1010 Reacties

één maand geleden

Reactie op Tantetruus1992

Wat grappig !! Ik 6+1
Wat leuk!! Hopen op goed nieuws voor ons allebei morgen! ❤️

één maand geleden

Reactie op MK-89

Hier ook! Ben alleen zo bang sinds 2 dagen dat het weer niet goed is 😫 hoe ...
Ik hoop zo voor je dat het dit x goed zit!!! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼

één maand geleden

Haaii, ik ben 14/16 juni uitgerekend. Heb dinsdag 29-10 m’n eerste echo, hopelijk zit alles goed 🤞🏽 het is m’n 3e zwangerschap, hopelijk m’n eerste kindje 🙏🏽 vind het heel erg spannend maar ben wel erg blij. Vertrouw m’n lichaam dat aangeeft dat het nu wel goed zit 🥰

één maand geleden

Half 4 😬 hele dsg wachten; en jij?
Oef dat is minder! Ik gelukkig 9.45 uur

één maand geleden

Reactie op JannaM1994

Haaii, ik ben 14/16 juni uitgerekend. Heb dinsdag 29-10 m’n eerste echo, ho ...
Jeetje wat spannend voor je! Maar fijn dat je het vertrouwen voelt! Komt vast helemaal goed dinsdag 💫

één maand geleden

Hier dinsdag de eerste echo op dan 6+6 Sinds twee dagen begin ik wel echt op te zwellen en een ontzettend dikke buik te krijgen.. hebben meer mensen hier last van?

één maand geleden

Reactie op C.1.2.3

Hier dinsdag de eerste echo op dan 6+6 Sinds twee dagen begin ik wel echt ...
ik heb woensdag de eerste echo en ben dan 6+6 ☺️ En ik begin ook wel een wat rondere opgezette buik te krijgen

één maand geleden

Morgen m’n eerste echo 😮
Ik ook! Spannend!

één maand geleden

Zo leuk!!! Heel veel van ons deze week eerste echo!!! Voor de gene morgen succes ! 🥰

één maand geleden

Reactie op Koe-kie

Ik ook! Spannend!
Succes 🍀

één maand geleden

Reactie op C.1.2.3

Hier dinsdag de eerste echo op dan 6+6 Sinds twee dagen begin ik wel echt ...
Jaa dat heb ik ook vandaag 6+1 en echt al een buik

één maand geleden

Jeetje wij hebben pas 5 nov onze eerste echo om 21.10 waarom hebben jullie hem zo vroeg… wij zijn dan 8+2☺️

één maand geleden

Reactie op GoedhartigeBij978999

Jeetje wij hebben pas 5 nov onze eerste echo om 21.10 waarom hebben jullie ...
Ik heb hem met 7.3 tussen 7 en 8.5 is geloof ik wel aardig gebruikelijk een enkele nog iets eerder. Ik mag donderdag al om 8:30 haha zo blij gewoon gelijk in de ochtend. Komende dagen gaan echt nog wel even pittig zijn. Na ruim week ziek zijn morgen weer naar kantoor en moet nog het nodige afronden wat afgelopen week stil heeft gestaan 🙈🙈 Hoop dat dat voldoende afleiding geeft

één maand geleden

Ik ben ook volgens de kalender 17 juni uitgerekend. Zwanger na een miskraam in juli. Nu mag ik morgen al een echo vind het zo spannend en eng tegelijk. 🍀

één maand geleden

geen idee, mijn verloskundigenpraktijk doet het bij 7 weken. Mij hoor je niet klagen haha

één maand geleden

Ik heb mijn echo vroeg ivm afgelopen jaar 4 miskramen. Mag van mijn verloskundige zo vaak als ik wil. Morgen dus de eerste en dan de volgende de 8e.

één maand geleden

Snap je 🥰 bij mij ivm een eerdere miskraam

één maand geleden

Ik zei vandaag precies hetzelfde tegen m'n vriend haha, wij hebben ook 'pas' 5 november de eerste echo, ik ben dan 8+1 😊

één maand geleden

Jeetje wat een opluchting, ik ben zo blij. Alles goed met prachtig sterk kloppend hartje. Deze is in ieder geval weer binnen. Vorige keer was het bij de termijn echo niet goed dus we zijn er nog niet. Maar zo opgelucht ❤️

één maand geleden

6 november eerste echo, 6+1 vandaag. Nog even geduld 😬