1083 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op Joy321

Hoi volgens mijn eigen berekening zou ik morgen 8 weken zijn ik heb a.s din ...
Ik heb trouwens geen buikkrampen m’n buik voelt wel beetje gevoelig en volgens mijn rommelen m’n darmen ook heel af en toe denk ik dat ik hele lichte menstruatie gevoel iets voel maar ik ben er misschien ook teveel mee bezig.

16 dagen geleden

Reactie op Sophias

Ohhh wauw je ziet zoo duidelijk al de beentjes
Jaaaa❤️❤️❤️

16 dagen geleden

Reactie op Toetieee

Wauw wat mooi! Hoeveel weken ben je?
10 weken 🍀🍀❤️

16 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Wauw!!!! Wat mooi duidelijk beeld!!! Wel voordeel van ietsjes later is al ...
Haha ja dat is waar. Heel mooi zo 🍀🥰

16 dagen geleden

Reactie op C.1.2.3

Wij zijn ook van praktijk geskipt: deze praktijk wil echt maar minimale aa ...
Helemaal mee eens! Ik gaf aan dat ik mijn echo te lang vond duren (8+5 weken, terwijl ik bij 3+5 al positief testte..). Ivm een eerdere miskraam en bij m’n zoontje was de eerste echo in eerste instantie ook niet goed. Ik zei zelf ook dat ik niet té vroeg wilde, omdat ik niet het risico wilde lopen dat het te vroeg was voor een kloppend hartje. Ze hebben helemaal moeite gedaan in het rooster, omdat ze t heel goed begreep. Ik heb nu in de pauze van de ene verloskundige een afspraak met een andere verloskundige die “veld dienst” heeft. Tenzij er iemand ligt te bevallen, dan wordt de afspraak geannuleerd en heb ik hem alsnog pas 6 dagen later. Maar het meedenken en zoeken naar een oplossing waardeer ik enorm.

15 dagen geleden

Reactie op Joy321

Hoi volgens mijn eigen berekening zou ik morgen 8 weken zijn ik heb a.s din ...
Ik denk dat je dit beter in andere plek kan zetten dan een week groepje daar hier maar een beperkt groepje leest. Wanneer staat je eerste echo? Als je bloed verlies hebt is dat sowieso een goede reden om te vervroegen. Mijn ervaring met bloed verlies en toch wel stevige steken was in de vorige zwangerschap niet goed. Maar ik lees ook veel dat het wel oké is. Maar ik zou als ik jou was wel even de vk bellen en daar je zorgen uiten. Ontbreken van klachten zegt helemaal niets. Ik had juist vorige x toen het mis ging dat ik me enorm beroerd voelde en nu gaat eigenlijk alles wel goed 🤷🏼‍♀️

15 dagen geleden

Reactie op Joy321

Ik heb trouwens geen buikkrampen m’n buik voelt wel beetje gevoelig en vol ...
Iemand?!

15 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik denk dat je dit beter in andere plek kan zetten dan een week groepje daa ...
Ja ik had het bewust hier gedaan omdat iedereen hier ongeveer even ver is. Ik heb al contact gehad met de vk afgelopen donderdag zij zegt hier niks van te kunnen zeggen maar maakt zich geen zorgen maar kan nooit garantie geven en dat ik wel eerder langs mag komen maar dat er dan misg een kans is dat ze niet alles helemaal goed kunnen zien en nog geen zekerheid geeft ik heb ervoor gekozen om gewoon te wachten tot dinsdag .. Ik heb geen steken in mn buik ..

15 dagen geleden

Reactie op Joy321

Ja ik had het bewust hier gedaan omdat iedereen hier ongeveer even ver is. ...
Dinsdag mag je? Dan is dat wel fijn. Wel vreemd want ik heb nu al meer dan week geleden echo gehad. Het is dan nog niet een baby vorm zeker waar maar kon het meer dan prima zien. Was wel inwendige echo. En mijn baarmoeder zit wat gekanteld. Dus dat kan met uitwendig wel lastiger zijn. Ik hoop dat je dinsdag een mooie echo hebt ❤️❤️

15 dagen geleden

Reactie op Joy321

Succes met afwachten. Ik heb bij een vorige zwangerschap ook wel eens lichtroze en ook bruine afscheiding gehad in het begin, en vond het heel spannend die echo’s de eerste weken. Kwaaltjes zeggen niks. Zolang het geen helder rood veel bloed verlies is zou ik proberen je zoveel mogelijk geen zorgen te maken maarja er zit geen knop op helaas

