1041 Reacties
23 dagen geleden
Reactie op kipjeszijnwelleuk
Zijn er ladies die 5 november een echo hebben?😊
Jaa wij ook 21.10 savonds pas!
23 dagen geleden
Reactie op Pelikaantje
Zijn er dames hier die de vitaliteitsecho als 'pretecho' laten doen of hebb ...
Eigenlijk niet over gesproken ook vorige zwangerschap niet….. ook niet gehoord dat ik moest betalen of niet.
Nu toevallig recent eigen risico nota gehad daar stond wel wat op. Maar vermoed toch grotendeels vergoed
23 dagen geleden
Zijn jullie ook zo absurd moe? Ik tel echt elke seconde van de dag af naar het moment dat ik kan gaan slapen. Ging deze week altijd rond 20 à 21u slapen, helaas dochtertje laatste dagen wakker ‘s nachts en heel vroeg ‘s ochtends. Met 8u slaap heb ik gewoon te weinig. Kan gelukkig overdag ook een dutje doen, maar voel me nadien ook nog steeds brak.
Echt heel vervelend naar mijn man en kindje toe.
23 dagen geleden
Reactie op Miamam
Zijn jullie ook zo absurd moe? Ik tel echt elke seconde van de dag af naar ...
Heel herkenbaar en met vlagen misselijk vooral na bepaalde dingen die ik eet 😮💨 kan alleen maar liggen voel me schuldig tegenover me zoontje van 2,5. Probeer zoveel mogelijk met hem te spelen als het gaat. Heb gewoon geen fut om naar buiten te gaan 🥲
23 dagen geleden
Reactie op GirlyGirlx
Ik heb dus al even dat ik de nodige broeken niet/nauwelijks pas dus dacht. ...
Waar heb je de broeken besteld/gekocht ?
Inmiddels wel een leuke outfit zonder dat het “zichtbaar is?”
Ik doe graag wat wijd zittende truien aan of iets met een ruimvallende blazer 🥰
23 dagen geleden
Reactie op Sophias
Waar heb je de broeken besteld/gekocht ?
Inmiddels wel een leuke outfit zo ...
Zalando! Wilde ook nieuwe Nikes 😂😂😂😂😂
Only en veromoda broek.
Ga denk ik idd voor een van de twee met wijder topje met elastiek onder aan die dus precies los valt op de buik met een blazer 🤭
23 dagen geleden
Reactie op Pelikaantje
Zijn er dames hier die de vitaliteitsecho als 'pretecho' laten doen of hebb ...
Bij de tweede wel als pret echo vitaliteitsecho gedaan. Bij ons is anders pas de eerste keer de termijn echo. Nu heel veel extra echo’s ivm 3 miskramen en 1 missed abortion
23 dagen geleden
Reactie op Miamam
Ja erg moe maar moet ook zeggen dat ik niet goed meer slaap.
23 dagen geleden
Vind ik eigenlijk nu wel apart ik ben dus beter gaan slapen sinds deze zwangerschap nu soms 1 x er uit. En vanmorgen echt te vroeg wakker. Gister te laat gemaakt 🙈
Wel echt levendige dromen. Maar gelukkig zijn ze minder horrorfilms dan de vorige x 😂😂😂😂
Zo eerst om 9 uur tot half 2 werken en dan vanavond naar mijn vader toe en hem vertellen dat ik zwanger ben 🤩
23 dagen geleden
Reactie op Sophias
Vandaag de eerste echo gehad, kloppend hartje te zien en voor nu is m’n uit ...
Haha! Hier ook uitgerekend op m’n eigen verjaardag 22 juni. Wat een kado 🙏🏼
23 dagen geleden
Reactie op Miamam
Ik heb echt precies het zelfde. Ga om 2100 naar Bed, dan slaap ik rond 2130. Dochter altijd rond 06:15 wakker, maar is gewoon niet genoeg. Heb al weken het gevoel dat ik geen slaap krijg 🙈 Mijn man en dochter hebben ook niet veel aan mij …. hopelijk gaat t snel voorbij 🤞🏼
21 dagen geleden
Reactie op Miamam
Ik helaas pas donderdag. Vind het zooo lang duren. Om hoe laat mag jij vand ...
Half 2 mag ik…