414 Reacties

één dag geleden

Reactie op melissaxx

Ik vind het ook maar weer lang duren tot de eerste echo hahaha (4 november ...
Heel leuk!

één dag geleden

Reactie op MK-89

Ja uiteindelijk wel, reageerde volgens mij echt heel hormonaal 😂 ze belde ...
Ah fijn dat het wel kan ! Het is al allemaal spannend genoeg en dat wachten 🥹

één dag geleden

Via de website van oei ik groei berekenen ze de uitgerekende datum ook aan de hand van de lengte van je cyclus. Die is bij mij best kort. 23 dagen ongeveer maar ovulatie wel vrij laat. Dag 13 (schatting zou rond dag 6 al moeten zijn) Ovulatie neemt deze tool weer niet mee. Maar uitgerekend datum zou volgens hun 12 juni zijn ipv 17 juni. Waarschijnlijk zal ergens in het midden de waarheid liggen 🤪🤪 Maar vind het wel bijzonder hoe groot het verschil is en dan hoop ik toch dat de groei stiekem wel verder is en er volgende week een mooie duidelijke echo komt 🥰

één dag geleden

Reactie op GirlyGirlx

Via de website van oei ik groei berekenen ze de uitgerekende datum ook aan ...
Ja.. Wat ik ook opvallend vind. In de zwangerhapp zou bij de termijn van 6 weken het embryo al formaat bosbes zijn. Terwijl in deze app het nog een sesamzaadje is…

één dag geleden

Reactie op Frunmeltje

Ja.. Wat ik ook opvallend vind. In de zwangerhapp zou bij de termijn van 6 ...
Oh ja ik zie het!!! Deze zegt 3 mm andere die ik heb zijn het eens over 5 mm Blijft natuurlijk heel erg klein. Als het maar gezond is 🥰

één dag geleden

Hebben jullie ook al last met broeken 😂😂🤷🏽‍♀️

één dag geleden

Reactie op Sophias

Hebben jullie ook al last met broeken 😂😂🤷🏽‍♀️
Jep!!! Spijkerbroek draag ik al twee weken niet

één dag geleden

Reactie op Sophias

Hebben jullie ook al last met broeken 😂😂🤷🏽‍♀️
Hoeveel weken ben je? Ik bijna 6 weken, maar ook nu al het idee dat alles voller wordt. Of ik eet gewoon teveel 😂

één dag geleden

Reactie op GirlyGirlx

Jep!!! Spijkerbroek draag ik al twee weken niet
Echt bizar zo snel 😂 Kan toch niet nu al m’n zwangerschaps broeken uit de kast gaan trekken 😂😳

één dag geleden

Reactie op Iver2017

Hoeveel weken ben je? Ik bijna 6 weken, maar ook nu al het idee dat alles v ...
Hahaha ik eet juist niet anders of minder dan normaal Ik ben nu 6+1 als ik het goed heb berekend

21 uur geleden

Reactie op Sophias

Hebben jullie ook al last met broeken 😂😂🤷🏽‍♀️
Ja vreselijk, zitten vooral midden/eind van de dag niet meer lekker terwijl ik nog niks aangekomen ben

21 uur geleden

Ik ben 21 juni uitgerekend van ons 1e kindje , 30oktober 1e echo. Na 6 miskramen hopen we zo dat het goed mag gaan 🙏🏼 ben elke dag heel misselijk & mijn buik is aan het opzetten waardoor mijn spijkerbroeken niet fijn meer zitten - krijg er echt buikpijn van. Verder slaap ik niet heel goed wordt vroeg wakker🙈

20 uur geleden

Reactie op MK-89

Ja vreselijk, zitten vooral midden/eind van de dag niet meer lekker terwijl ...
Ik al een kg 🙈😂 Deze x zoveel minder misselijk en veel zin in snaaien 🙈🙈🙈🙈 Ik heb al wel zwangerschap panty’s gehaald. Kan ik wel jurkjes aan. En heb gelukkig fijne stretch broeken die nog wel lang mee gaan

20 uur geleden

Reactie op Tess🩷🩵🙏🏼

Ik ben 21 juni uitgerekend van ons 1e kindje , 30oktober 1e echo. Na 6 misk ...
Wat spannend na zoveel miskramen! Hier 1 en 1 dag later ookde eerste echo Inderdaad iets op me buik doet echt pijn sowieso altijd al gevoelige darmen maar nu nog erger 😅😅 Niet goed slapen is vervelend. Ik had het vorige zwangerschap heel erg rare levendige dromen veel Plassen niet lekker liggen en maar vreselijk moe zijn 😅😅 Gek genoeg dit x meestal 1 x per nacht plassen wel levendige dromen maar minder heftige onderwerpen en slaap daarmee ook beter en diep. Soms merk ik niet eens dat je vriend naast me is komen liggen 🙃 Ik hoop voor jou dat dat ook weer beter wordt 🙏🏼

19 uur geleden

Heyy, gefeliciteerd allemaal! Bij mij was het een beetje ongepland dus nu nog even wennen aan het idee en woning proberen te regelen 😅 Maar ik ben de 17e uitgerekend, spannend!

18 uur geleden

Einde van de dag 😂😂😂🤷🏽‍♀️

18 uur geleden

Reactie op Sophias

Einde van de dag 😂😂😂🤷🏽‍♀️
Als ik echt me buik inhoud kan die nog dicht maar alles behalve comfortabel

17 uur geleden

Reactie op Sophias

Einde van de dag 😂😂😂🤷🏽‍♀️
Hahaha, zelfde hier. Overdag lukt het wel nog 😅

17 uur geleden

Reactie op Sophias

Einde van de dag 😂😂😂🤷🏽‍♀️
Zo dit is echt zo herkenbaar. Ik heb maar alvast wat zwangerschapsbroeken besteld want ik houd dit niet lang vol..

16 uur geleden

Even een vraagje, ik heb voornamelijk einde van de dag ontzettend veel ‘last’ van onrustige benen net of ik een hele maraton heb gelopen. Ik heb nog niet weer gewerkt naar mijn vakantie maar hoop dat ik mijn beroep kan blijven doen… werk als verzorgende ig op een zware somatiek afdeling. Ook erg veel last van mijn onderrug, maandag afspraak bij de fysio. Hebben meer mensen ‘klachten’ zoals bovenstaande?😊 Wij hebben het nog niemand verteld dus kan het er nog met niemand over hebben, en wordt hier beetje onzeker van🥹