De titel zegt het al…
Ik zelf ben volgens mijn laatste menstruatie 17 juni uitgerekend 🥰
Ik ben benieuwd of er nog meer zo vreselijk vroeg het weten. Ik ben op dag 22 er achter gekomen 9 dpo.
Merkte dus al paar dagen menstruatieklachten en geen menstruatie dus maar getest.
Nod is vandaag/morgen
Dusss nog mega pril en nog niet veel die het waarschijnlijk nu al weten.
Ik ben benieuwd wie er bij komt! 🥰🥰
Haaii, ik ben 14/16 juni uitgerekend. Heb dinsdag 29-10 m’n eerste echo, hopelijk zit alles goed 🤞🏽 het is m’n 3e zwangerschap, hopelijk m’n eerste kindje 🙏🏽 vind het heel erg spannend maar ben wel erg blij. Vertrouw m’n lichaam dat aangeeft dat het nu wel goed zit 🥰
Hier dinsdag de eerste echo op dan 6+6
Sinds twee dagen begin ik wel echt op te zwellen en een ontzettend dikke buik te krijgen.. hebben meer mensen hier last van?
Jeetje wij hebben pas 5 nov onze eerste echo om 21.10 waarom hebben jullie ...
Ik heb hem met 7.3 tussen 7 en 8.5 is geloof ik wel aardig gebruikelijk een enkele nog iets eerder.
Ik mag donderdag al om 8:30 haha zo blij gewoon gelijk in de ochtend.
Komende dagen gaan echt nog wel even pittig zijn. Na ruim week ziek zijn morgen weer naar kantoor en moet nog het nodige afronden wat afgelopen week stil heeft gestaan 🙈🙈
Hoop dat dat voldoende afleiding geeft
Ik ben ook volgens de kalender 17 juni uitgerekend. Zwanger na een miskraam in juli. Nu mag ik morgen al een echo vind het zo spannend en eng tegelijk. 🍀
Jeetje wat een opluchting, ik ben zo blij. Alles goed met prachtig sterk kloppend hartje. Deze is in ieder geval weer binnen. Vorige keer was het bij de termijn echo niet goed dus we zijn er nog niet. Maar zo opgelucht ❤️