1095 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op MK-89

Hier ook alles goed! Direct termijn echo gedaan. 16 juni uitgerekend ❤️ wat ...
Oooohhhh wat een pak van je hart zeg!!!! Ben je dan officieel nu verder dan bij de vorige keren??? Onbezorgd zal het nooit meer zijn maar hopelijk geeft het wel ietsjes meer adem

8 dagen geleden

Ging vanochtend naar de Prenatal want mn gewone truien zijn echt al veel te kort. Zelfs positietruien komen niet over mn 10 weekse bolletje heen. Ben bang dat ik met 40 weken een skippybal ben 😆 Heb alweer een paar dagen zeurende menstruatiepijn in mn buik en elke ochtend lijkt m'n buik weer boller te worden. Ga er maar vanuit dat dat goed nieuws is.

8 dagen geleden

Hoi meiden!! Morgen een soort extra pret echo, de verloskundige zochten zwangere vrouwen om nieuwe echoscopisten op te leiden dus ik mag morgen lekker een uur lang turen terwijl zij oefenen 🥰

8 dagen geleden

Reactie op Billie24

Ging vanochtend naar de Prenatal want mn gewone truien zijn echt al veel te ...
Haha ik ben ook al aan het kijken voor een winterjas. Deze gaat ‘s avonds slecht dicht nog 😂😂😂😂 Veel truien nu wel te kort en ook veel langere die enorm tekenen. Wel is het mode om een trui zoals deze foto boven je buik te dragen. Ik zelf vind het nu nog wat vroeg hiervoor maar wellicht wel een optie voor straks ☺️

8 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ooohhh ik ben zo blij voor je!!!! 🙏🏼🙏🏼
Dank je wel 🙏🏼❤️🥰

8 dagen geleden

Reactie op MK-89

Hier ook alles goed! Direct termijn echo gedaan. 16 juni uitgerekend ❤️ wat ...
Gelukkig meis dat is echt het beste nieuws ooit. Hier 20 juni uitgerekend

8 dagen geleden

Hier ook alles goed! Nu 17 juni uitgerekend naar verwachting, alles wat het moet zijn. Ze konden niet zien waar het bloed van gisteren vandaan kwam, dus zou niks moeten zijn. Moet toch echt nog wat vertrouwen kweken merk ik!

8 dagen geleden

Reactie op lisamks

Hier ook alles goed! Nu 17 juni uitgerekend naar verwachting, alles wat het ...
Wat fijn dat het bij jou ook goed zit!!! Volgens mij heeft iedereen nu goed nieuws gehad waarbij extra controle was toch? Vertrouwen en onzekerheid dat er toch iets mis gaat blijft groot dus is ook niet gek. Ik heb 29 nov termijn echo. Dat is mijn tweede. Naast dat duidelijk dingen strakker beginnen te zitten merk ik echt niet zo veel. En dat is ergens fijn maar ook dan wordt je weer bezorgd 🥺

8 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oooohhhh wat een pak van je hart zeg!!!! Ben je dan officieel nu verder d ...
Ja vorige keer was ik wel 11+4 toen we er achter kwamen maar het hartje was gestopt tussen de 8-9 weken. Dus dit is heel mooi! Vind nog wel even spannend blijven, maar wel steeds meer vertrouwen. 6 december de 13 weken echo

8 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ja vorige keer was ik wel 11+4 toen we er achter kwamen maar het hartje was ...
Wat mega fijn!!!! Zo enorm gegund ❤️❤️

8 dagen geleden

Fijn om al die goede echo's te zien. Ik heb er vrijdag weer 1. Ik weet niet zo goed hoe ik me erbij moet voelen. Voel me alleen maar nerveus en bang, angstig voor als het niet goed is. Ik moet wel zeggen dat ik wel meer vermoeid ben en wat meer misselijkheid ervaar wat ik niet zag aankomen. De dagen duren weer lang en de depressie blijft helaas.

8 dagen geleden

Zo fijn voor iedereen die goede echo's hebben gehad! En ik snap de spanning maar al te goed. Ik mag vrijdag voor de termijnecho, zoveel dagen wachten nog 😬

8 dagen geleden

Reactie op kipjeszijnwelleuk

Fijn om al die goede echo's te zien. Ik heb er vrijdag weer 1. Ik weet niet ...
Ik ook vrijdag! Ik duim heel erg voor je. En blijft vertrouwen hebben. Zolang je geen signalen krijgt dat het mis is (zoals kramp met bloedverlies), probeer ervan uit te gaan dat het goed zit ❤️ zo hou ik zelf de angst in toom

8 dagen geleden

Zo fijn inderdaad allemaal om jullie mooie echo's te zien😍 Ik mag morgen weer, vind het wel weer net zo spannend 🙈

8 dagen geleden

9+1! Kindje zien bewegen 🥰 Uitgetelde datum 22 juni.

8 dagen geleden

Reactie op Pelikaantje

Ik ook vrijdag! Ik duim heel erg voor je. En blijft vertrouwen hebben. Zola ...
💖🤞🏻 ik doe me best, het is moeilijk om positief te blijven. Ben bang om positief te zijn en dat het dan terug word gegooid in me gezicht.. vaak genoeg meegemaakt in me leven maar we houden vol!

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Wat fijn dat het bij jou ook goed zit!!! Volgens mij heeft iedereen nu go ...
Ik doe met je mee! Ook de 29e de 2e echo, termijnecho. De vorige zwangerschap was de termijnecho de echo waarbij we slecht nieuws kregen. Maar dit keer voelt het anders, beter. Meer vertrouwen! Dus daar houden we aan vast. Merk nu ook dat de klachten iets minder worden en ik (gelukkig!!) weer iets beter ga slapen. Zo fijn om alle goede berichten te lezen 🤍 blij voor jullie allemaal!

7 dagen geleden

Wij vandaag ook de termijnecho met uitgerekende datum 17 juni. Ik heb de rest van de dag verliefd rondgelopen en helemaal vrolijk. Stemmingswisselingen zijn wel echt een ding hoor 😄

7 dagen geleden

Reactie op CelinaFabienne

Wij vandaag ook de termijnecho met uitgerekende datum 17 juni. Ik heb de re ...
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik mag donderdag, zo zenuwachtig en maak me erg druk….

7 dagen geleden

Wij hebben vanmorgen de termijnecho gehad en alles was nog steeds heel erg goed gelukkig. Mooi gegroeid en al heel beweeglijk, zo mooi om te zien! 🥹 Nog steeds 16 juni uitgerekend ❤️❤️