15 dagen geleden

Reactie op Joy321

Ik vind het gek dat je zo lang moet wachten als je bloedverlies hebt. Bij mijn vorige vk (andere provincie) kon ik maandag gelijk terecht toen ik belde dat ik van het weekend bloedverlies had. Werd helaas een miskraam. Maar ik vond het erg fijn dat ik gelijk het wist en niet dagen in spanning zat. Succes hoe dan ook, ik duim heel erg voor je dat alles goed gaat ❤️

15 dagen geleden

Reactie op Pelikaantje

Ik vind het gek dat je zo lang moet wachten als je bloedverlies hebt. Bij m ...
Sorry ik las niet goed. Je zei dat je bewust zelf wilde wachten lees ik nu. Dat is natuurlijk ook begrijpelijk. Met mijn miskraam bij 7 weken kon de vk gelijk zien dat het niet goed zou gaan omdat het vruchtje te klein was (grootte van 5 weken). Verder kan ik je geen advies geven, alleen sterkte wensen voor dinsdag ❤️

15 dagen geleden

Reactie op DiscreteFontein247703

Succes met afwachten. Ik heb bij een vorige zwangerschap ook wel eens licht ...
Bedankt. Ik heb af en toe helder rood en soms bruin niet meeeega vel maar wel met afvegen het wc papier “vol” niet maar 1 drupje ofzo. Het begin 1.5 week geleden soms dag niet soms 1 of 2 x per dag met afvegen bruin en paar keer rood vandaag ook weer 2 x rood. Ik ga morgenochtend toch maar weer bellen want anders moet ik morgen en dinsdag weer de hele dag met zon naar gevoel zitten.

15 dagen geleden

Reactie op Joy321

Bedankt. Ik heb af en toe helder rood en soms bruin niet meeeega vel maar w ...
Hmm wat vervelend zeg 🥺🥺 hopelijk is het niets ❤️❤️

15 dagen geleden

Reactie op Joy321

Bedankt. Ik heb af en toe helder rood en soms bruin niet meeeega vel maar w ...
Ja snap ik.. met helder rood zou ik ook bellen. Het kan alsnog een gesprongen adertje zijn (gevoelige baarmoedermond etc) maar snap dat het je totaal niet lekker zit en dan is een echo wel goed voor duidelijkheid. Succes 😘

15 dagen geleden

Hi, ik wil graag iets checken bij jullie.. ik ben nu denk ik 5 weken zwanger ongeveer. Vorig weekend ontdekte we dat ik positief testte. Uiteraard zijn we blij maar we zitten midden in een verbouwing en hebben er nu 1tje rond kruipen van 13 maanden. Kortom hectisch haha. Maar ik heb zo'n ontzettende buikpijn en soms voel ik iets bewegen wat ik denk oh dit hoort volgens mij niet. Soms alsof er al vlindertjes zitten zeg maar. Ik heb eind deze maand pas een afspraak bij de verloskundige voor een inwendige echo maar naast de buikpijn voel ik ook al enorme misselijkheid, en pijn in mijn bekken.. is dit normaal zo vroeg al die klachten? Bij de 1ste had ik het pas later...

14 dagen geleden

Reactie op Lcou

Hi, ik wil graag iets checken bij jullie.. ik ben nu denk ik 5 weken zwange ...
Ik had dit ook, denk dat het vooral de darmen waren die van slag waren. Had toen ook een opgezette buik en gasvorming.

14 dagen geleden

Vandaag (eindelijk) d eerst echo! Al kleine armpjes, beentjes, een sterk kloppend hartje en al wat bewegingen. Wat een opluchting. Datum voor nu is 18 juni

14 dagen geleden

Reactie op Esdoorn35

Vandaag (eindelijk) d eerst echo! Al kleine armpjes, beentjes, een sterk kl ...
Aaaah wat een mega mooie plaatjes!!! 😍😍 nu dus net geenn9 weken? Kijk wachten is ook wel de moeite waard 🥰

14 dagen geleden

Reactie op Esdoorn35

Vandaag (eindelijk) d eerst echo! Al kleine armpjes, beentjes, een sterk kl ...
Inderdaad wat een mooie echo! Ik hoop dat mijn echo a.s. vrijdag ook zo mooi is (dan 8.5w)