1025 Reacties

één maand geleden

Donderdag heb ik pas de eerste afspraak bij de verloskundige en ik heb al sinds 3 dagen heel sterk het gevoel dat het wel een 2ling kan zijn

één maand geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oeeehhhh nog de hele dag wachten!!! Hopelijk heb je een beetje afleiding
Jaa echt spannend!! Haha probeer er niet aan te denken en hopelijk gaat de tijd dan wat sneller

één maand geleden

Gisteren eerste echo gehad met 6+2 weken. Wat een klein frummeltje zeg, heel bijzonder dat ze dat al kunnen zien. En fijn dat ze vertelde dat als het van wit naar zwart gaat, dat betekent dat het hartje klopte. Ik had het er niet uitgehaald haha

één maand geleden

Ik heb pas vrijdag 8 nov eerste echo, duurt nog zo lang 🙈

één maand geleden

Ahh al die echo’s 🥹🥰 Wij hebben deze donderdag eerste echo! We zitten dan op 6+6. Vind het heel spannend, maar ben er ook aan toe om iets te zien!

één maand geleden

Hier helaas slecht nieuws 😢 Vandaag bij de verloskundige geweest en terwijl ik volgens eigen berekening op 6+6 zou zitten, was het volgens de echo 5+5. Ik kon er voor 85-90% van uit gaan dat het vruchtje onvoldoende ontwikkeld is. De verloskundige verwacht dat de miskraam vanzelf op gang komt, over 10 dagen heb ik een vervolgafspraak. Ik denk dan wel dat het niet zo heeft moeten zijn, maar het blijft verdrietig.. 😞

één maand geleden

Reactie op Mandy.

Hier helaas slecht nieuws 😢 Vandaag bij de verloskundige geweest en terwij ...
Ahh nee wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte!

één maand geleden

Hier vandaag de eerste keer wat misselijkheid met 6+5

één maand geleden

Reactie op Mandy.

Aah nee! Super vervelend nieuws heel veel sterkte de komende dagen!

één maand geleden

Zit helaas in een miskraam ❤️‍🩹 de vk kon al geen vruchtje meer vinden ondanks dat hcg wel nog opliep. Erg verdrietig maar het voelt ook fijn dat mijn lichaam het zelf kan opruimen vooralsnog. Het is wat het is. Iedereen een fijne zwangerschap gewenst nog. Het heeft bij ons bijna anderhalf jaar geduurd voor het dus nu voor het eerst raak was. Ik hoop dat we het nog eens mogen meemaken ❤️🌱 liefs!

één maand geleden

Reactie op Mandy.

🥺 Wat enorm vervelend en verdrietig. Sterkte met de 10 dagen wachten hopelijk was je echt nog niet zo ver en komt het alsnog goed 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op L2025

Zit helaas in een miskraam ❤️‍🩹 de vk kon al geen vruchtje meer vinden ond ...
Heel veel sterkte lieve mama 😥 ik hoop voor jullie dat jullie snel een kindje mogen krijgen ❤️...

één maand geleden

Reactie op Mandy.

Pff wat heftig, heel veel sterkte lieve mama ❤️ wat een verdriet...

één maand geleden

Reactie op L2025

Ach nee .. heel veel sterkte 🤍

één maand geleden

Reactie op L2025

Sterkte 🥰 zo onwijs verdrietig 😢

één maand geleden

Reactie op L2025

Heel veel sterkte! Geef de hoop niet op. Na een miskraam ben je vruchtbaarder. Ik stond mei aan start van fertiliteit traject en bleek spontaan zwanger. Dat is niet goed gegaan en 3e cyclus (eerste enigszins serieuze poging) weer opnieuw zwanger. Hopelijk, als jullie er weer aan toe zijn komt het ook weer snel ❤️maar geef je zelf eerst de tijd dit een plekje te geven

één maand geleden

Reactie op L2025

Oef zo triestig 😢 Heel veel sterkte de komende dagen! Hopelijk mag je weer snel zwanger worden en heb je een goede zwangerschap❤️ Maar geef het eerst een goed plekje en dan komt alles goed!

één maand geleden

Dank jullie allemaal ❤️ jullie woorden helpen!

één maand geleden

Reactie op GirlyGirlx

🥺 Wat enorm vervelend en verdrietig. Sterkte met de 10 dagen wachten hop ...
Dat vroeg de verloskundige ook idd, maar dat kan bijna niet. Ben normaal positief ingesteld, maar ga nu toch maar van het slechtste scenario uit 😢

één maand geleden

Reactie op Mandy.

Dat vroeg de verloskundige ook idd, maar dat kan bijna niet. Ben normaal po ...
Bah en dan 10 dagen moeten wachten 😔😔 Juli zelfde gehad. En ik wist ook heel zeker dat de telling moest kloppen. Hoe rot dan ook hoop ik dat in de tussentijd je lichaam zelf aan het werk gaat en geen medicatie of currentage nodig hebt. Er is een (groot) miskraam afdeling hier op het forum dit heeft(en geeft nog steeds) veel steun. Mocht je je ei kwijt willen mag je ook altijd privé berichten ❤️ Heel veel sterkte