1085 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op MK-89
Hier heel veel angst, bang, paniek. Vanochtend klein beetje roze bloed met ...
Oh wat snap ik je angst!!!! Maar probeer vertrouwen te hebben lieve mama ❤️... Een beetje roze is niet erg, ik had dit mijn vorige zwangerschap ook, zelf echt bloedverlies ook. En uiteindelijk goed gekomen. Qua symptomen schijnt dat ook niks te zeggen. Hopelijk blijft het goed gaan!
11 dagen geleden
Reactie op MK-89
Actieve foliumzuur is niet bewezen!! https://www.lareb.nl/news/actief-folaa ...
Ah top dank je wel!!
11 dagen geleden
Reactie op MK-89
Wat spannend allemaal, probeer er rustig onder te blijven, hoe moeilijk ook! Ik denk aan je❤️
11 dagen geleden
Reactie op MK-89
Ah hè bah wat vervelend zeg. Heb je al een echo gehad? En hoeveel week ben je nu? Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, lichtroze en ook bruin zo rond 8 wk ofzo en dat ging gelukkig goed. Hopelijk bij jou ook. 🍀
11 dagen geleden
Reactie op Lindsay105
Ik was gister bij de vk en zij zei dat ik moet beginnen met omega 3 en dan ...
Ik heb ook die roze pot ‘foliumzuur’ van de Kruidvat
11 dagen geleden
Reactie op MK-89
Oh wat kl×te.. ik snap de angst compleet. Jammer dat je maandag pas terecht kan. Ik duim voor je 💚
11 dagen geleden
Reactie op MK-89
Oohh nee!!!! Wat vervelend dat je nu weer wat verlies hebt. Ik snap jou met Alkes waar je al doorheen bent gedaan zo enorm erg 🥺🥺
Nu zegt afnemen van kkachten rond deze tijd wel aannemelijk aangezien het wat meer gaat stabiliseren.
Kan je niet alsnog morgen een echo krijgen of echt afwachten of je meer verliest. Ik hoop zo enorm dat het niets is. Na zoveel verlies 🥺 het is je zo gegund ❤️❤️
11 dagen geleden
Reactie op GirlyGirlx
Oohh nee!!!! Wat vervelend dat je nu weer wat verlies hebt. Ik snap jou met ...
Morgen is er geen echoscopiste, dan moet ik dus naar een echo bureau. Maar het maakt het ook allemaal wat lastiger dat ik morgen een begrafenis heb. Ben hier sowieso vanwege de afstand ook wel de hele middag mee zoet 😰 het is tot nu toe alleen bij dat roze gebleven maar pff kan het nu gewoon niet hebben. Laat mij maar slapen tot maandag..
11 dagen geleden
Reactie op DiscreteFontein247703
Ah hè bah wat vervelend zeg. Heb je al een echo gehad? En hoeveel week ben ...
Ja al 2 echo’s met 6.6 en 8.3, bij de laatste zelfs 2 dagen vooruitgezet. Mag maandag dus weer, ben dan net 10 weken. Ik hoop zo dat het goed is na al die miskramen hier 😭
11 dagen geleden
Reactie op MK-89
Morgen is er geen echoscopiste, dan moet ik dus naar een echo bureau. Maar ...
Ja snap ik enorm. Hopelijk blijft het echt hier bij.
10 dagen geleden
Hoi allemaal! Ik heb net een tweede echo gehad, uitgerekende datum is iets naar voren gezet, van 23 juni naar 20 juni. Alles zag er goed uit, kindje bewoog zelfs een beetje! Ik had deze echo vooral ingepland voor mijn eigen gemoedsrust want ik merkte dat ik erg begon te twijfelen. Gelukkig ziet alles er goed uit dus ik ben weer helemaal zen🤣
10 dagen geleden
Reactie op W1991
Hoi allemaal! Ik heb net een tweede echo gehad, uitgerekende datum is iet ...
Wat fijn!!!
10 dagen geleden
Echo gehad, de 3de met een kloppend hartje. Geen teken van een vanishing twin. Ze vermoeden een navelstreng cyste en dat vond ze niet zorgwekkend maar ik ben natuurlijk wel van slag en maak me direct zorgen. Dit is zo vermoeiend.. Ze vonden dat het kindje goed was gegroeid en heb het hartje gehoord.
10 dagen geleden
Vandaag de 2e echo gehad in het ziekenhuis. Alles ligt op schema. Kleintje kon ik een beetje zien bewegen en een goed kloppend hartje. Zo ontzettend opgelucht, maar ook nog zó onwerkelijk. Als alles goed blijft gaan is het ziekenhuis traject na 2 jaar eindelijk afgesloten!
Woensdag heb ik een echo bij de verloskundige.
10 dagen geleden
Ben naar 21 juni gezet ipv 22 juni!
Maar met een tweeling zal ik sowieso eerder moeten bevallen 🤪
10 dagen geleden
Reactie op MK-89
Ja al 2 echo’s met 6.6 en 8.3, bij de laatste zelfs 2 dagen vooruitgezet. M ...
Gelukkig geen helder rood. Veel succes maandag en sterkte met afwachten dit weekend dan duren de dagen lang! En onthou dat het echt niet verkeerd hoeft te zijn. Al begrijp ik je angst hartstikke goed. Tis zo spannend hè! En je bent daarin machteloos want je kan niks. Knuffel!
9 dagen geleden
Afgelopen dinsdag een goede echo gehad 8+4 weken. Gisteren ineens helderrood bloed. Werd vrij snel minder en werd bruin. Nu ook nog een beetje bruin verlies. Mag maandag komen. Vind het zo spannend. Heb begin dit jaar miskraam gehad en ik weet hoeft niks te betekenen bij mijn jongste ook bloedverlies gehad. Maakt mij zo bang en onzeker