1103 Reacties
6 dagen geleden
Ja met 11.3 de termijn echo dus pas….. was lastig plannen omdat ik wilde in de ochtend omdat mijn eerste echo bij de miskraam mislukt was doordat in de middag mijn darmen te onrustig zijn ik heb serieuze spastische darmen en dat geeft soms problemen. Nu moet ik zeggen dat deze zwangerschap het wel ietsjes beter is. Maar ja zenuwen maakt het nog erger 🤪😂
Ik heb verder niets meer gehoord dus ga er vanuit dat mijn afspraak de 29ste gewoon doorgaat 🥺
6 dagen geleden
Hoiiiiii ik ben uitgerekend op 20 juni maar omdat het een tweeling is worden ze hoogstwaarschijnlijk eerder geboren
6 dagen geleden
Reactie op GirlyGirlx
10.1 nu. Iedereen ongeveer 9-10 weken in deze groep he 😂🤪
Oh haha ja duhhh 😅🫣
6 dagen geleden
Reactie op MK-89
En anders gewoon weer even bellen of een mailtje sturen? Misschien zijn ze ...
Ze belde vanmiddag en wordt nu alsnog 1 uur later. Niet heel handig maar goed het moet maar 🙃🙃
6 dagen geleden
Reactie op Toetieee
Ja ik ga elke avond tegelijk met mijn zoontje naar bed om half 8 😄.... luk ...
Heel soms ook zo vroeg maar meestal rond half 10. En slaap als een roosje 😇😇
Overigens ook het enige moment dat ik het niet koud heb. Slaap met blote benen 😂😂
Verder hele dag door nauwelijks warm te krijgen
6 dagen geleden
Iemand ook meer last van slijmerige afscheiding? 🥲 vooral als ik meer beweeg zoals veel lopen
6 dagen geleden
Reactie op kipjeszijnwelleuk
Iemand ook meer last van slijmerige afscheiding? 🥲 vooral als ik meer bewe ...
Ja ik ook!
5 dagen geleden
Reactie op dD_E
Vannacht (tja was toch wakker 😅) de kinderwagen gekocht die we op het oog ...
Welke en waar? Misschien heeft iemand er wat aan.
Ivm het rijden van een i10 wacht ik nog ff en goed kijken wat in de kofferbakje gaat passen
5 dagen geleden
Ik heb gister de 1e echo bij de verloskundige gehad. Mijn dochter was voor het eerst mee naar een echo en het was zo mooi!
Kleine kwam goed in beeld, hartje weer zien kloppen en ze liet de bloedstroom ook nog zien. Kleintje loopt 2 dagen voor op groei.
Maar wat een opluchting weer om te zien dat alles goed is.🥰
Ik kreeg ook gelijk een woezel en pip koffertje mee en een praktijkboekje. Het voelt ineens allemaal heel echt worden.
Dinsdag mag ik voor de intake en 6 december voor de termijn echo.
5 dagen geleden
Reactie op GirlyGirlx
Welke en waar? Misschien heeft iemand er wat aan.
Ivm het rijden van een ...
Misschien een tip.
Ik had ook een I10 en kocht een (tweedehands) Bugaboo Fox.
Die kun je extra compact opvouwen, zowel het frame als de reiswieg/het zitje. Ik kon alles met ophalen in mijn kofferbak kwijt, heb niks op de achterbank hoeven leggen.