1092 Reacties
8 dagen geleden
Hier inmiddels 9 plus 4 en afgelopen donderdag weer een echo gehad. Zag er goed uit en heel blij met de nieuwe verloskundige praktijk. Wat een opluchting was dat!
Langzaam begin ik me weer beter te voelen en meer energie te krijgen, voorzichtig hoop ik dat “de piek” nu geweest is!
8 dagen geleden
Volgende maandag heb ik mijn 2e echo, met 10w4d. Ik vind het heel spannend, want ik heb denk ik al anderhalve week zo goed als geen klachten ervaren (weinig tot geen misselijkheid, borsten zijn stuk minder gevoelig, weinig krampen), dus ik zit hele tijd maar te malen van zal het nog wel goed zitten.
Tot nog toe geen bloeding of erge krampen ervaren, dus dat doet mij in die zin goed en haal ik daar mar de kracht uit dat het waarschijnlijk wel goed zit, maar tot ik een groei heb gezien op de echo blijf ik toch met deze vervelende onzekerheid in mijn achterhoofd zitten 🥺😞
8 dagen geleden
Olijfje87 & MK-89 ontzettend veel succes morgen. Ik denk aan jullie 💖
8 dagen geleden
Hee meiden! Ik lees hier en daar wat spannende berichten. Hopelijk zit het allemaal goed! Ik denk aan jullie 🤍
Hier so far so good! Woensdag een goede echo gehad. We zagen het hartje weer mooi kloppen en zelfs wat beweging. Gelukkig een hele lieve echoscopiste. Ik begin er helemaal vertrouwen in te krijgen dit keer. Sinds een paar dagen is de misselijkheid ook helemaal weg. Dat is dan ook wel weer spannend maar ook heel fijn. Morgen moet ik voor mijn werk naar Copenhagen met collega’s dus ik hoop dat ik me een beetje goed staande houd.
Heel veel succes meiden die morgen gecheckt worden 🍀
8 dagen geleden
Reactie op dD_E
Volgende maandag heb ik mijn 2e echo, met 10w4d. Ik vind het heel spannend, ...
Ik snap je gevoel. Maar het is normaal om niet elke dag dezelfde klachten te voelen dat is normaal. Het schommelt de symptomen omdat elke 2 dagen hcg verhoogd en je lichaam went dan en dan hup gaat het omhoog dan heb je wel last en dan weer minder.
8 dagen geleden
Reactie op MK-89
Ik had donderdag ook wat bloedverlies en ben nu ook zo ontzettend bang voor ...
Ja dat snap ik helemaal. Begin dit jaar zelf ook een miskraam gehad. Dus knijp hem wel. Terwijl ik ook bloedverlies gehad heb bij de Jongste en daar konden ze bij de baarmoeder niks zien dat er bij of rondom een bloeding was. Die is nu 2. Dus ja om gek van te worden
8 dagen geleden
Vandaag ook echo (10w vandaag als ik vergelijk met de vorige echo, volgens eigen berekening 9+5), maar gisteren een paar druppeltjes bloed gezien in mijn afscheiding. Ben dus ook een beetje bang, de vorige miskraam begon namelijk precies zo (al had ik toen nog geen goede echo gehad en nu wel). Hopelijk straks gewoon goed nieuws 🤞🏻
8 dagen geleden
Reactie op Olijfje87
Ik zit in de wachtkamer waar ik niet zo fijne herinneringen aan heb. Zit aa ...
Succes!!!! Hoop dat je inmiddels binnen bent en goed nieuws hebt 🥺❤️
8 dagen geleden
Reactie op Olijfje87
Moest zo lang wachten. Konden niks zien bij het kind of de baarmoeder. Dus ...
Ooohhh ik ben zo blij voor je!!!! 🙏🏼🙏🏼