1025 Reacties

24 dagen geleden

Zijn er ladies die 5 november een echo hebben?😊

24 dagen geleden

Reactie op kipjeszijnwelleuk

Ja hier ;)

24 dagen geleden

Leuk al jullie echo’s.. hier maandag 4 november aan de beurt 😍

24 dagen geleden

Yes!

24 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Haha Jep!!! Ik zou 7.2 zijn maar groei is naar 6.4 gezet. Maar ze gaven aan ...
Oooh dan blijft het nog even spannend haha, zou liever hebben dat ze zeggen je bent 5 dagen langer, het duurt voor mijn gevoel al een eeuwigheid hihi. Wanneer heb jij de 2e echo? Ik de 19e 😃

24 dagen geleden

Reactie op MK-89

Bij mij was het op 6+6 0,91cm. Dus hetzelfde 😊 hier ook 17 juni uitgereken ...
Heel leuk!! Wanneer heb jij de 2e echo?

23 dagen geleden

Reactie op ActiverendeBries119916

Heel leuk!! Wanneer heb jij de 2e echo?
8 november, ik mag in principe elke week komen ivm 4 miskramen afgelopen jaar

23 dagen geleden

Kloppend hartje gezien❤️ helemaal emotioneel en in de wolken. Ben zo opgelucht :) en ben ook een week vooruitgezet. Dacht al een vroege eisprong te hebben gehad, en dat klopt denk ik. Bij de 10/11 weken echo kan de verloskundige de datum officieel vooruitzetten maar dan zal ik deze groep moeten uitstappen omdat de nieuwe datum dan 10 juni wordt🥺 Kreeg ook een schattig woezel en pip koffertje mee!

23 dagen geleden

Kloppend hartje🩷 Berekening is ook ongeveer goed! Nu hopen dat het eindelijk goed blijft gaan😊

23 dagen geleden

Yes ik ook!
Vandaag echo gehad! Had gedacht dat ik 8 weken was, maar ze zeiden vandaag 7+0, dus 20 juni uitgerekend en hoor ik bij dit groepje ! Super leuk om te zien, ook een mooi kloppend hartje 😍

23 dagen geleden

Reactie op S-kinderwens

Kon het kwaad dat je iets terug ben gezet? Of heb je geen regelmatige cycl ...
Kan geen kwaad. Ik heb een mega korte cyclus (23 dagen) maar ovulatie wel bijna week later dan “voorspelling “ dus opzich ook niet gek dat de telling toch anders is ☺️ Kan verder geen kwaad dus. Plus geloof ook wel dat er een standaard “groeicurve “ is en daar zit ik wat onder 🤭 Geen idee hoe dat verder werkt in een zwangerschap maar zowel mijn vriend als ik zijn klein en zelf ook altijd onder de curve dus ik verwacht eigenlijk ook niet dat ik een kindje krijg die te groot is 😂😅

23 dagen geleden

Reactie op ActiverendeBries119916

Oooh dan blijft het nog even spannend haha, zou liever hebben dat ze zeggen ...
Zie reactie hier onder. Ik en vooral de vk maken zich geen zorgen ☺️ Maar ik snap je gevoel. Maar exacte innesteling enzo weet je natuurlijk ook niet. Volgende afspraak is de termijn echo op 29 november pas 😫😫 Dan zullen ze wel bepalen of ik echt in dit groepje mag blijven of toch later uitgerekend ben 🤭

23 dagen geleden

Ik!

23 dagen geleden

Ik heb dus al even dat ik de nodige broeken niet/nauwelijks pas dus dacht. Toch twee zwangerschapbroeken gekocht. Net binnengekomen een nep leren en spijkerbroek. Zitten heerlijk!!! Nog wel veel ruimte en even wennen omdat de band best laag zit onder je buik zeg maar. Nu heb ik vanavond een feestje en dacht nieuwe broek aan!!!! Net hele pas sessie met leuke truitjes er op. Maar ik lijk echt enorm zwanger in deze broeken en hun weten het nog niet 😂🙈

23 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik heb dus al even dat ik de nodige broeken niet/nauwelijks pas dus dacht. ...
Hahaha ohhhh dit is zooooo lastig he die eerste fase!!! Heb je geen los jurkje die je aan kan?

23 dagen geleden

Reactie op Toetieee

Hahaha ohhhh dit is zooooo lastig he die eerste fase!!! Heb je geen los jur ...
Ja heb er wel een paar 🤭 Maar dacht juist leuk weer ff een fijne spijkerbroek 😅😂

23 dagen geleden

Reactie op Kim1088

Ik!
Ik heb 6 november de echo!

23 dagen geleden

Ik ook! Zo spannend!

23 dagen geleden

Zijn er dames hier die de vitaliteitsecho als 'pretecho' laten doen of hebben jullie een medische indicatie? Ik ben wel benieuwd hoe vaak dat voorkomt. Ik heb een medische indicatie vanwege een miskraam maar anders had ik alsnog gedaan denk ik 😁