1082 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op suzie564
Logisch, wel super fijn dat je nu steun aan je moeder hebt. Toch weer een n ...
Jaa zeker heel fijn dat we zulke lieve mensen om ons heen hebben!
19 dagen geleden
Reactie op suzie564
Super logisch, ik kan niet wachten om ook die steun te hebben hoor! En gewo ...
Aaah dat scheelt zeker!!! Had een vriendin van mij ook 🥰
Kwam terug en tadaa 12 weken haha
Nu met 8 weken begint het echt lastig te worden verborgen te houden……
19 dagen geleden
Reactie op DiscreteFontein247703
Wanneer gaan jullie het vertellen?
Mijn man weet het. Mijn ouders en mijn beste vriendin. Hun staan allemaal zo close bij mij. De rest pas na 13 weken of later.
19 dagen geleden
Wij gaan het nu gewoon iedereen vertellen die we in het echt zien. We hebben ooit een miskraam gehad met 13 weken en toen hadden we het dus nog bijna niemand verteld. Toen hebben we iedereen het vreselijke nieuws verteld. Hebben we toen zoveel spijt van gehad, dus nu vertellen we het lekker snel al. We wilden de eerste echo afwachten om het zelf ook echt te beseffen dat er écht een baby komt! Wanneer wil jij het gaan vertellen?
19 dagen geleden
Reactie op Toetieee
Wij gaan het nu gewoon iedereen vertellen die we in het echt zien. We hebbe ...
Dat is ook een beetje mijn overweging dat ik denk; waarom zou ik wachten met vertellen. Maar ergens vind ik het ook nog niet fijn dat ‘de hele wereld’ het al weet..
we hebben gister de echo gehad met 7.3 en over een week de intake. Ik neig naar het vertellen na de intake en twijfel nog tussen deze week. Lang verhaal 🤭
19 dagen geleden
Hier weten heel erg veel mensen het. Schoonouders nog niet omdat we ze toevallig nog niet hebben gezien. Zelfs aantal collega’s weten het al. Na al mijn miskramen juist zo ontzettend veel steun gekregen van iedereen. Had mij heel naar geleken als je het dan had moeten vertellen of zo..
19 dagen geleden
Mijn vriend en ik wonen beide nog thuis, ongepland zwanger, dus wij hebben het al veel familieleden verteld, omdat we wel “moesten”. Maar ook als het mis zou gaan, zouden we het hun vertellen en een aantal vrienden van ons weten het al!
19 dagen geleden
Reactie op MK-89
Mijn dochters weten het trouwens niet, die weten wel van de laatste miskraa ...
Met jou voorgaande ervaringen heel erg begrijpelijk!!!
Dit weekend mijn vader verteld en de ouders van mijn vriend ook.
Helft van me werk weet het inmiddels ook.
Klein bedrijf. 2 had ik verteld hr had het op de man af gevraagd en maandag beide directeuren geïnformeerd op haar verzoek zodat ze de benodigde zaken kan bespreken 😂 (ik ben de eerste zwangere in het bedrijf)
Maar ik geloof echt dat zeer binnenkort mensen er vanzelf mee komen me buik is echt aan het groeien 🙈
19 dagen geleden
Een paar vrienden weten het ondertussen. Ouders willen we het vertellen rond de 12-14 weken, een deel van de ouders is nogal angstig aangelegd, dus voor hun nachtrust (en ik denk ook daarmee onze rust) wachten we daarmee.
Alleen ga ik over anderhalve week naar mijn vader en zijn vrouw en is mijn man dan niet mee. Dus hoop dat ik het dan verborgen kan houden.
18 dagen geleden
Vraagje? Hebben jullie ook al dat je duidelijk uitdijt? Volgens de weegschaal ben ik 900 gram zwaarder dan voor de zwangerschap. Mijn darmen zijn deze dagen wel minder vrolijk en opgezet 🤪
Maar verder niet.
Ik heb vandaag een hele bulky trui aan die sowieso dikker maakt 😂😂😂
Maar ik sta dons 6 dingen te passen voordat ik denk dat het oké is.
Ik heb ook ergens idee nu dan dan maar zichtbaar merk vanzelf of er vragen komen.
Ik werk met vooral mannen
18 dagen geleden
Ik ben nu 3 kilo afgevallen in de afgelopen 2 weken aangezien ik niks binnen houd maar heb toch al best een buikje 🙈
Ik werk met ook bijna alleen maar mannen dus ik denk dat die niet zo snel iets doorhebben 🤣
18 dagen geleden
Reactie op anoniempje77
Ik ben nu 3 kilo afgevallen in de afgelopen 2 weken aangezien ik niks binne ...
Oef arme meid!!! Dit x echt nauwelijks misselijk. Ik hoop dat het zo blijft. Ik geloof dat hiervoor de verwachting rond 9 weken het toppunt is hopelijk neemt het daarna voor jou ook af.
Ik vind het wel bizar hoe snel het zichtbaar is.
Eind van de maand nog een fotoshoot voor mijn eigen bedrijf voor mijn website en promotie materiaal enzo 😂
Ik wilde persee november nog 🙈