1103 Reacties

6 dagen geleden

Ja met 11.3 de termijn echo dus pas….. was lastig plannen omdat ik wilde in de ochtend omdat mijn eerste echo bij de miskraam mislukt was doordat in de middag mijn darmen te onrustig zijn ik heb serieuze spastische darmen en dat geeft soms problemen. Nu moet ik zeggen dat deze zwangerschap het wel ietsjes beter is. Maar ja zenuwen maakt het nog erger 🤪😂 Ik heb verder niets meer gehoord dus ga er vanuit dat mijn afspraak de 29ste gewoon doorgaat 🥺

6 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ja met 11.3 de termijn echo dus pas….. was lastig plannen omdat ik wilde in ...
En anders gewoon weer even bellen of een mailtje sturen? Misschien zijn ze het vergeten?

6 dagen geleden

Hoiiiiii ik ben uitgerekend op 20 juni maar omdat het een tweeling is worden ze hoogstwaarschijnlijk eerder geboren

6 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

10.1 nu. Iedereen ongeveer 9-10 weken in deze groep he 😂🤪
Oh haha ja duhhh 😅🫣

6 dagen geleden

Zijn jullie ook zo moe. Ik zou wel de hele dag kunnen slapen. (Helaas) is dat hier onmogelijk met een zoon van 9,5 maand. Maar jeetje wat ben ik futloos.

6 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Zijn jullie ook zo moe. Ik zou wel de hele dag kunnen slapen. (Helaas) is d ...
Heb ik ook, helemaal na een werkdag ben ik niks meer waard. Vind het vooral vervelend voor m'n vriend, lig 's avonds alleen maar op de bank of heel op tijd op bed 😅

6 dagen geleden

Reactie op MK-89

En anders gewoon weer even bellen of een mailtje sturen? Misschien zijn ze ...
Ze belde vanmiddag en wordt nu alsnog 1 uur later. Niet heel handig maar goed het moet maar 🙃🙃

6 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Zijn jullie ook zo moe. Ik zou wel de hele dag kunnen slapen. (Helaas) is d ...
Ja ik ga elke avond tegelijk met mijn zoontje naar bed om half 8 😄.... lukt me gewoon niet om wakker te blijven!

6 dagen geleden

Hoi allemaal, Omdat ik geregeld op de verloskamers werk heb ik ook de mogelijkheid tot extra echo’s. Zo hebben we vandaag geprobeerd de kleine van 10 weken op 3D te krijgen. Dit zit dus ook injullie buik! Blijft een gek idee. Voorspoedige zwangerschap nog 😊

6 dagen geleden

Reactie op Toetieee

Ja ik ga elke avond tegelijk met mijn zoontje naar bed om half 8 😄.... luk ...
Heel soms ook zo vroeg maar meestal rond half 10. En slaap als een roosje 😇😇 Overigens ook het enige moment dat ik het niet koud heb. Slaap met blote benen 😂😂 Verder hele dag door nauwelijks warm te krijgen

6 dagen geleden

Iemand ook meer last van slijmerige afscheiding? 🥲 vooral als ik meer beweeg zoals veel lopen

6 dagen geleden

Reactie op Toetieee

Ja ik ga elke avond tegelijk met mijn zoontje naar bed om half 8 😄.... luk ...
Ik ook haha.. ga nu ook zo naar bed. 😆 Hele dag al naar uitgekeken.

6 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Ik ook haha.. ga nu ook zo naar bed. 😆 Hele dag al naar uitgekeken.
Hahahaha lekker slapen! 🤣❤️

6 dagen geleden

Reactie op kipjeszijnwelleuk

Iemand ook meer last van slijmerige afscheiding? 🥲 vooral als ik meer bewe ...
Nog niet maar in mijn vorige zwangerschap heel erg! Is normaal!

6 dagen geleden

Reactie op kipjeszijnwelleuk

Iemand ook meer last van slijmerige afscheiding? 🥲 vooral als ik meer bewe ...
Ja ik ook!

6 dagen geleden

Reactie op Esdoorn35

Hoi allemaal, Omdat ik geregeld op de verloskamers werk heb ik ook de mog ...
Wow wat bijzonder om te zien!!

5 dagen geleden

Vannacht (tja was toch wakker 😅) de kinderwagen gekocht die we op het oog hadden. Was nu een flinke korting van €350,00 op door Black Friday ☺️☺️

5 dagen geleden

Reactie op dD_E

Vannacht (tja was toch wakker 😅) de kinderwagen gekocht die we op het oog ...
Welke en waar? Misschien heeft iemand er wat aan. Ivm het rijden van een i10 wacht ik nog ff en goed kijken wat in de kofferbakje gaat passen

5 dagen geleden

Ik heb gister de 1e echo bij de verloskundige gehad. Mijn dochter was voor het eerst mee naar een echo en het was zo mooi! Kleine kwam goed in beeld, hartje weer zien kloppen en ze liet de bloedstroom ook nog zien. Kleintje loopt 2 dagen voor op groei. Maar wat een opluchting weer om te zien dat alles goed is.🥰 Ik kreeg ook gelijk een woezel en pip koffertje mee en een praktijkboekje. Het voelt ineens allemaal heel echt worden. Dinsdag mag ik voor de intake en 6 december voor de termijn echo.

5 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Welke en waar? Misschien heeft iemand er wat aan. Ivm het rijden van een ...
Misschien een tip. Ik had ook een I10 en kocht een (tweedehands) Bugaboo Fox. Die kun je extra compact opvouwen, zowel het frame als de reiswieg/het zitje. Ik kon alles met ophalen in mijn kofferbak kwijt, heb niks op de achterbank hoeven leggen.