is het met iedereen?? De meeste nu de 4 weken aangetikt 🥳🥳 Hier ook ...
Ja nu 4+1. Maar heb sinds vandaag echt mega last van maagzuur. Dat heb ik echt werkelijk nooit. En dan herken ik weer niet van mijn andere zwangerschappen. Ik zie het maar als goed teken 😅

13 dagen geleden

Hier gistermiddag een positieve test. Eerste poging ivf! Uiteindelijk 2,5 jaar aan het proberen geweest. Mag van het ziekenhuis eigenlijk pas morgen testen, dus dan doen we er nog 1 😉