1085 Reacties
13 dagen geleden
Reactie op Koe-kie
Morning! Ik ben sinds gisteren minder misselijk. Waarschijnlijk komt het ne ...
Spannend he, de klachten zeggen niks maar kunnen je toch onzeker maken.
Hier vooral heel pijnlijke borsten en moe moe moe. Niet echt misselijk, soms een beetje. En ik slaap ontzettend slecht, word vaak wakker. Denk door de hormonen en het vaak moeten plassen. Al lijkt dat laatste de afgelopen nachten weer wat minder vaak te zijn, wat me ook weer onzeker maakt 🤔
29 nov pas weer de volgende echo.
13 dagen geleden
Rond de 9 weken zit de piek van de hcg klachten. Dit betekend dat daarna klachten ook echt kunnen gaan afnemen !!!! Maar ook zoals bij mij nu de misselijkheid begint 😂😂😂😂😂🙈
Maar binnenkort moet dit echt beter worden voor de meeste
13 dagen geleden
Reactie op Koe-kie
Morning! Ik ben sinds gisteren minder misselijk. Waarschijnlijk komt het ne ...
Spannend, succes vanmiddag!
Ik heb sinds een aantal weken acupunctuur. Dit was in eerste instantie voor m'n huid, omdat die nogal heftig reageerde op alle hormonen. Maar ik merk sinds een paar dagen dat het ook zeker helpt tegen de misselijkheid, die was echt wel heftig de hele dag door. Zij is, naast m'n vriend, ook de enige die het weet haha. Verder ben ik ontzettend moe, dus probeer vooral veel slaap te pakken!
13 dagen geleden
Reactie op GirlyGirlx
Succes straks!! Hopelijk net zulke mooie beelden! 🥰
Ik werk 3 dagen op ka ...
De kleine verstopte zich vooral 🤣 wilde niet in de lengte gezien worden. Mooi kloppend hartje wel.
13 dagen geleden
Reactie op Frunmeltje
De kleine verstopte zich vooral 🤣 wilde niet in de lengte gezien worden. M ...
Aaahhhhh
Ik kreeg zowel vorige zwangerschap als nu eerste echo te horen dat me baarmoeder naar achteren gekanteld zit. Dus ook niet ideaal 😂
12 dagen geleden
Ik heb wat menstruatie krampen vandaag en ik ben zo bang. Ik kan wel janken. Ik ben of heel bang en verdrietig of verdoofd van angst.
12 dagen geleden
Reactie op GirlyGirlx
Aaahhhhh
Ik kreeg zowel vorige zwangerschap als nu eerste echo te horen da ...
Dat is bij mij ook… het zij zo
12 dagen geleden
Reactie op Frunmeltje
Dat is bij mij ook… het zij zo
Jaaa is volgens mij alleen in het begin lastiger om
Te kijken daarna merk je er niets van 🥰
12 dagen geleden
Reactie op kipjeszijnwelleuk
Ik heb wat menstruatie krampen vandaag en ik ben zo bang. Ik kan wel janken ...
Zo logisch na alles wat je hebt doorgemaakt. Ik herken het heel erg. Ik had rond 7-8 weken ook in een x weer meer krampen. Ben echt zo bang geweest. Ik mag hier wel laagdrempelig voor extra echo’s komen. Mag jij dat eventueel ook? Hier trouwens ook snel last van mijn darmen nu en kan het totaal niet onderscheiden soms waar ik pijn heb. Echt killing 😢
12 dagen geleden
Reactie op MK-89
Zo logisch na alles wat je hebt doorgemaakt. Ik herken het heel erg. Ik had ...
Ik heb obstipatie + aambeien.. en elke keer nummer 2 zorgt voor aardig wat krampen 😑 ik heb vrijdag weer een echo gelukkig maar zal ver helemaal onder het ziekenhuis komen te staan dus dan is het uit mijn ervaring erg onpersoonlijk helaas.
12 dagen geleden
Ik heb obstipatie + aambeien.. en elke keer nummer 2 zorgt voor aardig wat ...
Aah wat balen dat de zorg daar zo onpersoonlijk is. Zo jammer! Ook shit van je darm problemen, dat helpt dan ook echt niet mee 😫 maar oh zo herkenbaar die angst. Ben nu 9+1 en kan de tijd niet voorbij kijken tot de volgende echo weer
12 dagen geleden
Ik heb wat menstruatie krampen vandaag en ik ben zo bang. Ik kan wel janken ...
Zo herkenbaar!
Hiervoor heb ik 4 miskramen gehad.
En bij elk steekje of krampjes schiet ik in de stress.
Ik kan ook niet altijd realistisch voelen waar de steken/krampen vandaan komen. (M'n maag, damen of baarmoeder)
Ook last van obstipatie (gelukkig lijkt de roosvicee laxo nu wat te doen).
12 dagen geleden
Reactie op MK-89
Aah wat balen dat de zorg daar zo onpersoonlijk is. Zo jammer! Ook shit va ...
De dagen gaan zo sloom! Elke dag voelt als een week bijna 😮💨 Ja oh die darmen doen elke dag wel een protest ofzo. Die denken "nee laat maar, alleen pijn" 😵💫
12 dagen geleden
Reactie op 90sbaby
Zo herkenbaar!
Hiervoor heb ik 4 miskramen gehad.
En bij elk steekje of kra ...
Ja dat heb ik ook. Waar komt het nou vandaan? Wat kan het zijn? Etc etc. Zo akelig 🤧 Wel fijn dat je iets hebt voor de darmen om ze te helpen+
12 dagen geleden
Reactie op debs25178
Vandaag echt een verschrikkelijke eetbui gehad. Ik had bananenbrood gemaakt ...
Jaaa 4 tosti’s vanmiddag en s avonds na de lasagne er achteraan toch wat misselijk 🤢
11 dagen geleden
Ik was gister bij de vk en zij zei dat ik moet beginnen met omega 3 en dan geen eigen merk. Foliumzuur slik ik dus al vanaf het begin van de zwangerschap kruidvat eigen merk. Kan dit kwaad of slikken meer dames deze?
11 dagen geleden
Reactie op Lindsay105
Ik was gister bij de vk en zij zei dat ik moet beginnen met omega 3 en dan ...
Actieve foliumzuur is niet bewezen!! https://www.lareb.nl/news/actief-folaat-is-niet-beter-dan-foliumzuur-bij-een-zwangerschap-swens?query=#:~:text=Sommige%20websites%20schrijven%20dat%20je,afwijkingen%20zijn%20gedaan%20met%20foliumzuur.
Dus wat jij gebruikt is prima!
11 dagen geleden
Hier heel veel angst, bang, paniek. Vanochtend klein beetje roze bloed met afvegen. Dat ik combinatie met sinds 2 dagen minder misselijk maakt dat ik zo bang ben dat het weer mis gaat. Verloskundige gebeld maar kon vandaag niet komen. Moest weer bellen bij weer bloed, maandag sowieso weer een echo staan. Vorige keer is het ook rond dit termijn verkeerd gegaan.. ben de hele dag al heel erg down