1061 Reacties

20 dagen geleden

Hebben sommige al een 2e echo gepland staan?

20 dagen geleden

Reactie op Sophias

Hebben sommige al een 2e echo gepland staan?
Gepland wel…….. 29 november termijn gesprek en echo

20 dagen geleden

Succes iedereen die vandaag (eindelijk) mag!!!!!

20 dagen geleden

🥰🥰

20 dagen geleden

Reactie op L0velucas

🥰🥰
Ohhh wauw je ziet zoo duidelijk al de beentjes

20 dagen geleden

Reactie op L0velucas

🥰🥰
Wauw wat mooi! Hoeveel weken ben je?

20 dagen geleden

Ik heb geen idee hoe ik dit moet verwoorden maar het was een hectische echo. Kort gezegd. Ja ik ben zwanger, ja er is een hartje die duidelijk en goed klopt maar ze zagen misschien ook iets anders. Een ander kindje die geen hartkloppingen heeft. Ze was het niet 100% zeker omdat ik nog vroeg in de zwangerschap ben dus dat is nu een onzeker gebied. Wat wel duidelijk is is dat er 1 kindje is 100% met een sterke hartje en op goede groei. Volgende week dinsdag heb ik een echo en volgende week heb ik weer een echo. De emoties race door me lijf heen en weer nu in onzekerheid zitten is vermoeiend. Ik heb er geen woorden voor.

20 dagen geleden

Reactie op xNanet

Er zijn nog meer die vandaag ook de eerste echo hebben toch?? Wij mogen 'ei ...
Jaa! Ik ook om half 4

20 dagen geleden

Ik had vanmorgen om 10:30 de echo. Alles zag er goed uit 🥰. Zoals verwacht wel minder ver dan volgens de “normale” berekeningen. Mijn cyclus kan heel lang zijn, dus ben waarschijnlijk 7 weken ipv 8 weken. Volgende echo met een weekje opgeschoven. Heel blij dat alles goed was, wel minder blij dat het eerste trimester wat langer duurt dan verwacht 😅.

20 dagen geleden

Reactie op L0velucas

🥰🥰
Wauw!!!! Wat mooi duidelijk beeld!!! Wel voordeel van ietsjes later is al zoveel meer duidelijk dan het frummel vlekje dat ik heb gezien 😅

20 dagen geleden

Reactie op kipjeszijnwelleuk

Ik heb geen idee hoe ik dit moet verwoorden maar het was een hectische echo ...
Jemig wat een rollercoaster! Fijn dat er 1 kindje is met een goed kloppend hartje. Maar wellicht dus eigenlijk een tweeling??? Ik heb het in de groep al wel meer gelezen dat er twee vruchtzakjes zijn maar helaas 1 levensvatbare vruchtje. Hopelijk kunnen ze volgende week meer duidelijkheid geven. Dikke knuffel ❤️❤️

20 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik denk dat ik 22 juni uitgerekend ben. Vanmorgen de echo gehad :)

20 dagen geleden

7 wk 2d ongeveer

20 dagen geleden

Ik ben 22 juni uitgerekend

20 dagen geleden

Vanochtend de eerste echo gehad en een prachtig kloppend hartje gezien 🥰 Precies 8 weken. Zo'n opluchting na de miskraam vorig jaar 😄

19 dagen geleden

Gister de eerste echo gehad en op 16 juni uitgerekend!

19 dagen geleden

Hier ook een mooi hartje zien kloppen en precies 8 weken gemeten. De misselijkheid is niet voor niets😄

19 dagen geleden

Heel mooi het hartje kunnen zien kloppen, nog steeds uitgerekende datum 18 juni. ❤️❤️

19 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Jemig wat een rollercoaster! Fijn dat er 1 kindje is met een goed kloppend ...
Ja het is heel heftig. Ik ben ook naar 6+5 gezet dus val net 4 dagen buiten deze groep weer. Ik heb vandaag alleen maar kunnen huilen uit angst en onzekerheid. Ik heb geen idee hoe ik deze week zal doorkomen.

19 dagen geleden

Reactie op Ellebel23

Heel mooi het hartje kunnen zien kloppen, nog steeds uitgerekende datum 18 ...
Gefeliciteerd !! Leuk ik ben oom 18 juni uitgerekend 🙏🏼