1003 Reacties
één maand geleden
Reactie op GoedhartigeBij978999
Even een vraagje, ik heb voornamelijk einde van de dag ontzettend veel ‘las ...
Ik ook heel erg; hoort er echt bij 😅..
één maand geleden
Even een vraagje, ik heb voornamelijk einde van de dag ontzettend veel ‘las ...
Slik je extra magnesium?
Schijnt wel een zwangerschap kwaal te zijn die vaker voor komt. Magnesium zou helpen.
Ik heb cal + mag supplementen aangezien ik geen zuivel kan eten en calcium ook belangrijk is voor de ontwikkeling van de kleine.
Verder doorbloeding stimuleren door regelmatig te wandelen.
één maand geleden
Ik vervoeg het groepje als het goed is. Gisteren eerste echo, uitgerekend voor 22juni 🤗
één maand geleden
Reactie op Ellebel23
Dit! Meld het wel. Er zitten Drukpunten onder in de rug die bij teveel stim ...
Ik ben masseur, ik masseer ook mijn klanten niet onder de 12 weken door de kans van het opwekken van een miskraam. En daarna is het alsnog die drukpunten vermijden. Dus beter dat je fysio / masseur o.i.d. het wel weet!
één maand geleden
Reactie op Billie24
Informeer je fysio iig dat je zwanger bent. Behandeling van lage rugklachte ...
Oke dankjewel! Is mijn eigen fysio idd dus wou het haar wel zeggen! Verloskundige gebeld, nu magnesium slikken.
één maand geleden
Reactie op Ellebel23
Dit! Meld het wel. Er zitten Drukpunten onder in de rug die bij teveel stim ...
Das inderdaad niet de bedoeling! Dankjewel. Heb meer fysio ook uit voorzorg gedaan naar mn werk. Fysiek zwaar beroep.
één maand geleden
De fysio voor nu geannuleerd. Hopen dat het met me rug beter gaat…. Fysio zei ook idd geen massages als je ‘net’ zwanger bent. Dankjewel voor het mee denken allemaal!😇
één maand geleden
Reactie op Lola400
Hoeveel calcium moet je bij slikken als je geen melkproducten gebruikt?
Staat niet specifiek bij hoeveel extra.
Zit ook in peulvruchten en noten maar aangezien ik zowel geen noten als zuivel kan eten gebruik ik een kleine aanvulling waar ook magnesium in zit.
Ik geloof wel dat magnesium voor kramp klachten e.d. belangrijker is. En sowieso hebben de meeste mensen hier een te kort aan.
één maand geleden
De fysio voor nu geannuleerd. Hopen dat het met me rug beter gaat…. Fysio z ...
Fijn! Hopelijk had hij wel tips wat je wel kunt doen om de pijn te verminderen.
Ik moet eigenlijk aan mijn enkel geopereerd worden ivm een te korte buigspier van me grote teen en dat uit zich dus met pijn in mijn onderrug 😅😂
Daarvoor heb ik sportschool oefeningen gekregen om zo te kunnen zorgen dat ik spieren sterk genoeg hou. Nu ben ik al een week ziek dus niet gesport en dat voel ik ook echt wel in mijn rug.
één maand geleden
Hoi! Ik kom ook meekletsen zo nu en dan. Ik ben er maandag achtergekomen dat ik niet een knalovulatie had maar een positieve hcgtest haha oeps! Heb echt 5 dagen gebloed begin oktober dus dacht dat ik ongesteld was. Volgens mijn berekening obv ovulatiedatum ben ik denk ik 18 juni uitgerekend!
één maand geleden
Reactie op L2025
Hoi! Ik kom ook meekletsen zo nu en dan. Ik ben er maandag achtergekomen da ...
Oooh spannend! Bijzonder hè dat je dan alsnog een menstruatie achtige bloeding hebt hè!
één maand geleden
Reactie op Sophias
Ohh wat goed dat jullie dit heit deel wilde morgen de fysio bellen maar dat ...
Kan je alsnog doen hoor!! Maar wel melden dat je zwanger bent.