1025 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op movdoud1993

Ik ben vandaag 7+1 en heb juist het idee dat ik sinds een paar dagen minder ...
Ja ik had dit ook!! Alles schommelt de heletijd heen en weer deze periode

25 dagen geleden

Reactie op movdoud1993

Ik ben vandaag 7+1 en heb juist het idee dat ik sinds een paar dagen minder ...
Ik ben vandaag en gisteren ook wel minder misselijk. Nu heb ik hoofdpijn. Maar dat heb ik liever dan die misselijkheid!

25 dagen geleden

Hoi allemaal! Na een missed abortion afgelopen januari had ik begin oktober eindelijk weer een positieve zwangerschapstest in handen 🤍 we waren net gestart met onderzoeken bij de fertiliteitsafdeling, maar tot onze verrassing is het toch weer spontaan gelukt. Ik ben ook uitgerekend op 17 juni volgens mijn laatste menstruatie. We zouden morgen de 31e de 1e echo hebben, maar omdat we vrijdag de 25e bij de fertiliteitsarts waren voor de uitslagen en we vertelden dat ik zwanger ben, heeft ze een echo gemaakt en al een voorzichtig kloppend hartje gezien. Morgen dus de officiële 1e echo bij de verloskundige! Na de MA vind ik het enorm spannend, kan wel huilen van de zenuwen. Hopelijk morgen een bevestiging van wat we vrijdag al hebben mogen zien 🤍 Ik hoop het allerbeste voor ons allemaal! Liefs

25 dagen geleden

Reactie op Lauramg1110

Hoi allemaal! Na een missed abortion afgelopen januari had ik begin oktobe ...
Oohh wat spannend!!! In mei bleek ik ook zwanger bij intake voor fertilliteit n.a.v. mijn endometriose ik kwam er dus bij de echo toen achter dat ik zwanger was 🙃🙃 Helaas ook een missed abortion en nu dus opnieuw zwanger en ook morgen de echo. De spanning neemt nu toch aardig toe. Alles voelt wel heel erg anders dan de vorige zwangerschap. Bijna onwerkelijk 🥺🥺 Succes morgen

25 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oohh wat spannend!!! In mei bleek ik ook zwanger bij intake voor fertillite ...
Jeetje wat een rollercoaster. Spannend inderdaad! Ik duim voor je 🙏🏼

25 dagen geleden

Gisteren de echo gehad en een heel mooi kloppend hartje gezien 🥹 Het bleek een tweeling geweest te zijn, maar het tweede kindje heeft zich nooit verder ontwikkeld. Ik voel me er eigenlijk best goed onder. Meer bijzonder dat het origineel eerst 2 waren. Ben superblij met de baby die nu nog super goed groeit 🙏🏻

24 dagen geleden

Reactie op dD_E

Gisteren de echo gehad en een heel mooi kloppend hartje gezien 🥹 Het bleek ...
Oohh wat bijzonder!! Fijn dat deze goed groeit ❤️❤️

24 dagen geleden

Wat leuk! Ik ben ook op 17 juni uitgerekend op basis van mijn laatste menstruatie en cyclus 🥰 Ik durf het alleen nog niet echt te geloven. Vorige zwangerschap eindigde in een miskraam en ik moet mijn eerste echo nog krijgen. Dus ik ben nogal nerveus of het goed gaat.

24 dagen geleden

Vanmorgen de eerste echo gehad en alles is goed ❤️❤️❤️❤️ Zo een enorme opluchting

24 dagen geleden

Reactie op Pelikaantje

Wat leuk! Ik ben ook op 17 juni uitgerekend op basis van mijn laatste menst ...
Dat had ik ook, ik heb afgelopen dinsdag eerste echo gehad. Maar was er ook nerveus over want de zwangerschappen hiervoor zijn uitgelopen helaas is miskramen… Dus herken je gevoel, maar vertrouw op je lichaam Als je gewoon af en toe menstruatie pijnen heb dan is het goed en misselijk ect. Maar worden de pijnen heftiger en blijft het aanhouden om de zoveel minuten dan even de vk bellen. Maar luister naar je lichaam en probeer te genieten van je positieve test ❤️

24 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Vanmorgen de eerste echo gehad en alles is goed ❤️❤️❤️❤️ Zo een enorme oplu ...
Aahhw super fijn!! Gefeliciteerd das fijn om te horen zeg🥰

24 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Zo fijn meis! Hele opluchting! ❤️

24 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Hier ook :) net de echo gehad en ben 7+4 :)

24 dagen geleden

Ik stap uit het groepje. Ik ben vandaag na een goede echo met sterk kloppend hartje, terug gezet naar 6+3 waarmee m’n uitgerekende datum de 24e wordt. Fijne zwangerschap allemaal ♥️

24 dagen geleden

Vanmorgen ook eerste echo gehad en ik heb helaas niet zulk goed nieuws 💔 wel een mooi vruchtzakje te zien en een kleine mini embryo. Maar helaas meet de mini een week te klein en is er geen hartje te zien. Volgende week nog een echo, om te kijken of er groei te zien is. Maar ik ben heel bang dat dit niet goed gaat aflopen. Ik ben heel verdrietig.. dit is mijn allereerste zwangerschap na 2,5 jaar proberen en eerste ronde iui. Maar ik ben bang dat het toch niet zo mag zijn.. stom hè hoeveel je al van zo’n mini kan houden 🥹💔

24 dagen geleden

Oh wat verdrietig Laura... 😥 maar hou hoop, ik las ergens op het forum een soortgelijk verhaal waarbij het goed was uiteindelijk! Dikke knuffel voor jou ❤️ dit zal een lange onzekere week worden voor jullie...

24 dagen geleden

Reactie op Lauravh91

Vanmorgen ook eerste echo gehad en ik heb helaas niet zulk goed nieuws 💔 w ...
Jeetje wat triest zeg. Het wordt inderdaad al heel snel een persoon van wie je gaat houden. Ik hoop op een goede uitkomst voor je volgende week, sterkte in ieder geval ❤️

24 dagen geleden

Reactie op JannaM1994

Dat had ik ook, ik heb afgelopen dinsdag eerste echo gehad. Maar was er ook ...
Dank je ❤️ en wat fijn voor je dat een positieve echo had! Mijn vk zei hetzelfde, heb vertrouwen. Ik moet inderdaad proberen te genieten van de positieve test😊

24 dagen geleden

Reactie op Lauravh91

Vanmorgen ook eerste echo gehad en ik heb helaas niet zulk goed nieuws 💔 w ...
Oh nee 🥺🥺🥺 Hoe ver zou je moeten zijn? Ik heb het in juli ook gehad. Bij mij was dat dus niet goed. Maar ik heb hier ook verhalen gelezen dat het wel goed zat. Laten we hopen dat je bij de laatste hoort en toch net niet ver genoeg bent ❤️❤️❤️❤️❤️ Dikke knuffel en heel veel sterkte deze week 🥺🥺🥺

24 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oh nee 🥺🥺🥺 Hoe ver zou je moeten zijn? Ik heb het in juli ook gehad. Bi ...
Ik ben vandaag 6+6 en de gynaecoloog zei dat het vruchtje ongeveer 6 mm zou moeten meten, maar was pas 3,5 mm, bijna de helft te klein. We moeten gewoon afwachten hoe het loopt komende week, meer kunnen we niet doen. Maar ik ben bang dat het niet goed gaat afgelopen 😔 Dankjewel voor jullie lieve berichtjes 💖