1025 Reacties

één maand geleden

Reactie op GirlyGirlx

Bah en dan 10 dagen moeten wachten 😔😔 Juli zelfde gehad. En ik wist ook ...
Lief 🥹 dank je wel!

één maand geleden

Reactie op Mandy.

Hier helaas slecht nieuws 😢 Vandaag bij de verloskundige geweest en terwij ...
Ah nee, wat verdrietig 😥 heel veel sterkte!

één maand geleden

Reactie op L2025

Zit helaas in een miskraam ❤️‍🩹 de vk kon al geen vruchtje meer vinden ond ...
Wat enorm vervelend, heel veel sterkte! Hopelijk lukt het een volgende keer 🍀🍀

één maand geleden

Heel veel sterkte meiden.. wij zeiden de vorige keer toen het bij ons mis ging (tweeling die rond week 7 overging in een Mola zwangerschap) dat het een reden gehad heeft. Hopelijk volgt voor jullie snel een gezonde zwangerschap 💞 Heel dubbel om dan toch je eigen goede nieuws te delen. Wij hebben vandaag op de 7 weken echo (in het ziekenhuis ivm de eerder Mola zwangerschap) een heel gezond embryo mogen zien met een kei sterkte hartslag. De angst voor weer een Mola, of een tweeling!, was ontzettend groot dus nu is het besef pas echt binnen gekomen dat ik zwanger ben.

één maand geleden

Reactie op C.1.2.3

Heel veel sterkte meiden.. wij zeiden de vorige keer toen het bij ons mis g ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd ❤️

één maand geleden

Reactie op C.1.2.3

Dank je wel voor je lieve woorden, zo denk ik zelf ook: het heeft niet zo moeten zijn… Jij gefeliciteerd! ❤️ Heel mooi na jullie eerdere verdrietige ervaring.

één maand geleden

Vandaag eerste echo gehad, voor hoe ver ze het nu zien ben ik 7+2 Hartje klopt hartstikke goed en alles zit op de goede plek Ben zo blij 🥰 Na 6 jaar en 2 miskramen zit het voor nu eindelijk goed, hopen dat het zo blijft! 🙏🏽🤞🏽 maar voor nu genieten van het goede nieuws dat het goed zit 🥰

één maand geleden

Reactie op C.1.2.3

Dank je wel ❤️ fijn dat er nu een klein spruitje aan het groeien is bij jullie. Ik hoop ooit terug te komen met goed nieuws.

één maand geleden

Reactie op JannaM1994

Vandaag eerste echo gehad, voor hoe ver ze het nu zien ben ik 7+2 Hartje k ...
Wat fijn! Gefeliciteerd. Hopelijk mag alles goed blijven gaan 🍀

25 dagen geleden

Goedemorgen meiden! Ik slaap sinds een paar nachten opeens zo slecht. Ik lig voor 10 uur op bed want moe, dan lees ik nog eventjes en dan ga ik slapen. Om vervolgens om 1 uur wakker worden en dan tussen 1 en 5 een soort van half te slapen. Dat je wel slaapt maar heel licht… Herkent iemand dit? Ik ben normaliter een hele goede slaper dus ik weet niet wat me overkomt 😅

25 dagen geleden

Reactie op Koe-kie

Goedemorgen meiden! Ik slaap sinds een paar nachten opeens zo slecht. Ik li ...
Ohhhh meid ik heb dit ook zo erg; echt zo rot, en ben zo moe

25 dagen geleden

Reactie op Koe-kie

Hormonen plus waarschijnlijk ook meer moeten plassen 🤷🏼‍♀️ Ik heb zelf de meest levendige dromen 😅😅 Gelukkig slaap ik in het algemeen nog wel aardig goed. Misschien avond routine nog wat verlengen met iets dat rust geeft?

25 dagen geleden

Ik ben vandaag 7+1 en heb juist het idee dat ik sinds een paar dagen minder last heb van kwaaltjes die eerst heel erg aanwezig waren, zoals misselijkheid. Hebben meer mensen hier ervaring mee?

25 dagen geleden

Reactie op movdoud1993

Ik ben vandaag 7+1 en heb juist het idee dat ik sinds een paar dagen minder ...
Ik ben al ruim een week nauwelijks misselijk 🤷🏼‍♀️ Voel me eigenlijk best heel erg oké. Ook niet mega moe ofzo. Vorige zwangerschap mega veel klachten en toen missed abortion. Nu morgen eerste echo. Dus ik hoop heel erg dat juist dat het zo rustig is dat het dit keer goed zit 🥺

25 dagen geleden

Ik las ergens dat het aan te raden is om bij je eerste echo een volle blaas te hebben? Hebben jullie dat ook gedaan of is dat een fabeltje?

25 dagen geleden

Reactie op Lauravh91

Ik las ergens dat het aan te raden is om bij je eerste echo een volle blaas ...
Ik heb het ook gedaan, en ze raden het indd aan zodat ze het beter kunnen zien volgens mij

25 dagen geleden

Reactie op Koe-kie

Oh dit heb ik ook al vanaf begin zwangerschap, weekje 3 het breekt op…

25 dagen geleden

Ik ervaar deze zwangerschap zoo anders als die van m’n zoontje die nu 2,5 is. Ik ben afgelopen 2 dagen zo misselijk hangerig en moe geweest. Voel me dan zoo schuldig tegenover mn zoontje. Voel me vandaag wel iets beter gelukkig. En heb Vrijdag de eerste echo ben aan het aftellen vind het zooo spannend 🤭

25 dagen geleden

Reactie op Lauravh91

Ik las ergens dat het aan te raden is om bij je eerste echo een volle blaas ...
Ik dacht dat dat vooral voor een uitwendige echo fijn was, maar voor inwendig juist leeg.

25 dagen geleden

Reactie op Toetieee

Ik dacht dat dat vooral voor een uitwendige echo fijn was, maar voor inwend ...
Klopt!!! Hier doen ze tussen 6-9 weken geloof ik meestal inwendig dus beter lege blaas.