386 Reacties

13 dagen geleden

Hoi! Ik ben ook rond deze periode uitgerekend en mag op 29 oktober komen voor de eerste echo ! Mijn buik is al wat gespannen en opgeblazen. Mijn borsten zijn ook gevoelig en dat had ik de eerste keer helemaal niet, dus ben verder ook heel benieuwd wat de verschillen gaan zijn deze zwangerschap met de vorige.

13 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ja nu 4+1. Maar heb sinds vandaag echt mega last van maagzuur. Dat heb ik e ...
Haha whooohooo ik had het vorige week ook eventjes maar dag erna weer weg 🤷🏼‍♀️ Maar voel me sowieso relaxter en jij dus ook! Samen gaan we dit rocken 😎

13 dagen geleden

Reactie op xNanet

Hier 4 weken en 2 dagen, maar voel nog niks, behalve zo nu en dan een beetj ...
Ik ook 5 Nov😁🙏💙🩷

13 dagen geleden

Reactie op Frunmeltje

Hier gistermiddag een positieve test. Eerste poging ivf! Uiteindelijk 2,5 ...
Wat fijn!!!! Gefeliciteerd!!! Ik heb ook sowieso twee x getest hoor eerste was ook zo een licht streepje dus twee dagen later nog een x incl weken indicator

13 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Hoe is het met iedereen?? De meeste nu de 4 weken aangetikt 🥳🥳 Hier ook ...
Ik nu 4,3!! Ik heb nog steeds super gevoelige borsten en blijf toch krampjes en steekjes houden😬 Ook heel erg opgeblazen!! 5 November eerste echo💙🩷🙏😬

13 dagen geleden

Reactie op CelinaFabienne

Hoi! Ik ben ook rond deze periode uitgerekend en mag op 29 oktober komen vo ...
Bijzonder hè dat elke x zo anders kan zijn. Ik heb nu ook nauwelijks last van mijn borsten maar vorige x kwam dat ook pas later. Gelukkig zitten me normale bh’s nu ook nog prima 🤭🤪 Is toch best wel lastig als je al een aardige voorgevel hebt

13 dagen geleden

Hier 4.1 vandaag. Heb weinig klachten.. soms wat krampjes en beetje misselijk. Ik had er bij eerdere zwangerschappen meer last van. Stiekem word ik er een beetje zenuwachtig van, maar ik praat mezelf maar aan dat het ook komt door de afleiding die een 4 jarige en 1,5 jarige opleveren dat ik er minder mee bezig ben. 5 november is de eerste echo in ieder geval.

13 dagen geleden

Cyclusdag 28 vandaag, 10dpo en gisteren al heeeel licht tuurlijntje op kruidvat 2v5. Vanochtend een zichtbaarder lijntje, maar twijfelde toch aan de kwaliteit van de test. Vanavond een positieve sensitest dipstick en early clearblue. Ovulatie was 29 september, en voelde 7 en 8 dpo lichte krampjes in baarmoeder. Ook had ik een zeer realistische (seks)droom 🤣🤣. Ik hoopte dat de krampjes de innesteling waren en dat de droom ook zwangerschapsgerelateerd was. En dat is het dus!! Heel blij met de zeeeer prille positieve test. Volgens ovulatie uitgerekend voor 22juni.

12 dagen geleden

Hier ook 5 november eerste echo! Mocht ook op 4 november maar kwam niet zo handig uit. Nu alweer spijt van die ene dag later 😂

12 dagen geleden

Hier nu 4+2 dagen. Gisteren positieve test. M'n borsten knalden al een paar dagen uit m'n beha, maar dat verklaarde ik doordat ik wat kilo's aangekomen ben. Ook al een paar dagen telkens misselijk, maar had per ongeluk lactose gegeten dus zal daar wel van komen. Toen ik dinsdagnacht voor de 4e keer naar het toilet ging en m'n tegels pijn deden begon ik toch wel te twijfelen. We zijn al sinds juli 2023 aan het proberen zwanger te raken, maar dat wilde maar niet lukken. We hadden het er net van de week over gehad dat we ontzettende blij zijn met ons fantastische zoontje en het dan maar één kind zouden laten.

12 dagen geleden

Reactie op Billie24

Hier nu 4+2 dagen. Gisteren positieve test. M'n borsten knalden al een paar ...
Aaah gefeliciteerd!!! Juist wanneer je er even niet mee bezig bent hè? Hier ook. Dit was derde cyclus na miskraam en hij had een weekend weg met vrienden precies op de ovulatie. Dus ja de ochtend voor hij vertrok en ik werk gezellig gehad maar uiteindelijk pas 4 dagen later mijn ovulatie dus ik had zo iets van nou het zal wel volgende maand beter 😂 En daar was die positieve test 🥰 Ik ben alleen wel jaloers dat je het nu pas weet ik wist het dus al een week eerder 🙈🙈

12 dagen geleden

Hier vandaag 4+2 en ook (voorlopig) uitgerekend op 17 juni. 8 november de eerste echo. Wel de afgelopen dagen flink wat steekjes en een opgeblazen buik gehad. Nu maar vertrouwen houden dat het allemaal goed mag komen. Spannend!!

12 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Gefeliciteerd!!! Oei trouwen is natuurlijk leuk maar….. je jurk!!!!! 😳😳😳 ...
Dankjewel! Jullie ook allemaal gefeliciteerd 🥳 Deze zondag staat de afspraak met de coupeuse gepland, ze heeft de jurk net ingenomen… 🤪

12 dagen geleden

Reactie op Billie24

Hier nu 4+2 dagen. Gisteren positieve test. M'n borsten knalden al een paar ...
Oh wat geweldig dit 🥰. Proficiat!

12 dagen geleden

Hier 4+1 en als ik goed reken 18 juni uitgerekend! Vanochtend nog een test met wekenindicator gedaan en die gaf 2-3 weken aan dus dat geeft goed vertrouwen 🥰 Na een miskraam in augustus hoop ik dat het nu allemaal goed gaat!

12 dagen geleden

Ik haak ook aan! 🙋🏻‍♀️ op 11 dpo kwam ik erachter. Nu 4 weken als het goed is. Mijn uitgerekende datum is 19 juni. Ik heb (nog) nergens last van. Voor mij is alles nieuw, dus heel spannend.

12 dagen geleden

Reactie op Moedervangeen

Dankjewel! Jullie ook allemaal gefeliciteerd 🥳 Deze zondag staat de afspra ...
Oefffffff haha timing Komt vast en zeker goed 🥰🥰

12 dagen geleden

Reactie op movdoud1993

Hier vandaag 4+2 en ook (voorlopig) uitgerekend op 17 juni. 8 november de ...
Welkom!!! Spannend he!!! ☺️🥰

12 dagen geleden

Reactie op San-1994

Ik haak ook aan! 🙋🏻‍♀️ op 11 dpo kwam ik erachter. Nu 4 weken als het goe ...
Welkom!! Voor mij wordt dit ook mijn eerste kindje. Maar eerdere zwangerschap mei wel eerst en x mis gegaan Laten we er van uit gaan dat dat jouw bespaard blijft 🥰

12 dagen geleden

Hier uitgerekend op 17 juni! Mama’s die graag in contact komen?💗