1102 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Wat fijn dat het bij jou ook goed zit!!! Volgens mij heeft iedereen nu go ...
Oh ik ook 29/11 termijn echo. Vind t wel spannend hoor. Jullie al mensen ingelicht? Mijn ouders en schoonouders weten het nu en m’n broer. Deze week mn zus en schoonzussen inlichten!

7 dagen geleden

Zie ook al op tegen de 13 wk echo 😶

7 dagen geleden

Reactie op DiscreteFontein247703

Omg ik oooook 😫😫😫

7 dagen geleden

Waarom zie je daar tegenop?

7 dagen geleden

Reactie op Lauramg1110

Ik doe met je mee! Ook de 29e de 2e echo, termijnecho. De vorige zwangersch ...
Oooh jemig wat spannend dan. Ik had vorige x eerste echo slecht nieuws. Nu eigenlijk nergens last van. Dus vind ik ook wel eng. Maar merk sinds vrijdag ineens dat echt alles minder goed past. Nu ook zwangerschap broek aan die ik nog niet klaar vond voor de was. Lag al een week ongedragen en die zit nu veel strakker bij de afstel bandjes bij mijn onderbuik. Ik probeer wel vertrouwen te hebben maar toch zo spannend. Belde net ook de verloskundige of mijn afspraak verzet kan worden. Maar dat tijdstip voor termijn gesprek betekend gewoon dat ik 3 klanten moet gaan verplaatsen in de salon 🙈🙈🙈 Dus ik vrees nu wel een beetje dat het weer andere datum wordt 🥺🥺🥺

7 dagen geleden

Reactie op W1991

Waarom zie je daar tegenop?
Om wat er allemaal uit kan komen. Ik hoop gewoon zo erg dat het allemaal goed zit 🥹

7 dagen geleden

Vandaag weer een echo gehad😍 Flink gegroeid naar 3.5 cm en nog steeds 10+1 weken.🩷💙

7 dagen geleden

Ik kijk ernaar uit de cruciale weken voorbij

7 dagen geleden

Nog meer mama’s die morgen de 10 weken echo hebben ?

7 dagen geleden

Reactie op Olijfje87

Ik kijk ernaar uit de cruciale weken voorbij
Ja dat is ook wel weer zo, nu is het soms bij elk krampje ‘oeh toch niks geks’ Pff ingewikkeld hoor dat zwanger zijn 🤭 toen ik 25 was en nog niks mee had gemaakt was het zoveel makkelijker 😂

7 dagen geleden

Ja dat is ook wel weer zo, nu is het soms bij elk krampje ‘oeh toch niks ge ...
Pff nou ik ben 21 en maak me er hartstikke zorgen om, heeft denk ik niks met leeftijd te maken😂

7 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Pff nou ik ben 21 en maak me er hartstikke zorgen om, heeft denk ik niks me ...
Haha nee ik denk ook niet dat dat perse uit maakt hoe oud je bent, maar ik herinner me dat ik toen bij m’n 1e zwangerschap niet zo paranoia was als nu 😓

7 dagen geleden

Haha nee ik denk ook niet dat dat perse uit maakt hoe oud je bent, maar ik ...
Herkenbaar. Eerste zwangerschap was echt een joy, geen zorgen, alleen pure blijdschap en een roze wolk. Daarna kwamen de miskramen en nu is het alleen maar angst en zorgen.

7 dagen geleden

Haha nee ik denk ook niet dat dat perse uit maakt hoe oud je bent, maar ik ...
Ja zo vervelend is dat. Ik ga ook bij alles nadenken en merk dat ik me ook erg druk kan maken. Ik zo’n naar gevoel, omdat je er gewoon echt van wilt genieten…

7 dagen geleden

Ja dat is ook wel weer zo, nu is het soms bij elk krampje ‘oeh toch niks ge ...
Haha dat is hem hier juist. Ik heb nooit krampjes 🥺 Ik ben 39 dus ook erg bewust dat deze leeftijd meer risico mee geeft. En dan natuurlijk juli een missed abortion gehad. Daardoor toch nu bij de termijn echo ook nog bang dat er iets mis blijkt te zijn. Terwijl hoe ik mij voel echt niet te vergelijken is. Ik ben blij als ik straks de termijn echo heb gehad en dan de 13 weken echo… dan zijn toch de meest kwetsbare weken voorbij. En sowieso is de kans dat er iets mis gaat nadat er een kloppend hartje is gezien een heel stuk lager. Ergens helpt dit forum ook niet. Alleen al in juni zitten 6500 vrouwen. En vooral als er iets mis gaat krijgt men behoefte van zich af te schrijven. Waardoor we ook echt veel nare berichten lezen. En zelfs binnen ons werk groepje ook!!! Maar eigenlijk moeten we het echt proberen los te laten. Positiviteit en vooral ontspannen is gezonder voor ons en ook voor onze kindjes 🥰

7 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oooh jemig wat spannend dan. Ik had vorige x eerste echo slecht nieuws. Nu ...
Hihi ja dat heb ik ook, mijn broeken pas ik wel maar (zeker eind van de dag) zit allemaal zo strak pfff. Heb nog geen zwangerschapsbroek aan, maar ik ben wel aan het kijken voor een fijnere bh. Die borsten groeien echt mega en zijn ook zwaar!! Vindt vriendlief wel leuk, maar die mag er absoluut niet aan zitten hahaha! Ik hoop dat je echo door kan gaan! Of misschien eerder, ook chill. Kan niet wachten pff nog 1,5e week. 🤞🏼🤞🏼

7 dagen geleden

Ik hoop ook dat die of doorgaat of eerder. Niets meer gehoord dus denk pas 29ste 😅 Bh’s zijn inderdaad een ding. Normaal al f/g cup. En normale bh is nu zeer goed gevuld. Kan nog net. Sportbh nog maar 1 die ik aan krijg. Dus daarvoor wel extra nodig 😂😂 Heb nu wel twee zwangerschap broeken. Zit een aantrek bandje aan onderkant buik. Nog wel wat veel stof over de buik maar zit wel beter dan de meeste andere broeken. Morgen bij primarkt zwangerschap fleeceleggings halen want ik blijf het echt zoooooooo koud houden 🥺🥺🥺 En kan ik ook me jurkjes weer aan.

6 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Haha dat is hem hier juist. Ik heb nooit krampjes 🥺 Ik ben 39 dus ook erg ...
Klopt precies wat je zegt! Hoeveel weken ben jij? Heb ook de 29e echo staan. Aftellen!

6 dagen geleden

Klopt precies wat je zegt! Hoeveel weken ben jij? Heb ook de 29e echo sta ...
10.1 nu. Iedereen ongeveer 9-10 weken in deze groep he 😂🤪

6 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

10.1 nu. Iedereen ongeveer 9-10 weken in deze groep he 😂🤪
Jaa hier ook 10+3 25e termijnecho